Dziennikarz "Wiadomosci": Mamy zakaz mówienia o Farfale. Cholera, jak nam wstyd!

Data: 2009-09-23 09:53:17
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Dziennikarz "Wiadomosci": Mamy zakaz mówienia o Farfale. Cholera, jak nam wstyd!
- Zgłaszamy temat na kolegiach, ale mamy zakaz góry. wstyd nam. Cholera, jak nam wstyd! - mówi w rozmowie z "GW" anonimowo dziennikarz "Wiadomości" o nieinformowaniu przez żaden z serwisów informacyjnych TVP o odwołaniu Piotra Farfała.

Czytaj cały wywiad w "GW"

- Od czwartku zgłaszamy ten temat na kolegiach, ale słyszymy od kierowników, że nie ma zgody. Nie, bo nie. Nawet nie można na Woronicza wysłać naszej kamery, a przecież gdy Farfał nie wpuszczał Szwedy do budynku, filmowały to kamery wszystkich stacji - opowiada dziennikarz "Wiadomości" w rozmowie z "Gazetą Wyborczą".

Pracownik TVP opowiada, że gdy dzwonią koledzy z regionalnych ośrodków i pytają, dlaczego milczą o sporze wokół TVP, powstaje "atmosfera grobowa". - Każdy stara się robić swoje przyzwoicie i ucieka - dodaje.

Zapytany o atmosferę wokół zmian w szefostwie Telewizji, mówi: "wiemy, że wróci stare". - Za dobrze to znamy, by się cieszyć. Najbardziej obawiamy się, że mogliby wrócić komisarze polityczni. I, że znów się zacznie ręczne sterowanie, pilnowanie interesu PiS - tłumaczy.

Dwa dni temu występując w "Magazynie24" TVN24 Artur Zawisza związany z Piotrem Farfałem mówił, że nieinformowanie przez TVP o sporze jest przykładem obiektywizmu, bo nie zajmuje stanowiska w sporze.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7068749,Dziennikarz__Wiadomosci___Mamy_zakaz_mowienia_o_Farfale_.html

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Dziennikarz "Wiadomosci": Mamy zakaz mówienia o Farfale. Cholera, jak nam wstyd!