Dziennik donosi: USA wygrało pionierską wojnę hybrydową przeciw PRL a Putin plagiatuje!

Data: 2016-07-22 17:50:01
Autor: A. Filip
Dziennik donosi: USA wygrało pionierską wojnę hybrydową przeciw PRL a Putin plagiatuje!
http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/527043,zielone-ludziki-putina-przeciw-merkel-i-unii-wojna-hybrydowa.html
Zielone ludziki Putina przeciw Merkel i Unii. W Niemczech mówi się już
o wojnie hybrydowej
22.07.2016, 16:36 | Aktualizacja: 22.07.2016, 16:47

Amerykańskim pionierom wojny hybrydowej gratuluje sukcesu! ;-)

A poważniej tylko idiota będzie oczekiwał że Putin będzie po prostu
czekał aż go (politycznie) zarżną.  Jak zachodek wspierał "akcję
informacyjną" w Rosji, "niezależne organizacje, partie i media" to do
sam dał prawo zastosowania czegoś podobnego zwrotnie.

Czy do kurwy nędzy zachodek jest na poziomie przedszkolaka siusiumajtka
skarżącego się "proszę pani (jak go uderzyłem to) on mi oddał"?
Zacisnąć poślady i robić swoje _lepiej_ a nie być bandą _dupków_ która
potrafi wygrać tylko z o wiele słabszym i gorszym "oponentem".
Takie jęki że "oponent" jest w miarę wyrównany są _żenujące_ .

Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.  (Przysłowie polskie)

Dziennik donosi: USA wygrało pionierską wojnę hybrydową przeciw PRL a Putin plagiatuje!