Dzień dobry!

Data: 2010-10-14 12:51:24
Autor: moonraker
Dzień dobry!
Pablo pisze:
Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.

Witam wszystkich to raz.

Cześć Pablo jaki ten świat mały...
moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

Data: 2010-10-14 20:12:56
Autor: Pablo
Dzień dobry!
Dnia 287 roku bieżącego, moonraker zeznał(a) jak następuje:

Pablo pisze:
> Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.
> Cześć Pablo jaki ten świat mały...

faktycznie mały kurka wodna, myślałem, że tylko Arni reprezentuje tutaj
naszą "wyspę" :P

--
Pablo
e-mail: "From" i klubvolvo org pl

Data: 2010-10-15 00:43:32
Autor: Mika
Dzień dobry!
On 14 Paź, 20:12, Pablo <e-m...@w.stopce> wrote:
> [...]

Witam, jak napisal TW rozgosc
> Cześć Pablo jaki ten świat mały...
No tylko z tym Pablem byś coś zrobił bo jeszcze się zbiegłes z
powrotem Pabla z dalekiej krainy i milo by bylo co bys sie
odroznial :)

pozdrawiam

Mika
z mietłą