Dziennikarstwo od "kuchni"

Data: 2012-11-04 20:16:25
Autor: pluton_
Dziennikarstwo od "kuchni"
Dlaczego spada sprzedaż prasy? Chyba dlatego, że nikt nie myśli o
kupującym
ją jako o człowieku z własnym widzeniem świata, ale o konsumencie
"ztargetyzowanym".

Ano, zrujnowali sobie biznes.

Nullification

Data: 2012-11-04 20:23:58
Autor: Marek Czaplicki
Dziennikarstwo od "kuchni"
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 04 listopad 2012 20:16:

[...]

Ciekawym będzie zobaczyć jak rewelacje jednej gazety odbiją się na kondycji prasy, w ogóle.

Data: 2012-11-04 20:30:53
Autor: pluton_
Dziennikarstwo od "kuchni"
Ciekawym będzie zobaczyć jak rewelacje jednej gazety odbiją się na
kondycji
prasy, w ogóle.

Dawno, dawno temu, kiedy dinozaury biegały po ogródkach
kupowałem codziennie gazetę (wiadomo jaką) i czytałem ją od deski do deski.
Jak narkotyk.

Potem zauważyłem, że jakby niektóre tematy nie są poruszane,
co mnie mocno zniechęciło.

A teraz będzie juz chyba n lat (n > 10) kiedy przestałem wogóle dotować
prase.

Nullification

Data: 2012-11-04 20:54:41
Autor: Marek Czaplicki
Dziennikarstwo od "kuchni"
pluton_ pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 04 listopad 2012 20:30:

[...]

Ja trochę krócej, ale czytam internetowe wydania gazet.

Dziennikarstwo od "kuchni"