Dzien pierwszy zaspanym okiem

Data: 2009-10-28 03:51:30
Autor: Leszczur
Dzien pierwszy zaspanym okiem
On 28 Paź, 10:29, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
2. Wizards - Mavs

Ten mecz oglądałem kawałkami bardziej skupiając się na meczu Cavs i
Blazers. Myśle ze Leszek oglądał cały z wypiekami na twarzy to napisze
coś więcej, ja od siebie napisze tylke ze Arenas wygląda bardzo
dobrze.

Samego meczu nie ogladalem, ale z relacji video wynika, ze radził
sobie bardzo dobrze.
Nie mial problemow z poruszaniem, ładnie penetrował.
Zobaczymy jednak co bedzie dalej - gdy zrobi troche kilometrow w
warunkach bojowych.

Pierwsza akcja meczu to był jego rzut za 3 a miał w ogole nie
rzucać trójek:)

Dobrze, ze jednak zostalo w Gilbercie nieco Agenta Zero :-)

3. Blazers - Rockets

c) Znowu tak jak myslalem(prorok jaki czy co) Blazers doslownie
ZMIAŻDZYLI rakiety pod koszami. Chociaz 7 strat Odena boli:(

Ale tych 5 blokow chyba osłodziło Ci życie? ;-)

4. Lakers - Clippers

a) Clippersi graja taką plątanine ze az oczy bola, ale wynik trzymali,
chociaz mysle ze lajtowy stosunek Lakers tez mial tutaj znaczenie.
b) Baron gra swoj basket lamie wszystkie schematy, az dziw ze Dunleavy
dal mu tyle czasu grac. Zrobil jednego takiego airballa jakiego nikt z
nas amatorow nigdy nie zrobil. Zenada.

Davis ma kontuzje stopy, wiec jest nieco mniej mobilny niz powinien.
Ale zdrowa stopa nie jest potrzebna do podjecia wlasniwej decyzji wiec
1-10 FG jest niewybaczalne.
Moze mi sie zdawalo, ale w pewnym momencie wygladalo jakby Dunleavy
nabijal sie z Davisa komentujac jego gre do ktoregos z asystentow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-28 12:24:15
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

Nie mial problemow z poruszaniem, ładnie penetrował.

Mówisz, że ładnie penetrował?
http://www.youtube.com/watch?v=80LMoyWD00U

pzdr

TRad