Dzień niepodległo¶ci.

Data: 2011-06-04 09:24:52
Autor: WW
Dzień niepodległo¶ci.
Dzień Niepodległo¶ci.
Cóż za wspaniałe ¶więto !!

Podziwiamy ten dzień z głębi ¶mietników, biedaszybów, kolejek dla bezrobotnych dumni, że nasi przedstawiciele w Sejmie i Senacie, oraz ich krewni i znajomi, maj± woln±, wspaniał± i dostatni± ojczyznę.

Nich się ¶więci 4 czerwca. !!!

WW

Data: 2011-06-04 00:41:56
Autor: Antenka
Dzień niepodległo¶ci.
On 4 Cze, 09:24, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Dzie Niepodleg o ci.
C za wspania e wi to !!

Podziwiamy ten dzie z g bi mietnik w, biedaszyb w, kolejek dla
bezrobotnych dumni, e nasi przedstawiciele w Sejmie i Senacie, oraz ich
krewni i znajomi, maj woln , wspania i dostatni ojczyzn .

Nich si wi ci 4 czerwca. !!!

WW

Niech  żyje czerwono-różowo-masoński saloon! Niech żyje!  he he he  :
- /

Antenka

Data: 2011-06-04 14:53:57
Autor: Leprechuan
Dzień niepodległo¶ci.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iscmkd$qkc$1node2.news.atman.pl...
[...]

4 czerwca dniem niepodległo¶ci? Czego?

BomBel

Data: 2011-06-04 20:32:50
Autor: he®sk
Dzień niepodległo¶ci.
On Sat, 04 Jun 2011 09:24:52 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

 moim zdaniem senat nalezy rozgonic na 4 wiatry. do czego sa tam
 potrzebni ci staruszkowie? po cholere na prezydent? zrobiono  prezent jaruzelskiemu? wystarczy. po cholere na taki sejm?
 rozpedzic tych nierobow! wystarczy po 2 z wojewodztwa i po  1-2 z duzych miast. sale sejmowa zamienic na teatr czy opere
 a poslowie moga spotykac sie jakims malym teatrze np. roma.  beda mieli blisko zarowno do hotelu, podstarzalych kurewek  i stacji pkp. odzyskane pieniadze przeznaczyc na glodne dzieci.

 co do swieta 4 czerwca. niedlugo bedziemy swietowac kazde
 zbiorowe pierdniecie jako wydarzenie narodowe.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-06 11:38:34
Autor: WW
Dzień niepodległości.
W dniu 2011-06-04 20:32, he®sk pisze:
On Sat, 04 Jun 2011 09:24:52 +0200, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

Dzień Niepodległości.
Cóż za wspaniałe święto !!

Podziwiamy ten dzień z głębi śmietników, biedaszybów, kolejek dla
bezrobotnych dumni, ĹĽe nasi przedstawiciele w Sejmie i Senacie, oraz ich
krewni i znajomi, mają wolną, wspaniałą i dostatnią ojczyznę.

Nich się święci 4 czerwca. !!!

[...]

Nie zapomnij o JOW !

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-06-06 17:30:45
Autor: he®sk
Dzień niepodległo¶ci.
On Mon, 06 Jun 2011 11:38:34 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>
>   co do swieta 4 czerwca. niedlugo bedziemy swietowac kazde
>   zbiorowe pierdniecie jako wydarzenie narodowe.

 oczywiscie. teraz wybieramy reprezanta ziemi podlaskiej,  ktory nawet nigdy tu nie byl. mowa o kurskim. europosle!
 poslem powinien byc ktos kto tu mieszka, pracuje, ma korzenie,
 groby swoich bliskich, a nie dzialcz partii ktoremu zabraklo  miejsca na liscie w swoim wojewodzwie. --

Data: 2011-06-07 08:03:24
Autor: WW
Dzień niepodległości.
W dniu 2011-06-06 17:30, he®sk pisze:

  oczywiscie. teraz wybieramy reprezanta ziemi podlaskiej,
  ktory nawet nigdy tu nie byl. mowa o kurskim.

Najszczersze kondolencje

  poslem powinien byc ktos kto tu mieszka, pracuje, ma korzenie,
  groby swoich bliskich, a nie dzialcz partii ktoremu zabraklo
  miejsca na liscie w swoim wojewodzwie.

Zawsze mnie fascynowało, że właśnie te proste prawdy nie są dostrzegane przy wyborców.

Data: 2011-06-07 18:21:03
Autor: he®sk
Dzień niepodległo¶ci.
On Tue, 07 Jun 2011 08:03:24 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

W dniu 2011-06-06 17:30, he®sk pisze:

>   oczywiscie. teraz wybieramy reprezanta ziemi podlaskiej,
>   ktory nawet nigdy tu nie byl. mowa o kurskim.

Najszczersze kondolencje

 szlag trafia kiedy odstawiane sa takie przekrety.

> [...]
>   miejsca na liscie w swoim wojewodzwie.

Zawsze mnie fascynowało, że właśnie te proste prawdy nie są dostrzegane przy wyborców.

 problem jest inny. wyborcy glosuja na partie, a nie na ludzi.
 kogo bedziesz pozniej rozliczac? niektorzy nawet nie znaja "swego"
 posla, a jezeli juz to malo on ich obchodzi. aby micha byla pelna,
 a za robote niech bierze sie kon, on ma duzy leb. oto mentalnosc
 przecietnego wyborcy. tylko okregi jednomantowe, rozpedzenie  senatu, likwidacja urzedu prezydenta, zmniejszenie ilosci poslow
 do sejmu do minimum. posel powinien miec juz pieniadze, a nie  dorabiac sie ich przez kadencje i ze strachem czekac dnia kolejnych
 wyborow. jakies pielegniarki, chlopy z pgr, pociotki, zony,
 kochanki - wypad z listy. wtedy moze cos sie naszym kraju ruszy.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !