Dziennik Kisiela 5

Data: 2010-01-19 13:19:48
Autor: mkarwan
Dziennik Kisiela 5
(...)spotkałem panią docent Z., Żydówkę, która w 1968 dostała mocno po
dupie, a która powiedziała mi, że jest nadal marksistką, bo marksizm to
jedyna "naukowa analiza społeczna". O idiotka - niczego się nie nauczyła!
Gdy jej mówię, że praktyka nasza dowodnie - wykazuje plajtę marksizmu, ona
powiada, że to nic: idea dobra, tylko wykonanie złe.

(...)partyjni Żydzi są niepoprawni: słyszałem, że gdzieś tam przemawiali w
euforii, że teraz odbuduje się "czystą moralnie i demokratyczną partię".
Idioci, nie wiedzą, że od kiedy Żydów uznano za naród, miejsce ich jest co
najwyżej w KP Izraela. Koniec żydokomuny, jak napisał w swych krętackich
wspomnieniach Putrament

(...)w SDKPiL dużo było Żydów o mentalności internacjonalnej, wrogich
polskości. To znów problem ciekawy: Żydzi w tym społeczeństwie zawsze żyli w
innej, bardziej zaawansowanej fazie socjologiczno-strukturalnej niż reszta
narodu. Społeczeństwo było wiejskie, szlachecko-chłopskie. Żydzi trudnili
się handlem i rzemiosłem; społeczeństwo zaczynało być mieszczańskie, Żydom
już roił się wielki przemysł i działalność międzynarodowa. Zawsze byli o
stopień ewolucyjny dalej, a w początku naszego stulecia wielu żydowskich
inteligentów wyobraziło sobie, że przyszłością jest marksizm, wobec czego,
wierni swemu instynktowi wyprzedzania i prekursorstwa, rzucili się, aby go
tworzyć w Polsce - i przeciw Polsce. Znałem jeszcze ludzi z PPS-Lewicy
(znałem aż za dobrze) w gruncie rzeczy idea Polski normalnej i niepodległej
była im zawsze obca. Pomyśleć, że jeszcze po II wojnie, po tragedii Żydów
znalazła się w Polsce grupka niedobitków - Kottów, Jastrunów, Ważyków, nie
mówiąc o Borejszach czy Bermanach, którzy jęli się tu pchać do marksizmu i
ćwikać nim w oczy zgnębionemu wojną i nową niedolą społeczeństwu.

Stefan Kisielewski "Dzienniki" Wydawnictwo "Iskry"

Data: 2010-01-19 05:06:24
Autor: zbig
Dziennik Kisiela 5
Po co ktoś taki jak ty czyta dzienniki Kisiela? Wygląda na to , że
niczego tam nie znalazłeś, tylko negatywne opinie o Żydach.
A tyle tam celnych obserwacji o gospodarce, absurdach peerelu, pogoni
za władzą.
Mnóstwo refleksji krytycznych na temat literatów, dziennnikarzy,
muzyków, własnych kolegów i współpracowników.
A ty tylko żydzi i żydzi, ewentualnie pedały.

Data: 2010-01-19 15:17:21
Autor: mkarwan
Dziennik Kisiela 5

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2c4ea7a5-fd5e-48fe-bc0c-2ac3b39433eco28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Kto ci broni zamieszczać informacje o których piszesz?

Data: 2010-01-19 15:34:12
Autor: Piotr
Dziennik Kisiela 5
Dnia Tue, 19 Jan 2010 15:17:21 +0100, mkarwan napisał(a):

Kto ci broni zamieszczać informacje o których piszesz?

Musi zbig jest tu po to by pilnować, a nie zamieszczać. Zamieszczajom
oważysze Kupa i Kałecki.
Piotr
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-19 07:19:59
Autor: zbig
Dziennik Kisiela 5
On 19 Sty, 15:34, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Kto ci broni zamieszczać informacje o których piszesz?

Musi zbig jest tu po to by pilnować, a nie zamieszczać. Zamieszczajom

A po co mam zamieszczać? kto ciekawy, może sobie ściągnąć wersję pdf z
chomika, jak i ja zrobiłem. Wtedy możemy podyskutować.
Zamieściłem tylko raz, żeby wykazać, że Kisielowi nie było po drodze z
typami takimi jak mkarwan.
Szlag mnie trafia , że takie indywiduum wyciera sobie gębę Kisielem.

Data: 2010-01-19 16:33:32
Autor: mkarwan
Dziennik Kisiela 5

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15ed5072-96b8-40ea-bd9a-a7a25cc95b2fr19g2000yqb.googlegroups.com...
Szlag mnie trafia , że takie indywiduum wyciera sobie gębę Kisielem.

Pisząc indywiduum masz na myśli siebie?

Data: 2010-01-19 09:21:34
Autor: zbig
Dziennik Kisiela 5
On 19 Sty, 16:33, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:15ed5072-96b8-40ea-bd9a-a7a25cc95b2fr19g2000yqb.googlegroups.com...

>Szlag mnie trafia , że takie indywiduum wyciera sobie gębę Kisielem.

Pisząc indywiduum masz na myśli siebie?

oczywizda!

Dziennik Kisiela 5