Dzien dlugich nozy

Data: 2010-10-24 19:32:08
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
Hitler pozbywal sie konkurencji pod oslona nocy.
Dzisiaj w "wolnej", "demokratycznej" i "nowoczesnej" Polsce przeciwnikow politycznych zabija sie bez skrepowania przy swietle dziennym...

Krzysztof Canucki

P.S.  Czyzby w trosce o wlasne oczy?  Wszak swiatlo dzienne jest najzdrowsze

Data: 2010-10-24 21:54:34
Autor: jadrys
Dzien dlugich nozy
W dniu 2010-10-24 21:32, Canucki pisze:
[...]

O czym ty bredzisz? Kto morduje??

Data: 2010-10-24 20:23:20
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Krzysztof Canucki
>

> P.S.  Czyzby w trosce o wlasne oczy?  Wszak swiatlo dzienne jest

Ten kto strzelal i pchnal nozem w gardlo

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-24 22:48:59
Autor: jadrys
Dzien dlugich nozy
W dniu 2010-10-24 22:23,  Canucki pisze:
[...]

Nie ma kraju na świecie żeby takie rzeczy się nie działy. Pewnie taki bandyta wszedł do tego biura licząc na pełna kasę. Ci co byli w tym biurze stawili przypuszczalnie opór, albo rozwścieczyła go pusta kasa, więc zaczął strzelać. Wplatanie w to polityki jest głupie.

Data: 2010-10-24 21:34:31
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

> najzdrowsze
>
> Ten kto strzelal i pchnal nozem w gardlo
>
> Krzysztof Canucki

Nie ma kraju na świecie żeby takie rzeczy się nie działy.

Tak, tylko ostatnio jakos dziwnie "takie rzeczy" nasilily sie sie wlasnie w Polsce.

Pewnie taki bandyta wszedł do tego biura licząc na pełna kasę.

Ten bandyta otwarcie i glosno wyartykulowal cel tej "wizyty".
Donosily o tym media, jest tez na youtube.  I nawet panskie odgrywanie problemow mentalnych tego nie zmieni.
Z jego wypowiedzi nie wynikalo aby martwil sie o kase.
(Chociaz finalnie zawsze wszystko sie do tego sprowadza)

Ci co byli w tym biurze stawili przypuszczalnie opór,

Ci co byli w tym biurze zgineli albo zostali ranni stawiajac opor w obronie wlasnej

albo rozwścieczyła go pusta kasa, więc zaczął strzelać.

Pusta kasa jest zawsze co najmniej powodem do zmartwienia, byc moze nawet wzbudza wscieklosc ale nie usprawiedliwia to zabijania ludzi.
Kara smierci za pustki w kasie?  Tego chyba zaden kodeks nie przewiduje.
Gdyby tak bylo to np. premier i minister finansow zostaliby juz dawno straceni w majestacie prawa.

Wplatanie w to polityki jest głupie.

Glupie a przynajmniej nieroztropne jest raczej zakladanie, ze jest to tylko czyn szalenca zwlaszcza jesli jest nim wieloletni pracownik SB.  Media kanadyjskie sporo o nim pisza jako, ze Ryszard Caba mieszkal kiedys w Kanadzie i ma kanadyjskie obywatelstwo.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-25 00:18:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia28p7$1f0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Media kanadyjskie sporo o nim pisza jako, ze Ryszard Caba mieszkal kiedys
w Kanadzie i ma kanadyjskie obywatelstwo.

A co o nim piszą?

Data: 2010-10-25 00:00:07
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
> [...]
> Media kanadyjskie sporo o nim pisza jako, ze Ryszard Caba mieszkal kiedys
> w Kanadzie i ma kanadyjskie obywatelstwo.

To co powyzej i jeszcze troche.  Nie jestem za pisanie na psp wynagradzany wiec nie bede tracil czasu na wyszukiwanie, referowanie czy przepisywanie artykulow nt tego zdarzenia i tego osobnika.  Gdyby mi Pan "odpalil" cos ze swoich srebrnikow, to moze, moze...

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-25 10:05:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia2ha6$o9q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

artykulow nt tego zdarzenia i tego osobnika.  Gdyby mi Pan "odpalil" cos ze

Czyli, że nic nie wiesz, nic nie ma w mediach kanadyjskich, a ty wzorem pisiaków insynuujesz!

Data: 2010-10-25 10:08:39
Autor: Panslavista
Dzien dlugich nozy

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cc5396d$0$22800$65785112news.neostrada.pl...

Czyli, że nic nie wiesz, nic nie ma w mediach kanadyjskich, a ty wzorem pisiaków insynuujesz!

Oto jak eSBuc broni eSBuca.
Jak ten Bajda swojego kuca,
Siedzą oni czasami w kuczki
ESbuc Bajda, i kuc malućki.
A idzi ty w pizdu!

Data: 2010-10-25 10:41:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc53b0b$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Brutalnie mnie zaatakowałeś! Będziesz smażył się w piekle!
Nauki pobierałeś w Pis-ie czy w PO?
A może przyzwyczajenie pozostało ci z PRL?

Data: 2010-10-25 11:28:15
Autor: Panslavista
Dzien dlugich nozy
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cc54213$0$27026$65785112news.neostrada.pl...

Miałem ja nauczycieli jeszcze sprzed IIWŚ, nauczyli mnie myśleć.
Miałem książki historyczne z dawnych lat kiedy nie było jeszcze szechteryzacji.
Miałem książki w bibliotekach publicznych dopóki żydokomuna nie rozkazała dać je na przemiał.  Część ludzie uratowali oddajac za nie makulaturę - aby waga się zgadzała.
Precz z zydokomuną - nazistami niszczącymi książki i wprowadzającymi cenzurę.
To Lewizna i POPIS.

Data: 2010-10-25 11:51:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc54db4$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A te książki przemielone to dzieła zebrane Lenina i Stalina? Uratowałeś je z narażeniem życia?

Data: 2010-10-25 22:16:54
Autor: jadrys
Dzien dlugich nozy
W dniu 2010-10-24 23:34,  Canucki pisze:
[...]

Nic się nie nasiliło, - po prostu ten incydent został nagłośniony i tyle.

[...]

I w tym wypadku też się sprowadziło - facet był bezdomny.

Ci co byli w tym biurze stawili przypuszczalnie opór,
Ci co byli w tym biurze zgineli albo zostali ranni stawiajac opor w obronie
wlasnej

Nie ma żadnej pewności że to nie oni nie dali mu wyboru.. Wiem jak to brzmi, zwłaszcza w kontekście zamordowania jednego i ciężko okaleczenia drugiego z obecnych tam osób, ale przecież nie można tego wykluczyć że to napastnik sie bronił.

[...]

No jasne że to nie jest powód.  Przynależność do jakiejś partii też nim nie jest. Zwłaszcza gdy się jest szeregowym jej członkiem.

[...]

No więc co sugerujesz? Zabójstwo polityczne? Jakiegoś prawie nikomu nieznanego sekretarza posła??

Data: 2010-10-24 22:31:40
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dzien dlugich nozy

Użytkownik "Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

Hitler pozbywal sie konkurencji pod oslona nocy.
Dzisiaj w "wolnej", "demokratycznej" i "nowoczesnej" Polsce przeciwnikow
politycznych zabija sie bez skrepowania przy swietle dziennym...

To się układa w logiczną całośc. Człowiek chory psychicznie jest politycznym przeciwnikiem Kaczyńskiego, który jak sam przyznał zażywał silne leki psychotropowe. Jednym słowem, dwóch psycholi walczy o "wadze". Co do zabijania, to faktycznie Barbara Blida została zabita właśnie przy dziennym świetle.

  Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-24 21:51:16
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):

> [...]

przeciwnikiem Kaczyńskiego, który jak sam przyznał zażywał silne leki psychotropowe. Jednym słowem, dwóch psycholi walczy o "wadze".

Obawiam sie, ze myli sie Pan co do obydwu osob.
Co do zabijania, to faktycznie Barbara Blida została zabita właśnie przy  dziennym świetle.

Ta wplatana w gruba afere gospodarcza osoba spodziewala sie, ze po nia przyjda, mogla wiec targnac sie na zycie o dowolnej porze.  Pan Rosiak nie mial takiego wyboru.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-25 00:19:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia29oj$485$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ta wplatana w gruba afere gospodarcza osoba spodziewala sie, ze po nia
przyjda, mogla wiec targnac sie na zycie o dowolnej porze.

A potem wytarła odciski palców!

Data: 2010-10-24 23:47:34
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
> [...]

> Ta wplatana w gruba afere gospodarcza osoba spodziewala sie, ze po nia
> przyjda, mogla wiec targnac sie na zycie o dowolnej porze.

W monitorowanych 24/7 celach gina osadzeni tam mordercy, gina swiadkowie i eksperci, gina w fekaliach dowody zbrodni, to coz w tym dziwnego, ze te
odciski palcow "subtelnie wysublimowaly"?
I drugie pytanie:  czy Pan wierzy, ze kolo sprawy BB nie krecily sie "kameleony"?

Krzysztof Canucki

P.S.  Kameleon to takie zwierzatko, ktore zmienia barwy w zaleznosci od sytuacji.  Wyznaje tez zasade: "Cuius regio eius religio"
Z wiekszych okazow gatunku Kameleon polski (Chamaeleo polonensis) wymienie tylko:  Mazowiecki, Niesiolowski, Kwasniewski, Senyszyn, Walesa ale sa ich tysiace a nawet miliony

Data: 2010-10-25 01:29:47
Autor: Jaksa
Dzien dlugich nozy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc4b01b$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Ta wplatana w gruba afere gospodarcza osoba spodziewala sie, ze po nia
> przyjda, mogla wiec targnac sie na zycie o dowolnej porze.

A to ciebie Idzikowski jeszcze robale nie zjadly?

Czy moze planujesz urne, azeby sie nie dac robakom?

Jaksa

Data: 2010-10-25 08:29:30
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Dzien dlugich nozy

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Obawiam sie, ze myli sie Pan co do obydwu osob.

Nie sądze. Wiele wskazuje na to, że mają problemy psychiczne.

[...]

W jaką aferę, co Jej zarzucano? Prokuratorzy nie chcieli stawiac zarzutów, bo twierdzili, że nie ma podstaw.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-25 00:16:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik "Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia21jo$6gd$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ilu przeciwników politycznych zamordowano i ilu było morderców?

Data: 2010-10-24 23:50:11
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
> [...]

> P.S.  Czyzby w trosce o wlasne oczy?  Wszak swiatlo dzienne jest > najzdrowsze

A ilu przeciwników politycznych zamordowano i ilu było morderców?
 Trudno w tej chwili dokladnie policzyc bo sledztwa w sprawie tragedii w Smolensku jeszcze sa w toku

Krzysztof canucki

Data: 2010-10-25 04:23:59
Autor: zbig
Dzien dlugich nozy
On 24 Paź, 21:32, "Canucki" <canucki.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jakakolwiek paralel pomiędzy akcją Hitlera i morderstwem łódzkim nie
występuje. Kto tak twierdzi jej historycznym ignorantem. Hitler w nicy
długich noży likwidował głównie swoich partyjnych towarzyszy.

Data: 2010-10-25 11:51:49
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): "Jakakolwiek paralel pomiędzy akcją Hitlera i morderstwem łódzkim nie
występuje. Kto tak twierdzi jej historycznym ignorantem. Hitler w nicy
długich noży likwidował głównie swoich partyjnych towarzyszy."

Przeciez wyraznie napisalem, ze Hitler zwalczal KONKURENCJE (chociaz w walce o wladze jest to takze przeciwnik) zas w dzisiejszej Polsce zwalcza sie w ten sposob PRZECIWNIKOW.
W obydwu przypadkach jest to MORD POLITYCZNY.  I to jest wlasnie ta paralela
(jak dla Pana: paralel), ktorej tak bardzo sie Pan wstydzi  :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-25 06:29:11
Autor: zbig
Dzien dlugich nozy
On 25 Paź, 13:51, " Canucki" <canucki.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Szanowny Panie! Odnoszę wrażenie, ze chce Pan uchodzić za osobę
kulturalną. W kanonie osób dobrze wychowanych nie występuje
protekcjonalne zwracanie uwagi, zwłaszcza gdy dotyczy to zwykłej
literówkę. Nie wiem dlaczego miałbym sie wstydzić jekiejkolwiek
paraleli? Mnie ta sprawa zupełnie nie dotyczy, nie może więc wzbudzić
uczucia wstydu. Jeśli dla Pana te dwa wydarzenia łączy cokolwiek poza
przypadkiem śmierci to gratuluję przenikliwości analizy historycznej.
Równie dobrze mógłby pan porównać w ten sam sposób mord łódzki i
zabicie kury na rosół bo w obu przypadkach - tu dla podkreslenia
dramaturgii użyjemy wielkich liter - UŻYTO NOŻA!.

Data: 2010-10-25 11:17:28
Autor: brat_olin
Dzien dlugich nozy
Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote

Hitler pozbywal sie konkurencji pod oslona nocy.
Dzisiaj w "wolnej", "demokratycznej" i "nowoczesnej" Polsce przeciwnikow
politycznych zabija sie bez skrepowania przy swietle dziennym...

Ano, ale wciaz laza z pochodniami po ulicach.  Tradycja!...

"- Po pokazie filmów o Jacku Kuroniu w kinie "Cytryna" tlum ludzi z
pochodniami przemaszerowal ulica Piotrkowska. Tlum mlody, kolorowy i wcale
nie zalobny, na co duzy wplyw mialo dolaczenie sie czlonków Mlodego Centrum,
którzy wlasnie w Lodzi spotykali sie na swoim kongresie"
http://www.uw.org.pl/wiadomosci.php?id=578

--
Smart questions to stupid answers

Dzien dlugich nozy