Dzien pierwszy zaspanym okiem

Data: 2009-10-28 13:12:37
Autor: wiLQ
Dzien pierwszy zaspanym okiem
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

d) Sheed nie gra nic poza jumperkami, w szczegolnosci za 3. W tym
meczu mu wpadało ale jak nie będzie trafiać to może nie być tak
kolorowo.Do ataku przynajmniej w tym meczu nic innego wniósł.

Um, tzn w ataku spodziewales sie od niego czegos innego?

d) Kobe i Bynum grali niesamowice, ale co gral Odom?? Zbieral rzucal
podawal byl wszedzie, Odom ma czasami mecz ze szczena opada a czasami
takie ze zal na niego patrzec, wczoraj byl zdecydowanie ten pierwszy
rodzaj meczu

Tzn juz zalujesz tego trejdu za RJeffa? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-28 05:31:53
Autor: sooobi
On 28 Paź, 13:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> kolorowo.Do ataku przynajmniej w tym meczu nic innego wniósł.

Um, tzn w ataku spodziewales sie od niego czegos innego?

No tylem do kosza za czasow Pistons tez umial zagrac i to bardzo
dobrze.

> [...]
> rodzaj meczu

Tzn juz zalujesz tego trejdu za RJeffa? ;-)

Nie jak wroci Gasol to Odom takiego kosmosu pewnie grac nie bedzie.
Chyba ze Ron Ron bedzie gral tak jak wczoraj wtedy minuty na sf sa do
przejecia.

Data: 2009-10-28 06:13:18
Autor: Leszczur
On 28 Paź, 13:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Um, tzn w ataku spodziewales sie od niego czegos innego?

No tylem do kosza za czasow Pistons tez umial zagrac i to bardzo
dobrze.

Zgoda. Ale Celtics nie po to go sciagali. Ma bronic i jak przyjdzie co
do czego to walic z obwodu ile sie da. Chociaz pewnie kontuzja tego
klocka Davisa będzie skutkowała jakaś modyfikacją tej strategii.

> Tzn juz zalujesz tego trejdu za RJeffa? ;-)

Nie jak wroci Gasol to Odom takiego kosmosu pewnie grac nie bedzie.

Moze i nie. Ale i tak bedzie gral lepiej niz Jefferson :-)

Chyba ze Ron Ron bedzie gral tak jak wczoraj wtedy minuty na sf sa do
przejecia.

No jak? Przeciez Ron jest lepszy od Arizy! To brakujący element nie
tylko w teorii Darwina ale i w kolejnej probie obrony tytulu!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-28 06:16:02
Autor: sooobi
On 28 Paź, 14:13, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No tylem do kosza za czasow Pistons tez umial zagrac i to bardzo
> dobrze.

Zgoda. Ale Celtics nie po to go sciagali.

Bo Ty kontaktowales sie z Aingem i wiesz dokladnie po co go sciagali.

Ma bronic i jak przyjdzie co
do czego to walic z obwodu ile sie da.

> Nie jak wroci Gasol to Odom takiego kosmosu pewnie grac nie bedzie.

Moze i nie. Ale i tak bedzie gral lepiej niz Jefferson :-)

Bardzo mozliwe, coz mam duzo wysokich zbierajacyh musze sobie jakos
radzic.

Data: 2009-11-02 01:33:06
Autor: sooobi
> [...]

do czego to walic z obwodu ile sie da. Chociaz pewnie kontuzja tego
klocka Davisa będzie skutkowała jakaś modyfikacją tej strategii.

W koncu! Sheed przestal walic tylko trojki stac na obwodzie ale zaczal
grac postup. Komentatorzy zwrocili na to uwage w chwili kiedy Sheed
wchodzil na parkiet. Podobno Rivers oficjalnie tego od niego zarzadal.
Wiecej post up mniej trojek.

Dzien pierwszy zaspanym okiem