Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Dziennikarzami ,,Gazety Wyborczej" i ,,Krytyki Politycznej", oskarżonymi o gwałt i molestowanie seksualne, zajmie się prokuratura

Data: 2017-11-29 02:08:22
Autor: maciekzawieja6
Data: 2017-11-29 14:48:44
Autor: z
Dziennikarzami ,,Gazety Wyborczej" i
W dniu 2017-11-29 o 11:08, maciekzawieja6@gmail.com pisze:
https://www.magnapolonia.org/dziennikarzami-gazety-wyborczej-i-krytyki-politycznej-oskarzonymi-o-gwalt-i-molestowanie-seksualne-zajmie-sie-prokuratura/

No to już jest szczyt :-)

Data: 2017-11-29 16:01:43
Autor: Budzik
Użytkownik z z@z.pl ...

https://www.magnapolonia.org/dziennikarzami-gazety-wyborczej-i-kryty
ki-politycznej-oskarzonymi-o-gwalt-i-molestowanie-seksualne-zajmie-s
ie-prokuratura/
No to już jest szczyt :-)

Byłbys wyjasnił dokładniej co cie tak rozbawiło w akurat tej sprawie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2017-11-29 23:16:08
Autor: z
W dniu 2017-11-29 o 17:01, Budzik pisze:

Byłbys wyjasnił dokładniej co cie tak rozbawiło w akurat tej sprawie?

Zacytowałem pewien monolog kabaretu Ani mru mru.
A Ty myślałeś że co? ;-)

Ale będzie czad :-)

Data: 2017-11-29 16:06:11
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a1ebabf$0$5164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co się dzieje? Wszyscy gwałcą i kradną! Prosta metoda: rzucaj gównem, zawsze coś przylgnie. PiS stosuje ją wg uznanych przez nioch stalinowskich wzorców. Mylę się?

CL

Data: 2017-11-29 10:25:41
Autor: jacekbialy80
Dziennikarzami "Gazety Wyborczej" i "Krytyki Politycznej", oskarżonymi o gwałt i molestowanie seksualne, zajmie się prokuratura
Nie wszyscy komuchu, bo zwykle gwałcą i kradną sowieciarze tacy jak ty. Wiesz jaki był gwałt założycielski Związku Radzieckiego? Atak na Pałac Zimowy, którego bronił batalion kobiet.
Na pohybel sowieciarstwu!

Data: 2017-11-29 18:14:18
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 16:06 Totalna Opozycja <ciemny._lud@kupi.to> pisze:

[...]

To ciekawe, w GazWybie i Krytyce Politycznej pracują PiS-owcy!
Michnik się rzuci na sznur!

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 19:36:01
Autor: Trefniś
[...]

Michnik powinien te PiSowskie dziennikarki wywalić na zbity ryj - a tu:

https://wiadomosci.wp.pl/dziennikarze-oskarzeni-o-molestowanie-i-gwalt-agora-pisze-do-pracownikow-6192584970622593a

GazWyb - najwyższe standardy dziennikarstwa :)

Przed świętami PiS w sondażach będzie mógł tworzyć większość  konstytucyjną...

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 09:59:12
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 19:36 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Ale tylko jak Święty Mikołaj się nie spózni.

--
stevep

Data: 2017-11-30 10:33:54
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 09:59 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

Św. Mikołaj szansę ma.
Gorzej było z Bul-Komorowskim i Tuskiem, bo tym sondaże przynosił  towariszcz Died Moroz.

--
Trefniś

Data: 2017-11-29 23:18:03
Autor: z
W dniu 2017-11-29 o 16:06, Totalna Opozycja pisze:
Co się dzieje? Wszyscy gwałcą i kradną! Prosta metoda: rzucaj gównem, zawsze coś przylgnie. PiS stosuje ją wg uznanych przez nioch stalinowskich wzorców. Mylę się?

A Ty jak rzucasz gównem na prawicę czy kler to jesteś wzorem cnót wszelakich czy gnidą propagandową? :-)

Data: 2017-11-30 12:25:58
Autor: Presidente de San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

A Ty jak rzucasz gównem na prawicę czy kler to jesteś wzorem cnót wszelakich czy gnidą propagandową? :-)

W Polsce mamy jakąś prawicę? :DDDD
Nie ćpaj już :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-30 12:35:44
Autor: z
W dniu 2017-11-30 o 12:25, Presidente de San Escobar pisze:
W Polsce mamy jakąś prawicę? :DDDD
Nie ćpaj już :DDDDDDD

A kler mamy czy tłumaczyć jak lewakowi ;-)

Data: 2017-11-30 13:01:26
Autor: Presidente de San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-11-30 o 12:25, Presidente de San Escobar pisze:
> W Polsce mamy jakąś prawicę? :DDDD
> Nie ćpaj już :DDDDDDD

A kler mamy czy tłumaczyć jak lewakowi ;-)

W Polsce lewactwo jest tylko w Pisuarze :DDDD
Także tłumacz sam sobie :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-30 13:34:11
Autor: z
Dziennikarzami "Gazety Wyborczej" i "Krytyki Politycznej", oskarżonymi o gwałt i molestowanie seksualne, zajmie się prokuratura
Ale co z tym klerem? Łajza czytać nie umie?

Data: 2017-11-30 13:48:24
Autor: Presidente de San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

Ale co z tym klerem? Łajza czytać nie umie?

Co ty z tym klerem? Masz potrzebę to idź się przytul.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-30 16:16:01
Autor: Totalna Opozycja

Data: 2017-11-30 08:24:27
Autor: z
Pani Płatek to ma jaja
Ona tyle wie o gwałcie, molestowaniu i ruchaniu (cytat z anteny tok fm)

Tak sugestywnie i pasjonująco potrafi wytłumaczyć ktoś jest winny tym niecnym praktykom w GW.

Wstydź się Ziobro ty brutalu ;-)

Data: 2017-11-30 12:24:50
Autor: Totalna Opozycja
Pani Płatek to ma jaja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a1fb22b$0$5150$65785112news.neostrada.pl...
Ona tyle wie o gwałcie, molestowaniu i ruchaniu (cytat z anteny tok fm)

Tak sugestywnie i pasjonująco potrafi wytłumaczyć ktoś jest winny tym niecnym praktykom w GW.

Wstydź się Ziobro ty brutalu ;-)

jak często się masturbujesz?

CL

Data: 2017-11-30 12:38:44
Autor: z
Pani Płatek to ma jaja
W dniu 2017-11-30 o 12:24, Totalna Opozycja pisze:

Codziennie rano przed wyjściem do pracy słucham tok fm. To ta sama kategoria? Nie wiedziałem że lewactwo tak to odbiera
Ale dzisiaj była Płatek. Zaimponiła mi ;-)

Data: 2017-11-30 16:12:42
Autor: Totalna Opozycja
Pani Płatek to ma jaja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a1fedc5$0$15198$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-11-30 o 12:24, Totalna Opozycja pisze:

Codziennie rano przed wyjściem do pracy słucham tok fm. To ta sama kategoria? Nie wiedziałem że lewactwo tak to odbiera
Ale dzisiaj była Płatek. Zaimponiła mi ;-)

Zeszczałe się z radości?

CL