Dziennikarka wywołała skandal

Data: 2019-02-14 19:56:25
Autor: boukun
Dziennikarka wywołała skandal

Twittuje jakby nigdy nic

Andrea Mitchell w środę skandalicznie wypowiedziała się o historii powstania w getcie warszawskim. Na reporterkę amerykańskiej telewizji NBC doniesiono już do prokuratury, zareagowała też polska ambasada. Ona sama nie zdecydowała się na przeprosiny.

Korespondentka NBC stojąc w centrum Warszawy tłumaczyła widzom swojej stacji, że powstanie w getcie w 1943 roku było wymierzone przeciw "polskiemu i nazistowskiemu reżimowi". W mediach społecznościowych ta wypowiedź wywołała oburzenie.

W niespodziewanym tonie na skandaliczne słowa dziennikarki zareagowała polska ambasada w Waszyngtonie. Pracownicy placówki.... podziękowali Mitchell za jej pracę w Warszawie, a dopiero w dalszej części zwrócili uwagę na historyczną "nieścisłość".

Dziennikarka nie przeprasza. I znów pisze o "nazistach"

Mimo lawiny komentarzy domagających się od niej przeprosin, Mitchell nie zareagowała. W czwartek zamieściła tweeta, w którym znów pisała o polskich Żydach i "nazistowskich okupantach". Na zdjęciu nie zauważyła jednak polskiego premiera.

Kukiz'15 zawiadamia prokuraturę

Zawiadomienie do prokuratury ws. słów Mitchell złożył poseł Kukiz'15 Tomasz Rzymkowski. Jego zdaniem Amerykanka znieważyła Polskę i podważyła zbrodnie nazistowskich Niemiec (art. 133 kk oraz 55. ust. o IPN). Inny poseł Kukiz'15, Stanisław Tyszka, zwrócił się do szefa MSZ o uznanie dziennikarki persona non grata w Polsce.

Reakcji od dziennikarki i jej stacji domaga się Stanisław Karczewski. Marszałek Senatu zachęcił ją także do wizyty w Muzeum Auschwitz, gdzie mogłaby "poszerzyć swoją wiedzę historyczną". W przypadku braku przeprosin i sprostowania pozew cywilny w ramach uprawnień IPN zapowiedział też wiceprezes tej instytucji Mateusz Szeptyma.

Do sprawy odniósł się też prokurator generalny. - Mamy do czynienia z kolejnym skandalem, który wymaga zajęcia stanowiska przez tę dziennikarkę czy jej redakcję. Mam nadzieję, że dojdzie tu do refleksji - powiedział Zbigniew Ziobro. - Nie można w tak jawny sposób fałszować faktów historycznych - dodał

https://wiadomosci.wp.pl/dziennikarka-wywolala-skandal-twittuje-jakby-nigdy-nic-6349432424855169a

kicia
3h temu

Niech powie o tym,jaki udział w mordowaniu swoich współbraci mieli najwyżsi dygnitarze hitlerowscy z korzeniami żydowskimi i jej współbracia finansiści amerykańscy, którzy sponsorowali NSDAP...

odyn11
3h temu

zupełnie nie ma się czym denerwować ,średnia inteligencja amerykanów jest wlasnie na tym poziomie podobnie jak wiedza ogólna,ona nawet nie wie ,że jest pustostanem

Sukces PiS
3h temu

To nie pomyłka tylko celowe działanie. To było zaplanowane przez departament stanu . W połączeniu z zadaniem wypłaty odszkodowań wszystko się składa w jedną całość. To też było zaplanowane w celu pokazania miejsca Polski w szeregu.

Observer
6 min. temu

to jest celowe i stanowi przygotowanie do realizacji ustawy zwanej JUST albo 447, podobnie jak "wpadka" pana Pompeo o odszkodowaniach za Holokaust. Tu nie ma przypadków - tu jest gra o piniądz. Duży piniądz. A przecież nie wypada zwrócić uwagi zaproszonym gościom. Co najwyżej można podziękować za relację i uniżenie poprosić o sprostowanie.

Data: 2019-02-14 22:53:57
Autor: u2
W dniu 14.02.2019 o 19:56, zbukuń pisze:
Dziennikarka nie przeprasza. I znów pisze o "nazistach"

o mitycznych nazistach może sobie pisać, ale to co powiedziała oznacza, że powiedziała celowo:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-14 19:22:56
Autor: Zenek Kapelinder
Dziennikarka wywołała skandal
Oczywiscie ze powiedziala celowo. Kurew powinna zostac zdrutowana i przewieziona do aresztu. Paragrafy sa. Zrobil by sie siwy dym. I to by bylo dobrze nawet jak nastepnego dnia po przesluchaniu by ja wypuscili. A najlepiej jak by trafila przed sad. No wlasnie. Skad wziac w Polsce sedziego co by ja skazal.

Data: 2019-02-15 08:54:46
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q44dkt$1c1j$1gioia.aioe.org...

[...]

No i co jej zrobisz? USA waszym wielkim przyjacielem jest!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:01:23
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No nie mów pajdak, że twoim nie...

boukun

Data: 2019-02-15 10:18:25
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q45v59$578$1gioia.aioe.org...
[...]

Państwa nie są moimi przyjaciółmi tylko ludzie.

No i co jej zrobisz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:35:27
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Już się POkrętnie na twitterze POkajała, jak jej ludzie tam dali do wiwatu..

boukun

Data: 2019-02-15 09:32:50
Autor: bytomir.torpeksowy
Dziennikarka wywołała skandal
użytkownik boukun napisał:
Twittuje jakby nigdy nic

Andrea Mitchell w środę

Mitchell was raised in a Jewish family,[3] in New Rochelle, New York, the daughter of Cecile and Sydney (Rubenstein) Mitchell. Pewnie prowokują. I co im zrobisz?

Data: 2019-02-15 19:12:45
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 18:32, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik zbukun napisał:
[...]

nie co ty im zrobisz, tylko co oni tobie zrobią:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-15 10:21:39
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:12:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> nie co ty im zrobisz,

Odszukaj se tu Bytka:)
https://twitter.com/mitchellreports/status/1096462164213272577

Podesrać można, ale na wincyj ochoty nie mam.

tylko co oni tobie zrobią:)))))))))))

Zawsze mogą wsadzić do bagażnika, nerki oklepać, etc. Ale ja za mały
podsrywacz jestem, szkoda się mną zajmować:)

Data: 2019-02-15 19:23:12
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 19:21, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
Zawsze mogą wsadzić do bagażnika, nerki oklepać, etc. Ale ja za mały
podsrywacz jestem, szkoda się mną zajmować:)

ano, nie jesteś księdzem, więc męczennika z ciebie nie zrobią:)

--
George Orwell :

Dziennikarka wywołała skandal