Dzień dziecka w CZD w Warszawie

Data: 2009-05-30 12:25:19
Autor: Jozef S
Dzień dziecka w CZD w Warszawie
Witam.
Czy ktoś z szacownego grona grupowiczow bierze udzial w akcji na rzecz dzieci - pacjentow Centrum Zdrowia Dziecka ??
Jezeli tak, to serdeczne dzieki. Cora do mnie dzwoni, ze na motocyklach jezdzi, i zaraz na quadzie usiadzie.
Pozdrawiam serdecznie.
Jozef S - niedawno jeszcze na VFR 800
P.S.
korzystajac z okazji, ze pisze (a robie to bardzo rzadko) na grupe pl.rec.motocykle pozwole sobie zadac pytanie w temacie HD, co trzeba wiedziec na temat HD FXDWG, przy zakupie uzywki, letko slizgnietej?

Data: 2009-05-30 13:13:17
Autor: Kuczu
Jozef S pisze:

korzystajac z okazji, ze pisze (a robie to bardzo rzadko) na grupe pl.rec.motocykle pozwole sobie zadac pytanie w temacie HD, co trzeba wiedziec na temat HD FXDWG, przy zakupie uzywki, letko slizgnietej?

A ktory rocznik ? Jeszcze Evo czy TwinCam ? Generalnie ramy sa w tym modelu ekstra mocne. Za to przody gna sie jak maslo. Zbiornik wgniata sie niemal zawsze i ciezko go potem wyprowadzic.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-30 15:51:26
Autor: Jozef S
Użytkownik Kuczu napisał:
  > A ktory rocznik ? Jeszcze Evo czy TwinCam ? Generalnie ramy sa w tym
modelu ekstra mocne. Za to przody gna sie jak maslo. Zbiornik wgniata sie niemal zawsze i ciezko go potem wyprowadzic.

97 rok, zbiornik dostal z prawej strony, lagi... jeszcze nie wiem.
Wyslalem zapytanie o wiecej zdjec, historie moto. Wywolawcza 21 kpln.

Data: 2009-05-30 19:47:47
Autor: Kuczu
Dzień dziecka w CZD w Warszawie
Jozef S pisze:

97 rok,

Znaczy Evolution :)

Wyslalem zapytanie o wiecej zdjec, historie moto. Wywolawcza 21 kpln.

No cena rewelacyjna. Az zbyt rewelacyjna.

Data: 2009-05-30 20:54:29
Autor: Jozef S
Użytkownik Kuczu napisał:
Jozef S pisze:

97 rok,

Znaczy Evolution :)

  > No cena rewelacyjna. Az zbyt rewelacyjna.

W opisie podane jest 1500 ccm, a Ebolution nie jest przypadkiem 1340 ccm ??
Jak to jest z tym drugim garkiem w HD?? Jezeli uzywam motocykla (w wiekszosci) jako srodka lokomocji (miasto), to jak z wytrzymaloscia takiego silnika ??
Inna rzecza jest, ze od poczatku przygody z motocyklem zawsze mazylo sie o HD.
Dzieki w ogole za info.
Ostatnie pytanie, czy ewentualnie moge sie zwrocic z ewentualnymi pytaniami w temacie HD ?
Pozdrawiam
Jozef S

Data: 2009-05-30 21:13:47
Autor: Magic
Jozef S pisze:
Użytkownik Kuczu napisał:
Jozef S pisze:

> [...]

Dzieki w ogole za info.
Ostatnie pytanie, czy ewentualnie moge sie zwrocic z ewentualnymi pytaniami w temacie HD ?

Lepsiejszego speca tu nie znajdziesz.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-30 21:30:44
Autor: Kuczu
Jozef S pisze:

W opisie podane jest 1500 ccm, a Ebolution nie jest przypadkiem 1340 ccm ??

Jest 80" czyli 1340. Ale nie wiem czy ktos nie pogrzebal wczesniej w silniku i nie zrobil sobie wiecej :)

Jak to jest z tym drugim garkiem w HD?? Jezeli uzywam motocykla (w wiekszosci) jako srodka lokomocji (miasto), to jak z wytrzymaloscia takiego silnika ??

On wytrzyma, nie wiem czy Ty dasz rade z zagotowanymi w korku cochones. Ale FXDWG do miasta to bardzo slaby wybor.

Ostatnie pytanie, czy ewentualnie moge sie zwrocic z ewentualnymi pytaniami w temacie HD ?

Spoko, wal na priv. Jak bedziesz mial foty to tez podeslij, wiem na co patrzec bo kilkanascie poszlifowanych HD juz sie przez moje rece przewinelo.

Data: 2009-06-11 22:41:15
Autor: Jozef S
Użytkownik Kuczu napisał:
Spoko, wal na priv. Jak bedziesz mial foty to tez podeslij, wiem na co patrzec bo kilkanascie poszlifowanych HD juz sie przez moje rece przewinelo.

ja sie ma w takim razie do miejskiej jazdy Sportster 1200?
Jak mam odczytac priv-a?
Jozef S

Data: 2009-06-12 00:00:11
Autor: Jasio

Użytkownik "Jozef S" napisał w wiadomości news:h0rq99$1u2$1atlantis.news.neostrada.pl...

ja sie ma w takim razie do miejskiej jazdy Sportster 1200?
Jak mam odczytac priv-a?

Swojego?
Normalnie, wpisujesz login i hasło i sprawdzasz pocztę.
A jeżeli w pytaniu chodzi o to, jakiego Kuczu ma maila, to zobacz w nagłówku listu, który cytowałeś. Albo zrób sobie "odpowiedz" zamiast "odpowiedz grupie".
No, nie wiem jakiego sposobu używasz na wysylanie poczty i newsów.

--
Jasio
vx etz

Dzień dziecka w CZD w Warszawie