Dzien dobroci

Data: 2010-01-29 14:40:32
Autor: *.he®sk.*
Dzien dobroci
pozwolilem sobie na odrobine dobroci wobec grupowych gamoni.
skasowalem wiekszosc danych z kill filter. pozostal w nim jedynie pewnien platny prowokator z wroclawia.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-29 15:46:20
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-01-29 14:40, *.he®sk.* pisze:
pozwolilem sobie na odrobine dobroci wobec grupowych gamoni.
skasowalem wiekszosc danych z kill filter. pozostal w nim
jedynie pewnien platny prowokator z wroclawia.

PĹ‚atny? A ile zarabia?

Data: 2010-01-29 17:11:03
Autor: awe
Dzien dobroci

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjusbp$jee$2news.onet.pl...
W dniu 2010-01-29 14:40, *.heRsk.* pisze:
pozwolilem sobie na odrobine dobroci wobec grupowych gamoni.
skasowalem wiekszosc danych z kill filter. pozostal w nim
jedynie pewnien platny prowokator z wroclawia.

Płatny? A ile zarabia?
-- -- -- -
duzo
awe

Data: 2010-01-29 19:17:47
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-01-29 17:11, awe pisze:
[...]

"Dużo" to okre¶lenie względne.

Data: 2010-01-31 10:37:20
Autor: awe
Dzien dobroci

Data: 2010-01-29 17:38:19
Autor: *.he®sk.*
Dzien dobroci
On Fri, 29 Jan 2010 15:46:20 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> skasowalem wiekszosc danych z kill filter. pozostal w nim
> jedynie pewnien platny prowokator z wroclawia.

 jestes zainteresowany podobna praca ?

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 19:16:48
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-01-29 17:38, *.he®sk.* pisze:
[...]

Absolutnie nie jestem zainteresowany żadną pracą. - Pytam przez zwykłą ciekawość.

Data: 2010-01-29 20:34:53
Autor: *.he®sk.*
Dzien dobroci
On Fri, 29 Jan 2010 19:16:48 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Absolutnie nie jestem zainteresowany żadn± prac±. - Pytam przez zwykł± ciekawo¶ć.

 wi ty chcesz miec za darmoche internet ?!

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 22:49:51
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-01-29 20:34, *.he®sk.* pisze:
On Fri, 29 Jan 2010 19:16:48 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Absolutnie nie jestem zainteresowany żadną pracą. - Pytam przez zwykłą
ciekawość.

  wi ty chcesz miec za darmoche internet ?!

Za jakÄ… darmochÄ™?  Nic nigdy o tym nie wspominaĹ‚em. Nie jestem jakimĹ› kapitalistycznym pasoĹĽytem ĹĽeby na kimĹ› ĹĽerować.

Data: 2010-01-29 23:35:02
Autor: awe
Dzien dobroci

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjvl63$ta0$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-29 20:34, *.heRsk.* pisze:
On Fri, 29 Jan 2010 19:16:48 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Absolutnie nie jestem zainteresowany żadn± prac±. - Pytam przez zwykł±
ciekawo¶ć.

  wi ty chcesz miec za darmoche internet ?!

Za jak± darmochę?  Nic nigdy o tym nie wspominałem. Nie jestem jakim¶ kapitalistycznym pasożytem żeby na kim¶ żerować.
-- -- -- --
nikt nie twierdzil ze jestescie kapitalistycznym pasozytem, ale komuszym to calkiem mozliwe
awe

Data: 2010-01-30 15:45:54
Autor: Jadrys
Dzien dobroci

Data: 2010-01-30 16:20:24
Autor: awe
Dzien dobroci

Data: 2010-01-30 21:10:31
Autor: Jadrys
Dzien dobroci

Data: 2010-01-31 03:12:13
Autor: awe
Dzien dobroci

Data: 2010-01-31 20:47:59
Autor: Jadrys
Dzien dobroci

Data: 2010-02-01 09:29:28
Autor: cirrus
Dzien dobroci

Data: 2010-02-02 19:49:44
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-02-01 09:29, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomo¶ci

W dniu 2010-01-31 03:12, awe pisze:

To nie socjali¶ci pożarli mi oszczędno¶ci całego życia w przeci±gu
jednego roku. Uczynili to te wiecznie nienażarte kapitalistyczne ryje.

-- -- -- -- -- -- -- -
Tym bardziej powinienes wyleczyc sie z "lewicowosci". W PL polska
lewica nie ma nic wspolnego z zachodnioeuropejska, no moze poza malymi
wyjatkami, kiedy nieliczne tamtejsze jednostki kolaborowaly z sowiecka
rosja. U nas to byl standard. Zreszta to nie pierwszy raz kiedy ludzi
okradli...generalnie zawsze mieli lepkie rece i w PL za socjalizmu nie
dalo sie nic a nic oszczedzic bo co rusz byla kolejna wymiana pieniedzy.
awe

A gdzie Ty awe widzisz polska lewicę?  Bo chyba nie dajesz się zwie¶ć
literce "L" w skrócie "SLD"?
Jako¶ tak się złożyło że za PRL-u nigdy nie zostałem oskubany prawie do
gołego.. A tu teraz za "demokracji" wystarczył niecały rok..

Abaran nie dosz, bo w tym czasie byłe¶ w Serbii. ;)

Jednak odwiedzałem Polskę. Miałem nawet konto dewizowe w PKO S.A.

Data: 2010-02-03 00:53:52
Autor: awe
Dzien dobroci

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hk4mpi$6d7$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -
znam podobny przypadek i cie rozumiem, ale wiesz nie tylko ty straciles troche kasy
awe

Data: 2010-02-10 21:55:55
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-02-03 00:53, awe pisze:

[...]

Jednak nie jest to dla mnie żadnym pocieszeniem.

Data: 2010-01-30 13:46:56
Autor: *.he®sk.*
Dzien dobroci
On Fri, 29 Jan 2010 22:49:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   wi ty chcesz miec za darmoche internet ?!

Za jak± darmochę?  Nic nigdy o tym nie wspominałem.

 skleroza? chciales przeciez by KTOS doprowadzil internet
 do twojego przysiolka.

Nie jestem jakim¶ kapitalistycznym pasożytem żeby na kim¶ żerować.

 nie kapitalistycznym ale KOMUSZYM. w kapitalizmie: jaka praca  taka placa, w twoim raju: kazdemu wg potrzeb, n'est pas?

--

 HeSk

Data: 2010-02-02 19:52:54
Autor: Jadrys
Dzien dobroci
W dniu 2010-01-30 13:46, *.he®sk.* pisze:
[...]

Jednak nie chcę korzystać z niego za darmo.

Nie jestem jakimś kapitalistycznym pasożytem żeby na kimś żerować.

  nie kapitalistycznym ale KOMUSZYM. w kapitalizmie: jaka praca
  taka placa, w twoim raju: kazdemu wg potrzeb, n'est pas?

Raj to może mieć twój szef który się opala na "Teneryfie" podczas gdy to wyprówasz sobie żyły żeby go zadowolić .

Data: 2010-02-02 20:21:00
Autor: *.he®sk.*
Dzien dobroci
On Tue, 02 Feb 2010 19:52:54 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   skleroza? chciales przeciez by KTOS doprowadzil internet
>   do twojego przysiolka.
Jednak nie chcę korzystać z niego za darmo.

a chetnych na ten zloty interes nie ma ;o))

>   nie kapitalistycznym ale KOMUSZYM. w kapitalizmie: jaka praca
>   taka placa, w twoim raju: kazdemu wg potrzeb, n'est pas?

Raj to może mieć twój szef który się opala na "Teneryfie" podczas gdy to

 nie opalam sie na teneryfie. teraz padaja tam ulewne deszcze.

wyprówasz

 popracuj nad ortografia...

sobie żyły żeby go zadowolić .

 coz, nie kazdy ma takie slodkie doswiadczenia ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-02 20:35:01
Autor: Prawusek
Dzien dobroci
"*.heRsk.*" <jokerbigbrednie@interia.pl> wrote in message

Nie odpowiedziałe¶ co to ma być w tym Piastowie. Nie chcesz na grupie -
zadzwoń, albo podaj numer - ja zadzwonię.

Dzien dobroci