Dziennikarstwo od "kuchni"

Data: 2012-11-04 19:36:55
Autor: Marek Czaplicki
Dziennikarstwo od "kuchni"
- W dziennikarstwie najważniejsze jest zaufanie widza, czytelnika. Jeżeli nie będziemy o nie dbać, wszystko się pomiesza: wartości z antywartościami, idioci z mędrcami, cwaniacy z ludźmi prawymi. Jeden wielki chaos.
http://wyborcza.pl/1,75478,12792318,Jaroslaw_Gugala__Jestesmy__prosze_pana__stabloidyzowani.html?as=2#ixzz2BHRMrfDU

Dlaczego spada sprzedaż prasy? Chyba dlatego, że nikt nie myśli o kupującym ją jako o człowieku z własnym widzeniem świata, ale o konsumencie "ztargetyzowanym".

Data: 2012-11-04 20:16:25
Autor: pluton_
Dziennikarstwo od "kuchni"
Dlaczego spada sprzedaż prasy? Chyba dlatego, że nikt nie myśli o
kupującym
ją jako o człowieku z własnym widzeniem świata, ale o konsumencie
"ztargetyzowanym".

Ano, zrujnowali sobie biznes.

Nullification

Data: 2012-11-04 20:23:58
Autor: Marek Czaplicki
Dziennikarstwo od "kuchni"
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 04 listopad 2012 20:16:

[...]

Ciekawym będzie zobaczyć jak rewelacje jednej gazety odbiją się na kondycji prasy, w ogóle.

Data: 2012-11-04 20:30:53
Autor: pluton_
Dziennikarstwo od "kuchni"
Ciekawym będzie zobaczyć jak rewelacje jednej gazety odbiją się na
kondycji
prasy, w ogóle.

Dawno, dawno temu, kiedy dinozaury biegały po ogródkach
kupowałem codziennie gazetę (wiadomo jaką) i czytałem ją od deski do deski.
Jak narkotyk.

Potem zauważyłem, że jakby niektóre tematy nie są poruszane,
co mnie mocno zniechęciło.

A teraz będzie juz chyba n lat (n > 10) kiedy przestałem wogóle dotować
prase.

Nullification

Data: 2012-11-04 20:54:41
Autor: Marek Czaplicki
Dziennikarstwo od "kuchni"
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 04 listopad 2012 20:30:

[...]

Ja trochę krócej, ale czytam internetowe wydania gazet.

Data: 2012-11-04 20:32:34
Autor: matusm
Dziennikarstwo od "kuchni"

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k76ckb$s6i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wielki chaos ,,,,,,,,,,,,,,,,,,o to chocdzi,o to chcodzi aby nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-11-04 21:48:32
Autor: Lorn
Dziennikarstwo od "kuchni"
[...]

Dzienniki informacyjne w wersji papierowej nie mają już sensu. Utrzymać się na rynku mogą jedynie pisemka *kolorowe* - bleh :> Jeszcze chwila
i zaczniemy płacić za możliwość przeczytania news`a w necie.

Dziennikarstwo od "kuchni"