Dziennikarska propaganda

Data: 2011-05-03 10:09:15
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dziennikarska propaganda
Witam,

bierzemy niezadowolonego ucznia z paściatej szkoły, w której jest masa
patologii, stawiamy go na chodniku pod renomowaną szkołą, której chcemy
dokopać i zadajemy pytania o jego szkołę, o nauczycieli, o patologie
itp. W całej rozmowie nie ma słowa o tym, że chodzi o szkołę, której
nazwa/tablica wisi za plecami ucznia. Jednak wiadomo, że widz takiego
,,reportażu'' będzie przekonany, że mówimy o tej szkole.

Czy taki dziennikarz jest bezkarny?

W końcu pytał ucznia o JEGO szkołę, bez określenia jaka to szkoła.
W końcu uczeń mówił prawdę.
W końcu tablica w tle to tak przypadkiem, bo tu spotkał tego ucznia.
Można nawet udawać, że nie wiedział, że to tylko ,,gościnny'' uczeń.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-05-03 10:11:35
Autor: spp
Dziennikarska propaganda
[...]

A to nie dotyczy _każdej_ szkoły?
Uczeń, tło, tematyka - to chyba jest uniwersalne w tym przypadku. :(

--
spp

Data: 2011-05-03 10:15:20
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Dziennikarska propaganda
W dniu 03.05.2011 10:11, spp pisze:
A to nie dotyczy _każdej_ szkoły?

Kolejny z fobiami z dzieciństwa.

Już pomału brzmicie jak komentarze z onetu. Tylko tam to wszystkiemu
winni katoliccy księża... Nawet zamachowi w pakistanie czy innej
republice islamskiej.

Ciekawe gdzie byście dzisiaj byli, gdyby nie nauczyciele i szkoła.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-05-03 10:11:29
Autor: to
Dziennikarska propaganda
begin Przemysław Adam Śmiejek
Ciekawe gdzie byście dzisiaj byli, gdyby nie nauczyciele i szkoła.

Dużo dalej, szkoła to była zwykła strata czasu. Szkoła jest dobra dla przeciętniaków, którzy potrzebują godziny lekcyjnej żeby zrozumieć trzy proste rzeczy na krzyż. Teraz już ponoć łatwiej o indywidualny tok nauczania, ale "za moich czasów" było to praktycznie niemożliwe, a nauczyciele-debile tylko tępili każdego, kto w jakikolwiek odstawał od normy i komu nie chciało się z zapartym tchem słuchać ich matołeckiego pieprzenia.

Data: 2011-05-03 12:54:59
Autor: Liwiusz
Dziennikarska propaganda
W dniu 2011-05-03 12:11, to pisze:
[...]

Ciekawa sprawa z tym Home Schooling była w Polsce.

Zaraz po Giertychu przyszedł na 4 miesiące na Ministra Edukacji Ryszard Legutko, który postanowił wprowadzić to ułatwienie, zdaje się w rozporządzeniu. Potem szybko przyszła Hall, ale nie zauważyła zmian i rozporządzenie weszło w życie, dzięki czemu teraz jest jak jest, ku chwale dzieci i rodziców :)

--
Liwiusz

Data: 2011-05-03 17:24:25
Autor: Jotte
Dziennikarska propaganda
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4dbfd4d0$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
begin Przemysław Adam Śmiejek

Dużo dalej, szkoła to była zwykła strata czasu.
W wielu przypadkach z pewnością, jak widać...

Szkoła jest dobra dla
przeciętniaków, którzy potrzebują godziny lekcyjnej żeby zrozumieć trzy
proste rzeczy na krzyż.
Na krzyż wystarczą dwie.
Na całym świecie, we wszystkich krajach organizowana jest instytucjonalna edukacja - cóż to za głupcy być muszą, tracą czas i pieniądze. A przecież wystarczyłoby poczytać nieprzeciętnego mędrca "to", który zrozumiał trzy proste rzeczy na krzyż w 3 minuty sam z siebie...
No, w każdym razie tak mu się zdaje.

Teraz już ponoć łatwiej o indywidualny tok
nauczania, ale "za moich czasów" było to praktycznie niemożliwe,
Istnieją od dawna szkoły specjalne, klasy dla opóźnionych w rozwoju, programy terapeutyczne itp. Wystarczyło skorzystać.

nauczyciele-debile tylko tępili każdego, kto w jakikolwiek odstawał od
normy i komu nie chciało się z zapartym tchem słuchać ich matołeckiego
pieprzenia.
Słabo tępili skoro potem taki matoł jeden z drugim niestety żyje, głosuje i jeszcze na newsy pisuje...

--
Jotte

Data: 2011-05-03 17:46:28
Autor: to
Dziennikarska propaganda
begin Jotte
Na całym świecie, we wszystkich krajach organizowana jest
instytucjonalna edukacja - cóż to za głupcy być muszą, tracą czas i
pieniÄ…dze.

Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonalną edukacją?

A przecież wystarczyłoby poczytać nieprzeciętnego mędrca
"to", który zrozumiał trzy proste rzeczy na krzyż w 3 minuty sam z
siebie... No, w każdym razie tak mu się zdaje.

Na studiach jakoś nie miałem tego typu problemów, chociaż miałem je totalnie w dupie bo zajmowałem się wtedy biznesem. Mimo wszystko przy modelu nauczania nastawionym na sprawdzanie rzeczywistej wiedzy przyznawano mi zwykle stypendia naukowe mimo nieuczęszczania na jakiekolwiek wykłady i na wszystkie ćwiczenia, na które dało się nie chodzić.

Tymczasem w podstawówce i liceum to stado osłów oceniało głównie to, czy ktoś przyniósł książkę, prowadzi zeszyt, zrobił jakaś idiotyczną "pracę domową" i inne bzdety. Albo np. to, jakie zrobił postępy. W związku z tym ostatni kretyn który się starał był lepiej oceniany niż ktoś, kto po prostu umiał, ale szkoda mu było czasu na uczestnictwo w tych wszystkich bzdetach.

Chyba coś Ci się pomyliło.

Data: 2011-05-03 20:34:38
Autor: Jotte
Dziennikarska propaganda
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4dc03f74$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
begin Jotte

[...]
I jak ci tu wierzyć w te twoje peany na własną cześć?

[...]
(...)
> przyznawano mi zwykle stypendia naukowe mimo nieuczęszczania na
jakiekolwiek wykłady i na wszystkie ćwiczenia, na które dało się nie
chodzić.
A także na pewno jesteś przystojny jak Banderas, bogaty niczym nabab zaś laski o urodzie i wdziękach Angeliny Jolie sikają do góry na samą myśl o kolacji z tobą.
Wyłącznie przez wrodzoną, naturalną skromność jeszcze tego na newsach nie opisałeś.

[...]
No taaaak, typowe - zapoznany geniusz...

--
Jotte

Data: 2011-05-03 20:26:39
Autor: to
Dziennikarska propaganda
begin Jotte
[...]

Masz, doucz siÄ™: http://42.pl/u/2AOe

Resztę głupot pomijam wymownym milczeniem. ;-)

Data: 2011-05-03 22:47:01
Autor: Jotte
Dziennikarska propaganda
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4dc064ff$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
begin Jotte

Masz, doucz siÄ™: http://42.pl/u/2AOe
Tobie to trzeba widać gadać prościej jak w elementarzu Falskiego.
Nie dziwota, żeś ze szkoły skorzystać nie umiał.

Resztę głupot pomijam wymownym milczeniem. ;-)
Milcząc głupi ujdzie za mądrego.

--
Jotte

Data: 2011-05-03 23:09:08
Autor: JK
Dziennikarska propaganda
W dniu 2011-05-03 22:26, to pisze:
begin Jotte

Na ca³ym ¶wiecie, we wszystkich krajach organizowana jest
instytucjonalna edukacja - có¿ to za g³upcy byæ musz±, trac± czas i
pieni±dze.
Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonaln± edukacj±?
I jak ci tu wierzyæ w te twoje peany na w³asn± cze¶æ?

Masz, doucz siê: http://42.pl/u/2AOe

Jako¶ trudno uwierzyæ w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z instytucjonaln± edukacj±?".

Resztê g³upot pomijam wymownym milczeniem. ;-)

JK

Data: 2011-05-03 21:58:43
Autor: to
Dziennikarska propaganda
begin JK
Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego
nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania z
instytucjonalnÄ… edukacjÄ…?".

Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy) może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji.

Data: 2011-05-04 00:37:56
Autor: JK
Dziennikarska propaganda
W dniu 2011-05-03 23:58, to pisze:
begin JK

[...]

mo¿e istnieæ w ramach instytucjonalnej edukacji.

A wiêc teraz ju¿ mo¿e? Zmieniasz zdanie jak chor±giewka na wietrze. Albo nie rozumiesz tego co piszesz.

Ogólnie, to szkoda czasu na tak± dyskusjê.

JK

Data: 2011-05-03 23:28:57
Autor: to
Dziennikarska propaganda
begin JK
Jakoś trudno uwierzyć w twój geniusz. Podajesz link do tekstu, którego
nie rozumiesz. To a propos "Co ma wspólnego indywidualny tok nauczania
z instytucjonalnÄ… edukacjÄ…?".

Czego niby nie rozumiem? Indywidualny tok nauczania (lub jego elementy)
może istnieć w ramach instytucjonalnej edukacji.

A więc teraz już może? Zmieniasz zdanie jak chorągiewka na wietrze.

Piłeś?

Data: 2011-05-03 22:05:43
Autor: Ghost
Dziennikarska propaganda

[...]

Dyskutujesz ze sfrustrowanym nauczycielem.

Data: 2011-05-03 10:24:29
Autor: Arek
Dziennikarska propaganda
[..]
Ciekawe gdzie byście dzisiaj byli, gdyby nie nauczyciele i szkoła.

Nauczyciele to jedno, szkoła to drugie.
Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie.
Nawet jak w jakichÅ› trafiÄ… siÄ™ nauczyciele co siÄ™ zowie.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-05-03 10:52:08
Autor: Ghost
Dziennikarska propaganda

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:ipoe3v$ks7$1inews.gazeta.pl...
[..]
Ciekawe gdzie byście dzisiaj byli, gdyby nie nauczyciele i szkoła.

Nauczyciele to jedno, szkoła to drugie.
Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie.
Nawet jak w jakichÅ› trafiÄ… siÄ™ nauczyciele co siÄ™ zowie.

Sam jestes jednoworkowa patologia.

Data: 2011-05-03 20:11:25
Autor: Stokrotka
Dziennikarska propaganda

Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie.

Dzisiejsze? A dawniej tak nie było?
Dziwny jesteÅ›.

Data: 2011-05-03 20:19:28
Autor: Konrad
Dziennikarska propaganda

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:ippggi$mfv$1news.onet.pl...

Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie.

Dzisiejsze? A dawniej tak nie było?

Nie - dawniej tak nie było - aczkolwiek wszyscy rozumiemy że na ten temat niestety nie nie możesze wiedzieć

Kon

Data: 2011-05-03 20:44:32
Autor: Stokrotka
Dziennikarska propaganda

Dzisiejsze szkoły to czystej wody patologie.

Dzisiejsze? A dawniej tak nie było?

Nie - dawniej tak nie było -
Bzdura.
Mam około 40 lat, i pamiętam jeszcze szkołę.
Uczęszczałam do w sumie kilku, w każdej były patologie, jednak skala
patologi była istotnie zależna od szkoły (np nauczyciel pobił ucznia, w
pierwszej klasie LO, około 1 miesiąca nauki; inne patologie: wymuszanie
pieniÄ™dzy - uczniowie, wymusznanie usÅ‚ug - nauczyciele,  rażące zaniżanie
ocen, rażaco złe traktowanie wybranyh uczniuw).

Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

Data: 2011-05-03 21:16:31
Autor: Borys Pogore³o
Dziennikarska propaganda
Dnia Tue, 3 May 2011 20:44:32 +0200, Stokrotka napisa³(a):

Mam wra¿enie , ¿e obecnie jest odrobinê mniej patologi dziêki telefonom z mo¿liwo¶ci± nagrywania (tyle, ¿e s± one nag³a¶niane)

 Stokrotka pisz±ca o patologiach. Urocze...

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-04 01:24:23
Autor: animka
Dziennikarska propaganda
W dniu 2011-05-03 21:16, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Tue, 3 May 2011 20:44:32 +0200, Stokrotka napisał(a):

Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom z
możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

  Stokrotka piszÄ…ca o patologiach. Urocze...

To jakiś złodzejaszek nicków :-(

--
animka

Data: 2011-05-04 19:42:02
Autor: Stokrotka
Dziennikarska propaganda
  Stokrotka piszÄ…ca o patologiach. Urocze...

To jakiś złodzejaszek nicków :-(
Kto? Ja - wypraszam to sobie-
czy Borys Pogoreło ?

Data: 2011-05-03 22:47:46
Autor: mvoicem
Dziennikarska propaganda
(03.05.2011 20:44), Stokrotka wrote:

Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom
z możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

Za to nauczanie jest bardziej patologiczne.

p. m.

Data: 2011-05-04 19:43:27
Autor: Stokrotka
Dziennikarska propaganda
Mam wrażenie , że obecnie jest odrobinę mniej patologi dzięki telefonom
z możliwością nagrywania (tyle, że są one nagłaśniane)

Za to nauczanie jest bardziej patologiczne.

Znowu nie rozumiem,
książki wydają się być odrobinę lepsze niż w moim pokoleniu,
ale i moim nie były złe.

Data: 2011-05-04 01:23:24
Autor: animka
Dziennikarska propaganda
W dniu 2011-05-03 20:44, Stokrotka pisze:

[...]

Dlaczego podrobiłeś sobie Stokrotki nicka? Nie mogłeś nic innego wymyślić? Kusi Cię to co cudze?

--
animka

Data: 2011-05-04 19:46:12
Autor: Stokrotka
Dziennikarska propaganda

[...]

Po czym tak wnioskujesz?
Wydaje mi się, że ostatnio nikomu świadomie nie użyczyłam adresu,
ktoś używa mojego bez mojej wiedzy i zgody?

Data: 2011-05-03 17:27:46
Autor: Maruda
Dziennikarska propaganda
[...]

Widocznie było takie zapotrzebowanie.
Dziennikarze to q..y nie lepsze od prawników. Jak się im zapłaci, to zrobią wszystko.
Taka praca, panie...

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Dziennikarska propaganda