Dzien dlugich nozy

Data: 2010-10-25 00:16:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzien dlugich nozy

Użytkownik "Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia21jo$6gd$1inews.gazeta.pl...
Hitler pozbywal sie konkurencji pod oslona nocy.
Dzisiaj w "wolnej", "demokratycznej" i "nowoczesnej" Polsce przeciwnikow
politycznych zabija sie bez skrepowania przy swietle dziennym...

Krzysztof Canucki

P.S.  Czyzby w trosce o wlasne oczy?  Wszak swiatlo dzienne jest najzdrowsze

A ilu przeciwników politycznych zamordowano i ilu było morderców?

Data: 2010-10-24 23:50:11
Autor: Canucki
Dzien dlugich nozy
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>

> P.S.  Czyzby w trosce o wlasne oczy?  Wszak swiatlo dzienne jest > najzdrowsze

A ilu przeciwników politycznych zamordowano i ilu było morderców?
 Trudno w tej chwili dokladnie policzyc bo sledztwa w sprawie tragedii w Smolensku jeszcze sa w toku

Krzysztof canucki

--

Dzien dlugich nozy