Dzie? bez Tuska na Faceboooku

Data: 2011-02-07 01:21:58
Autor: Hans Kloss
Dzie? bez Tuska na Faceboooku
On 7 Lut, 03:43, Inc <g...@lljl.pl> wrote:
Na Faceboooku powstała bez wątpienia słuszna i poparcia godna inicjatywa
pod uszy kojącym hasłem "Dzień bez Tuska":

Kompletna bzdura, Mnie jest potrzebny KRAJ bez Tuska a nie jeden dzień
w roku. A i to mało, bo w gruncie rzeczy domagam się kraju bez
pełobandy w ogólności, kraju  gdzie platfonskie przydupasy i
platfonski tzw. "elektorat" mają g... do gadania  a nie dumnie
pokazują swoje boukuńskie ryje w tiwi. A i tego nie dość, albowiem
domagam się także wpakowania całego platfonskiego naczalstwa tam gdzie
ich najwierniejszy elektorat już przebywa- do więzień.
J-23

Dzie? bez Tuska na Faceboooku