Dzień dobry, zastałem Jolkę?

Data: 2009-06-02 18:01:59
Autor: stary pierdu pierdu
Dzień dobry, zastałem Jolkę?
"O Dżizes kurwa ta dziewczyna jest przerażająca. Mimo, że ma 23 lata jej umysł zatrzymał się w rozwoju gdy miala 8! Nie wiem czy rodzice ją upuścili na głowę, gdy była mała czy jaki chuj, ale naprawdę, ona jest niczym uderzenie młota pneumatycznego w potylicę. Nie lubię takich zdzirek typu Jolka. Robią za dużo hałasu i niepotrzebnego rozgardiaszu. A tak w ogóle to widzieliście, jaki syf te dziewczyny mają w pokoju? O kurwa mać jakie brudaski. No, ja wiem, że to nie ich mieszkanie, i że nie muszą mieć tam posprzątane na glanc, że mucha nie siada, ale to jest już delikatnie mówiąc chlew. Najszczersze współczucia facetowi, który trafi na jedną z tych brudasek. Amen i tramwaj wam w oko :)"

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1868552188.20090602151940pik-net.pl...
Hello,

Jestem tu nowy i chciałem zapytać, czy to możliwe, żeby Lanos poradził
sobie z Calibrą?

NMSP ;P

-- Best regards,
RoMan                          mailto:roman@pik-net.pl

Opel Calibra or Chevrolet Calibra or the Holden Calibra or the Vauxhall Calibra ?

Dzień dobry, zastałem Jolkę?