Dzień dobry :)

Data: 2009-05-26 20:41:04
Autor: zakan
Dzień dobry :)

Użytkownik "Baran" <gorry@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvhbar$q0u$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dzień dobry,

Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

Witaj kolego:))
Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie( znaczy z klasa )  zachowac.
Do zobaczenia na trasie. Napewno Cie pozdrowie jak Cie spotkam na ulicy.

--
zakan

Data: 2009-05-26 20:47:01
Autor: Arni
Dzień dobry :)
zakan pisze:

Witaj kolego:))
Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie( znaczy z klasa )  zachowac.

i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.
Witaj, dla mnie juz jestes dinozaurem bo z takim wejsciem to juz wymierajacy gatunek.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-26 20:53:12
Autor: Jacek Różański
Dzień dobry :)
Arni pisze:
zakan pisze:

[...]

Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-27 00:06:53
Autor: Sqeeb
Dzień dobry :)
On Tue, 26 May 2009 20:53:12 +0200
Jacek Różański wrote:

> [...]

Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

Pewnie masz waści rację, bo też mi się to nie podoba.
Pożyjemy, zobaczymy, może nie będzie tak źle.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 00:10:49
Autor: Arni
Dzień dobry :)
Jacek Różański pisze:
Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

zanim mi zarzucisz falsz to sie zastanów 2 razy, prosze. Nie mam w zwyczaju pisac pod publiczke. Moze naiwny jestem?

Data: 2009-05-26 22:46:25
Autor: gildor
Dzień dobry :)
Arni pisze:
zakan pisze:
Witaj kolego:))
Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie( znaczy z klasa )  zachowac.

i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.

czekaj czekaj. Zakan, powiedz panu ile masz lat ;)

--
- gildor
9'99

Dzień dobry :)