Dzień dobry :)

Data: 2009-05-26 20:50:13
Autor: Jacek Różański
Dzień dobry :)
Baran pisze:
DzieĹ? dobry,

Niniejszym chciaĹ?bym siÄ? grzecznie przywitaÄ? ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imiÄ? Ĺ?ukasz, jeĹźdĹźÄ? na beĹźowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bÄ?dĹş przy browarze.

Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-26 12:01:38
Autor: Mika
Dzień dobry :)
On 26 Maj, 20:50, Jacek Różański <j...@epoczta.pl> wrote:
Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
Grzybolek nie nazywa sie Baranski, ale w sumie ta ksywka mi sie by
bardziej podobala :)

pzdr
Mika
z mietla

Data: 2009-05-26 21:09:11
Autor: Piotr May
Dzień dobry :)
Mika pisze:
On 26 Maj, 20:50, Jacek Różański <j...@epoczta.pl> wrote:
Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
Grzybolek nie nazywa sie Baranski, ale w sumie ta ksywka mi sie by
bardziej podobala :)

Tylko ze jeden Baran to pl.rec.motocykle już był i pewnie od czasu do czasu zaglada jeszcze.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-26 21:54:56
Autor: Baran
Dzień dobry :)
On 2009-05-26 21:09:11 +0200, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

Mika pisze:
[...]

Jesli wroci i bedzie roscil pretensje co do nick'u to na pewno sie jakos dogadamy.
Zreszta pewnie tez na czym innym jezdzil albo skad inad byl, wiec jakies cechy rozpoznawcze
powinny nas roznic :)

A odn czwartku w 2oo - na 90% bede.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Łukasz 'Baran' Barański

Data: 2009-05-26 13:09:42
Autor: Mika
Dzień dobry :)
On 26 Maj, 21:54, Baran <go...@o2.pl> wrote:
jeszcze.
> [...]
jakos dogadamy.
Zreszta pewnie tez na czym innym jezdzil albo skad inad byl, wiec

Nie, no wiesz bo tu kiedys byla taka zasada ze jak juz ktos sie dal
poznac - byl a oni zawsze wracaja, to sie dlatego jego nicka juz nie
dublowalo.
No a po za tym jak Baran wroci za 2 lata a Ty jednak zdecydujesz sie
nas polubic, to co nagle bedziemy musieli zapamietac Cie pod inna
nazwa. My jak ktorys z kolegow dzisejszego dnia napisal nie mlodzi
jestesmy, pamiec tez w zwiazku z tym nie tak elastyczna :(
No to moze pomysl i wymysl jakiegos innego nicka, co? :)

pozdro
Mika
z mietla

Data: 2009-05-26 23:31:42
Autor: Lukasz Baranski
Dzień dobry :)
No to moze pomysl i wymysl jakiegos innego nicka, co? :)

Nie bede na sile rzezby tworzyl. Jesli gosc juz taki byl, to zostane tylko przy imieniu i nazwisku,
mam nadzieje ze jest wystarczajaco unikalne. Nick i tak pewnie z czasem sam jakis przylgnie :)

Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z Pieców nadaje.
Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

Ave! :)

Siema. FAQ, mam nadzieję, czytał ?

Czytal. Dzieki za linka.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lukasz Baranski

Data: 2009-05-27 08:07:34
Autor: Marcin Gardeła
Dzień dobry :)
Baran wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Łukasz 'Baran' Barański
Honda NTV650 Deauville

Nie ma takiej Hondy, jest NTV650 zwana Revere i jest NT650V zwana Deauville :))

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-26 20:58:18
Autor: Ivam
Dzień dobry :)
"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote in message news:gvhdl2$1fio$2news2.ipartners.pl...
Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

A ja chcialem sprawdzic IP najpierw, zeby miec pewnosc, ale dziewczyna mnie zagadala i mnie uprzedziles;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-26 21:17:42
Autor: Arni
Dzień dobry :)
Ivam pisze:
[...]

no i co? jest takie samo?
  jeszcze nie przebrnałem przec cały dzisiejszy dorobek listy, ciekawe co mnie jeszcze zaskoczy?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-26 22:40:42
Autor: de Fresz
Dzień dobry :)
On 2009-05-26 20:50:13 +0200, Jacek Różański <jr@epoczta.pl> said:

Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z Pieców nadaje.
Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-28 22:12:08
Autor: Jacek Różański
Dzień dobry :)
On 2009-05-26 20:50:13 +0200, Jacek Różański <jr@epoczta.pl> said:

Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z Pieców nadaje.
Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

Ależ skutecznie się kryje, nawet makówke kupił!