Dzień pieszego Pasazera

Data: 2011-01-05 10:46:31
Autor: Hans Kloss
Dzień pieszego Pasazera
"Chciałem złożyć wniosek formalny o przerwę i zwołanie Konwentu
Seniorów w związku z pierwszym w ciągu trzech lat sukcesem pana
ministra Cezarego Grabarczyka polskich kolei. Chciałem zasugerować,
aby Wysoka Izba, wzorem filmu 'Miś' Stanisława Barei, ogłosiła dzisiaj
ten dzień, jako wielkie święto, dniem pieszego pasażera".
W ten sposób Girzyński przeszedł do historii jako organizator
pierwszego w dziejach happeningu z udziałem Sejmu i obejmującego
sejmowe głosowanie.
O stanie polskich mediów niech świadczy, że chyba nikt dotąd nie
zauważył pewnego drobiazgu. Za wnioskiem posła Girzyńskiego głosował
też jeden poseł Platformy. Poseł Donald Tusk.
Całość na http://krzysztofleski.salon24.pl/265367,tusk-pieszy-pasazer
J-23

Data: 2011-01-05 19:51:52
Autor: Bachor
Dzień pieszego Pasazera

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:04355d63-fec0-42c1-bb7e-414fb93caf3cq18g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Czy wy Hans chcecie powiedziec, że kolej tak się spierdoliła przez ostatnie 3 lata? Nie jeżdzę zbyt często pociągiem ale pamiętam, że wsiadanie idiotów przez okna było zawsze! Kupa durniów z TVP wykorzystała gorączkę i z gówna zrobiła larum. Dziś jadąc równolegle do torów widziałem pociąg z pięciomam wagonami! W środku pojedyńczy psażerowie! Ale drzeć ryja to wy potraficie! Jedyne co potraficie niezguły!

Data: 2011-01-05 10:55:10
Autor: Hans Kloss
Dzień pieszego Pasazera
On 5 Sty, 19:51, "Bachor" <jak...@vilno.ru> wrote:

Czy wy Hans
Maniera zwracania się w liczbie mnogiej do jednego człowieka to u
ciebie pozostałość z kursów na WUML czy z pracy w pryloskim  resorcie
bezpieczeństwa?
J-23

Data: 2011-01-05 19:55:24
Autor: raff
Dzień pieszego Pasazera

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:04355d63-fec0-42c1-bb7e-414fb93caf3cq18g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Nie da sie znow zwalic na Bobry ?

R.

Data: 2011-01-05 20:04:34
Autor: raff
Dzień pieszego Pasazera

[...]

Mogl rowniez zglosic wniosek o odznaczenie Grabarczyka Krzyzem Kawalerskim Komandorii Orderu Orla Bialego.

Zabawne by bylo jakby cale PO glosowalo przeciw.

R.

Dzień pieszego Pasazera