Dzień triumfu

Data: 2010-08-03 13:44:04
Autor: jadrys
Dzień triumfu

Pierwsza bitwa wygrana. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ta walka o krzyż będzie początkiem walki Polaków o swoją godność.

Data: 2010-08-03 07:26:47
Autor: Antenka
Dzień triumfu
On 3 Sie, 13:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Pierwsza bitwa wygrana. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ta walka o
krzyż będzie początkiem walki Polaków o swoją godność.

Właśnie! :-)  A gdzie głos polskiego społeczeństwa? Zakulisowe
załatwianie sprawy przez klikę nie powiodło się. Krzyż jest godny
czci, ale również to miejsce już na zawsze będzie kojarzyć  się
Polakom z   tym, co działo się pod Pałacem Prezydenckim po
10.04.2010r. Komu zależy na tym, by pamięć o ofiarach spod Smoleńska
zasłonić kurtyną niepamięci? Odpowiedź może być jedna: spiskowcom.
Komoruski zapomniał dzięki czemu ( zamach!!!) został wybrany
prezydentem.

Antenka

Data: 2010-08-04 08:59:13
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-03 16:26, Antenka pisze:
[...]

No niestety Antenko, my społeczeństwo nie mamy najmniejszego wpływu na to co się dzieje w naszym kraju :-( . Pozostaje mieć tylko nadzieję że dzięki takim sprawom jak ta "walka o krzyż" otworzą się oczy większej ilości Polaków. :-\

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-08-04 02:22:58
Autor: Antenka
Dzień triumfu
On 4 Sie, 08:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

to co się dzieje w naszym kraju :-( . Pozostaje mieć tylko nadzieję że
dzięki takim sprawom jak ta "walka o krzyż" otworzą się oczy większej

No niestety ;- /

I ja Ciebie pozdrawiam n.c.z.w :-))

Antenka :-*

Data: 2010-08-03 13:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzień triumfu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i38ven$68i$1news.onet.pl...

Pierwsza bitwa wygrana. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ta walka o krzyż będzie początkiem walki Polaków o swoją godność.

Mylisz się. To była porażka demokracji.

Data: 2010-08-03 13:51:17
Autor: jadrys
Dzień triumfu

[...]

Co ty nazywasz demokracją, szaleńcze? Wypełnianie poleceń Brukseli przez jej pachołów nami rządzących ?

Data: 2010-08-03 13:57:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzień triumfu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3903b$83e$1news.onet.pl...

[...]

No cóż, jesteś bardzo mocno zindoktryzowany i dyskusja z tobą na ten temat jest bezcelowa.

Data: 2010-08-03 14:00:09
Autor: jadrys
Dzień triumfu

[...]

No jasne, bo prawda i otworzenie oczu na fakty czasem może zaboleć.

Data: 2010-08-03 16:08:13
Autor: bolek
Dzień triumfu

--
A słyszałeś o czymś takim jak Polska Konstytucja ?

bolek

Data: 2010-08-03 16:38:41
Autor: Panslavista
Dzień triumfu
"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message news:4c5822d0$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

A słyszałeś o czymś takim jak Polska Konstytucja ?

Ja nie słyszałem, no chytba że masz na myśli dziwoląg Kwachałera

Data: 2010-08-04 09:00:53
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-03 16:08, bolek pisze:
[...]

Słyszałem, mówi ona wyrażnie że obywatel Polski nie może być ekstradowany wbrew swojej woli z terytorium kraju.. To była pierwsza brudna szmata rzucona przez pachołków Waszyngtonu i Brukseli na nasz zbiór praw i obowiązków.

Data: 2010-08-03 13:46:20
Autor: zenek
Dzień triumfu
W dniu 2010-08-03 13:44, jadrys pisze:

Pierwsza bitwa wygrana. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ta walka o
krzyż będzie początkiem walki Polaków o swoją godność.

Stara ubecja wygrala bitwe o krzyz, ci fanatycy to byla ubecja policmajstry i najgorsze gowno zydobolszewickie ktore w ten sposob chce sie wybielic i pokazac jakimi to oni sa teraz wielkimi polakami.

Data: 2010-08-03 13:51:57
Autor: matusm
Dzień triumfu

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i38vi9$664$1news.onet.pl...
[...]

To co rozpoznałeś swoich kolegow ubekow????

Kazdy ma swoich  znajowych a możesz dezinformować bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-08-03 13:56:17
Autor: raff
Dzień triumfu
W dniu 2010-08-03 13:51, matusm pisze:
UĹźytkownik "zenek"<zenek@op.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Kazdy ma swoich  znajowych a moĹźesz dezinformować bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,

Wszyscy sie podniecacie pierdolami, a najwazniejsze sprawy leza...

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-03 13:54:33
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-03 13:46, zenek pisze:
[...]

Mylisz się, to walka nie o krzyż ale o tożsamość Polaków.  Miarka dyktatu nam narzucanego zaczyna się przebierać.

Data: 2010-08-03 14:12:22
Autor: wp
Dzień triumfu
W dniu 2010-08-03 13:54, jadrys pisze:
Mylisz się, to walka nie o krzyż ale o tożsamość Polaków.  Miarka
dyktatu nam narzucanego zaczyna się przebierać.

Cytując: "ta walka o krzyż" - zdecyduj się.
Dyktat to był narzucony, owszem i skończył się 20 lat temu.

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-08-03 14:20:47
Autor: boukun
Dzień triumfu

Użytkownik "wp" <wp@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i3913a$avh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Raczej na dobre zaczął 21 lat temu, co mbyło legalizacją stanu wojennego z 1981 roku...
To co mamy dzisiaj, jest w prostej lini wynikiem wprowadzenia 13 grudnia 1981 roku stanu wojennego. Dzisiejszy system jest wypadkową stanu wojennego...

boukun

boukun

Data: 2010-08-03 14:24:11
Autor: matusm
Dzień triumfu

[...]

Szanownemu sie  wydaje  ze  spoleczenstwo z wyboru i wlasnej woli wybralo na prezydenta konfidenta Bolka czy funkcjonariusza KGB Kwasniewskiego

ciekawe kto  w koncu glosowal na PRL bis,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-08-03 14:41:23
Autor: wp
Dzień triumfu
W dniu 2010-08-03 14:24, matusm pisze:
[...]

Nie chodzi mi o jednostki osobowe, ale początek pewnych przemian, które
mniej lub bardziej dały Polsce suwerenność i władze demokratyczne.

Data: 2010-08-04 09:00:30
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-03 14:12, wp pisze:
[...]

Niestety, z deszczu przed 89 rokiem dostaliśmy się pod rynnę teraz... i jest tak samo narzucany.. Nie mamy żadnego wpływu na to co się dzieje z naszym krajem, zostaliśmy okradzeni przez tzw. prywatyzację, zostaliśmy członkiem zbrodniczej organizacji terrorystycznej, czy wreszcie sprowadzono nam do kraju obce wojska. . O ile mnie pamięć nie myli, to po 89 roku było tylko jedno referendum w sprawach wagi państwowej. .

Data: 2010-08-04 11:32:15
Autor: wp
Dzień triumfu
W dniu 2010-08-04 09:00, jadrys pisze:
[...]

Pewnie że tak, demokracja daje mylne poczucie kontroli przez obywatela,
jednak każda decyzja wiąże się bezpośrednio z zyskami którejś z partii.
Jednak między deszczowym komunizmem, a rynną kapitalizmu chyba wezmę
rynnę. W tym drugim zawsze jest możliwość wyboru.

Data: 2010-08-04 14:11:00
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-04 11:32, wp pisze:
[...]

Ta demokratyczno/kapitalistyczna możliwość wyboru jest tylko złudzeniem.

Data: 2010-08-04 09:52:19
Autor: apr...
Dzień triumfu
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Mylisz się, to walka nie o krzyż ale o tożsamość Polaków.  Miarka dyktatu nam narzucanego zaczyna się przebierać.

uha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha uha ha ha ha ha ha ha ...
przeczytaj człowieku ostatnie zdanie 100 razy i POmyśl.
już POniał ?
jeszcze chwilę.
no dobra.
a kto słowianom narzucił żydoską religię, a kto qrwa ciągnie rok w rok 10 mld zł, zobacz KOleś ilu "POlaków" rządzi KOściołem, watykan twoją miłością ?
współczuję.
żaden kościół nie zastąpi wiary serca !

Data: 2010-08-04 14:10:09
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-04 11:52,  apr... pisze:
[...]

..
jeszcze chwilę.
..
[...]
Krzyż jest w tym wybudzaniu się Polaków z letargu zupełnie przypadkowy. Najlepiej tworzyć opozycję i sprzeciw opierając się o jakieś symbole. Pierwszą manifestacja niezadowolenia Polaków była śmierć L. Kaczyńskiego. paradoksalnie ten człowiek na usługach Waszyngtonu dzięki paru patriotycznym (pustym) słowom stał się dla niezadowolonych Polaków symbolem patrioty. A teraz ten krzyż..
Mam nadzieję że lawina ruszyła i szybko zmiecie z terenu Polski wszystkich tych sprzedawczyków działających na szkodę Polski..

Data: 2010-08-04 14:37:00
Autor: apr...
Dzień triumfu
> [...]
Mam nadzieję że lawina ruszyła i szybko zmiecie z terenu Polski wszystkich tych sprzedawczyków działających na szkodę Polski..

sorry Winnetou, ale większego zabłockiego jak kaczor nie widziałem, kto za poklepanie w korytarzu wysłał żołnierzy do afganistanu, kto POdPISał lesboę ?
WSZYSCY nadają się na ŚMIETNIK !!!
BEZ WYJĄTKU !!!

Data: 2010-08-03 13:59:20
Autor: Zahir
Dzień triumfu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i38ven$68i$1news.onet.pl...

Pierwsza bitwa wygrana. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ta walka o krzyż będzie początkiem walki Polaków o swoją godność.

Przecież jesteś lewakiem!

--

Zahir

Data: 2010-08-03 14:04:16
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-03 13:59, Zahir pisze:

[...]

I prawie nic z krzyżem mnie nie łączy. Jednak byłem ponad 20 lat za granicą i to może z tego powodu sprawy Polski i Polaków (tych co naprawdę się czują Polakami) wiele dla mnie znaczą.

Data: 2010-08-03 14:04:54
Autor: Roman Rumian
Dzień triumfu
W dniu 2010-08-03 13:44, jadrys pisze:

Pierwsza bitwa wygrana. Pozostaje tylko mieć nadzieję że ta walka o
krzyż będzie początkiem walki Polaków o swoją godność.

http://fronda.pl/tomasz_terlikowski/blog/gra_na_zwarcie

"...
To, co już teraz widać nie pozostawia najmniejszych wątpliwości. Władze Warszawy, ale i prezydent-elekt (który nie robi nic, by przerwać żenujący spektakl zapoczątkowany jego wypowiedzią dla „Gazety Wyborczej”) robią wszystko, by doszło do zwarcia, awantury czy walki o krzyż. Kordon Straży Miejskiej, wzmocniona ochrona BOR – wszystko to nie pozostawia wątpliwości, że niestety zdecydowano się tak zagrać na emocjach osób stojących pod Pałacem Prezydenckim, by je sprowokować.

I to w sytuacji, gdy wszyscy zdają sobie sprawę, z jak wielkimi emocjami mamy do czynienia w tej sprawie. Ludzie, którzy stoją przed Pałacem Prezydenckim są głęboko przekonani (i w tym momencie nie ma najmniejszego znaczenia, czy mają rację czy nie), że walczą o krzyż, o wiarę, o pamięć, i o Polskę. Od tygodni media przedstawiają ich jako grupkę oszołomów, którzy powinni być w psychiatryku, a autorytety oskarżają o fobie, problemy ze sobą i frustracje. A oni to słyszą i jeszcze mocniej się nakręcają. Postawienie naprzeciwko nich kordonu służb tylko te emocje wzmocni.
...."

Ciekawe, do czego posłuży ta prowokacja ?

Roman Rumian

Data: 2010-08-03 12:47:11
Autor: Eulalia Browarek
Dzień triumfu

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:i390l8$njh$1news.agh.edu.pl...
[...]

[...]
jeszcze mocniej się nakręcają. Postawienie naprzeciwko nich kordonu służb tylko te emocje wzmocni.
..."

Ciekawe, do czego posłuży ta prowokacja ?

Tworki mają niewyrobiony limit z kontraktu z NFZetem i sporo wolnych łóżek ? Tak, to na pewno spisek psychiatrów. Generują konflikt, a kiedy kwiat oszołomstwa i paranoi zbiera się w w jednym miejscu pod krzyżem, robią łapanke i biorą wszystkich do szpitala.

Zennon

Data: 2010-08-03 14:36:57
Autor: Zahir
DzieĹ? triumfu

[...]

Musisz o to zapytać prezesa PiS.

--

Zahir

Data: 2010-08-04 08:59:45
Autor: jadrys
Dzień triumfu
  W dniu 2010-08-03 14:04, Roman Rumian pisze:

[...]

Być może o ukrycie w tumulcie jakichś istotniejszych spraw..

Dzień triumfu