Dzień bez Smoleńska

Data: 2011-01-24 03:23:30
Autor: Bóg
Dzień bez Smoleńska
"Męczą Cię już słowa: Smoleńsk, Katyń, katastrofa, kontrolerzy, MAK?
Masz dość polowania na winnego?

- To nie jest reakcja na katastrofę, tylko na to, że ten temat jest
ciągle podnoszony, dyskutowany i można powiedzieć wszechobecny -
wyjaśnia doktor Dominik Batorski, socjolog internetu z Uniwersytetu
Warszawskiego. - Wiele osób już natomiast chciałoby zajmować się czym
innym. Oczywiście częściej są to osoby młodsze - dodał.

Według doktora nie jest tak, że ludzie przestają interesować się
tematem Smoleńska, tylko po prostu przy pomocy używanego przez nich
narzędzia starają wyrazić się swoje potrzeby. Dokładniej - chcą zmiany
sposobu dyskutowania o katastrofie. Apel jest skierowany do mediów i
polityków.

- Wiele osób jest zmęczonych polityczną dyskusją wokół tego tematu.
Akcje, które organizowane są szczególnie na Facebooku mają charakter
manifestu. Ludzie dołączają do tej grupy natomiast trudno oczekiwać
żeby zrobili coś dużo więcej - zauważył socjolog. - Do pewnego stopnia
może to być też protest przeciwko obecnemu sposobowi dyskusji o tym
temacie i myślę, że dla wielu osób jest ważne, żeby wszystkie czynniki
katastrofy były wyjaśnione - podsumował dr Batorski."

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8993735,Facebook__dzien_bez_Smolenska___Nie_chcemy_juz_klotni_.html

Od siebie dodam, ze trudno się z tym nie zgodzić. Nawet kawały
związane ze Smoleńskiem przestały już śmieszyć.

Data: 2011-01-24 11:43:36
Autor: obserwator
Dzień bez Smoleńska
Bóg <slaviusanonim@gmail.com> napisał(a):
"M=EAcz=B1 Ci=EA ju=BF s=B3owa: Smole=F1sk, Katy=F1, katastrofa, kontrolerz=
y, MAK?
Masz do=B6=E6 polowania na winnego?

- To nie jest reakcja na katastrof=EA, tylko na to, =BFe ten temat jest
ci=B1gle podnoszony, dyskutowany i mo=BFna powiedzie=E6 wszechobecny -
wyja=B6nia doktor Dominik Batorski, socjolog internetu z Uniwersytetu
Warszawskiego. - Wiele os=F3b ju=BF natomiast chcia=B3oby zajmowa=E6 si=EA =
czym
innym. Oczywi=B6cie cz=EA=B6ciej s=B1 to osoby m=B3odsze - doda=B3.

Wed=B3ug doktora nie jest tak, =BFe ludzie przestaj=B1 interesowa=E6 si=EA
tematem Smole=F1ska, tylko po prostu przy pomocy u=BFywanego przez nich
narz=EAdzia staraj=B1 wyrazi=E6 si=EA swoje potrzeby. Dok=B3adniej - chc=B1=
 zmiany
sposobu dyskutowania o katastrofie. Apel jest skierowany do medi=F3w i
polityk=F3w.

- Wiele os=F3b jest zm=EAczonych polityczn=B1 dyskusj=B1 wok=F3=B3 tego tem=
atu.
Akcje, kt=F3re organizowane s=B1 szczeg=F3lnie na Facebooku maj=B1 charakte=
manifestu. Ludzie do=B3=B1czaj=B1 do tej grupy natomiast trudno oczekiwa=E6
=BFeby zrobili co=B6 du=BFo wi=EAcej - zauwa=BFy=B3 socjolog. - Do pewnego =
stopnia
mo=BFe to by=E6 te=BF protest przeciwko obecnemu sposobowi dyskusji o tym
temacie i my=B6l=EA, =BFe dla wielu os=F3b jest wa=BFne, =BFeby wszystkie c=
zynniki
katastrofy by=B3y wyja=B6nione - podsumowa=B3 dr Batorski."

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8993735,Facebook__dzien_bez_Smolenska=
___Nie_chcemy_juz_klotni_.html

Od siebie dodam, ze trudno si=EA z tym nie zgodzi=E6. Nawet kawa=B3y
zwi=B1zane ze Smole=F1skiem przesta=B3y ju=BF =B6mieszy=E6.

znalezli juz fukcyjnego specjaliste od tlumaczenia zmeczenia spoleczenstwa
tmatem? Boszsze jak oni sie o to spoleczenstwo niesamowicie troszcza.

Pisal o tch ich troskach Szpotanski: golic,strzyc to bydlo, a jak zdechnie
zrobic z niego mydlo...

Data: 2011-01-24 04:16:14
Autor: Bóg
Dzień bez Smoleńska
On 24 Sty, 11:43, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Bóg <slaviusano...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

tmatem? Boszsze jak oni sie o to spoleczenstwo niesamowicie troszcza.

Pisal o tch ich troskach Szpotanski: golic,strzyc to bydlo, a jak zdechnie

I znaleźli się też ludzie, którzy faktycznie mają dość tematu.. Ale
niektórzy nie mają własnego życia, więc hobbistycznie interesują się
problemami innych.

Dzień bez Smoleńska