Dziennikarskie brednie - sezon ogórkowy

Data: 2009-06-25 13:38:28
Autor: AJK
Dziennikarskie brednie - sezon ogórkowy
25-06-2009  o godz. 9:40 tees napisał(a):

Przeglądając ostatnio parę tytułów (papierowych i tych w sieci)
zacząłem się zastanawiać nad tym, jak fajna jest praca dziennikarza
sportowego w tychże tytułach (szczególnie w okresie ogórkowym).
(...)
Tyle sobie przypominam na teraz - czekam z utęsknieniem na kolejne -
przypominając, że w tym okienku nie było jeszcze żadnych hitów typu
Kluivert w Wiśle - ale to może dlatego, że okienko jeszcze się
właściwie nie otwarło.

E, tam - już choćby przytoczone przez Ciebie przykłady potrafiły
zapaskudzić mi monitor chichotem i obiadem. A to dopiero początek....
Ja w każdym razie popieram każdą taką plotkę, każdy taki pomysł i każdy
wymysł - zamiast porannego zwlekania się z wyra, występuje radosne "jak
dobrze wstać skoro świt...i poczytać". A potem jeszcze mogę się z tego
pośmiać zarobkowo. Żyć nie umierać :-)

A tak poza wszystkim: Kluivert Kluivertem, ale Tristan okazał się być na
lekkopółserio i o kim to gorzej świadczy? ;-)

W każdym razie pomysł kupienia przez Kolejorza Zahorskiego popieram
gorąco. Mogę się nawet dołożyć złotówkowo albo w euro. Niewiele, ale
zawsze, a w czasach kryzysu każdy grosz się liczy. Kurczę, może jeszcze udałoby się im opchnąć Chmiesta?...

--
AJK

Dziennikarskie brednie - sezon ogórkowy