Dzien pierwszy zaspanym okiem

Data: 2009-10-28 10:39:47
Autor: lorak
Dzien pierwszy zaspanym okiem
sooobi pisze:

e) Cavs chwile w końcowce grali na 2 wieże. Nie przynioslo to jakiś
większych korzyści poza zlapaniem faulu Kg (nie jestem pewny, ale
chyba zadnych punktow w tym ustawieniu nie zdobyli)

8-5 dla cavs w tym fragmencie gry.

tak w ogóle to trzeba jeszcze powiedzieć o momentami bardzo dobrej defensywie Shaqa na KG.

Data: 2009-10-28 02:47:14
Autor: sooobi
On 28 Paź, 10:39, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]
> większych korzyści poza zlapaniem faulu Kg (nie jestem pewny, ale
> chyba zadnych punktow w tym ustawieniu nie zdobyli)

mialem na mysli ze nitk z dua (Shaq i Big Z) nie zdobyl punktow.

tak w ogóle to trzeba jeszcze powiedzieć o momentami bardzo dobrej
defensywie Shaqa na KG.

owszem ale trzeba tez wspomniec ze Celtics do bolu wykorzystywali
slabosci shaqa na pickach.

Data: 2009-10-28 11:06:26
Autor: lorak
sooobi pisze:

[...]

Ilgauskas zdobył dwa z wolnych.

poza tym można też powiedzieć, że oprócz dość niefortunnej (dla cavs oczywiście) akcji Perkinsa, to w tym fragmencie gry celtics nic nie zdobyli z pomalowanego.

BTW, słyszałeś może jak LeBron krzyczy do Z "dawaj, dawaj", gdy ten stał po zbiórce i przez chwilę nikomu nie podawał, a James tam na dole się wydzierał? ;)

Data: 2009-10-28 03:11:20
Autor: sooobi
Dzien pierwszy zaspanym okiem
BTW, słyszałeś może jak LeBron krzyczy do Z "dawaj, dawaj", gdy ten stał
po zbiórce i przez chwilę nikomu nie podawał, a James tam na dole się
wydzierał? ;)

wiesz co pamietam to sytuacje ale mialem glos ustawiony dosc cicho
wiec moglem nie slyszec, ale fakt Big Z stal jak otumaniony:)

Dzien pierwszy zaspanym okiem