Dzień dobry :)

Data: 2009-05-26 11:32:42
Autor: Mika
Dzień dobry :)
On 26 Maj, 20:01, Baran <go...@o2.pl> wrote:
Dzień dobry,

Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

Witaj,
Na poczatek beda Ci radzic zebys przeczytal FAQ - adresu szukaj w
postach Magica gdzies w stopce.
Potem to zalezy jak sie sytuacja rozwienie ale poniewaz jest tuz przed
bozocialowym weekendem a Rozanski potrzeboje swierzego miesa wiec
mozesz na chwile porzucic dziury warszawy i podjechac do Hartka zeby
zjesc korek od butelki po oleju. Mozesz zawsze tez liczyc na zjebke,
bo to w koncu usnet :) ale pamietaj ze to tylko dla Twojego dobra.
No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali
Jak juz przezyjesz i nadal bedziesz pisal, no to juz bedzie z gorki z
tym motocyklizmem ;-)
powodzenia
Mika
z mietla

Data: 2009-05-26 22:43:07
Autor: lesor
Dzień dobry :)
Mika wrote:

No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali

wszyscy? wszyscy 10 osob?
ihihihihi

--
pozdrawiam, lesor
rosSynAnt

Data: 2009-05-27 09:17:16
Autor: falco
Dzień dobry :)
Mika pisze:

Na poczatek beda Ci radzic zebys przeczytal FAQ - adresu szukaj w
postach Magica gdzies w stopce.

Hej,

to też dostałem na 1 "strzał" z precla... ;)

No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali
Jak juz przezyjesz i nadal bedziesz pisal, no to juz bedzie z gorki z
tym motocyklizmem ;-)

hmm... a mnie ten zaszczyt ominął, może 175 się nie należy... ;););)

--
(Po)zdrówka! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V