Dziennikarka wywołała skandal

Data: 2019-02-15 09:32:50
Autor: bytomir.torpeksowy
Dziennikarka wywołała skandal
użytkownik boukun napisał:
Twittuje jakby nigdy nic

Andrea Mitchell w środę

Mitchell was raised in a Jewish family,[3] in New Rochelle, New York, the daughter of Cecile and Sydney (Rubenstein) Mitchell. Pewnie prowokują. I co im zrobisz?

Data: 2019-02-15 19:12:45
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 18:32, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
użytkownik zbukun napisał:
[...]

nie co ty im zrobisz, tylko co oni tobie zrobią:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-15 10:21:39
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:12:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> nie co ty im zrobisz,

Odszukaj se tu Bytka:)
https://twitter.com/mitchellreports/status/1096462164213272577

Podesrać można, ale na wincyj ochoty nie mam.

tylko co oni tobie zrobią:)))))))))))

Zawsze mogą wsadzić do bagażnika, nerki oklepać, etc. Ale ja za mały
podsrywacz jestem, szkoda się mną zajmować:)

Data: 2019-02-15 19:23:12
Autor: u2
W dniu 15.02.2019 o 19:21, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
Zawsze mogą wsadzić do bagażnika, nerki oklepać, etc. Ale ja za mały
podsrywacz jestem, szkoda się mną zajmować:)

ano, nie jesteś księdzem, więc męczennika z ciebie nie zrobią:)

--
George Orwell :

Dziennikarka wywołała skandal