Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]

Data: 2017-07-31 16:36:12
Autor: A. Filip
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
http://www.rp.pl/Media/170739928-Rada-Etyki-mediow-krytycznie-o-wpisie-Magdaleny-Ogorek-na-TT.html
Wypowiedzią Magdaleny Ogórek zajęła się również Rada Etyki mediów. W
komunikacie przesłanym mediom czytamy m.in.

"Magdalena Ogórek, która prowadzi program w TVP Info, złamała zasadę
szacunku i tolerancji, czyli poszanowania ludzkiej godności, praw,
dóbr osobistych, a szczególnie prywatności i dobrego imienia,
wytykając senatorowi Markowi Borowskiemu, w utrzymanym w antysemickiej
retoryce wpisie na forum społecznościowym rzekomą zmianę nazwiska na
polsko brzmiące" - czytamy w oświadczeniu.

https://wiadomosci.wp.pl/sa-pierwsze-konsekwencje-slow-magdaleny-ogorek-6149460768446593a
Zasugerowała tym samym, że zmiana nazwiska wynikała z próby odcięcia
się od komunistycznej przeszłości ojca Marka Borowskiego, Wiktora
Borowskiego (pierwotnie Arona Bermana).

Czy "bezstronni" z REM będą mieli jaja, powiedzą jawnie i wprost że ojca
jakiegoś tam byle goja to się wolno czepiać?

[...] z REM: zmiana nazwiska nie jest "rzekoma" tylko że Borowski już
odziedziczył jako pierwszy "Borowski _dziedziczny_ ".

Od przodków się albo odcina albo za nimi stoi.
Marek Borowski *wstydzi* się swojego ojca?  Dlaczego?

--
A. Filip

Data: 2017-07-31 07:58:04
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 16:37:04 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
w utrzymanym w antysemickiej
> retoryce wpisie

Ale tam nic nie było o ży, padło tylko nazwisko.
Skąd rada judeochrześcijańskich mediów wpadła na trop że niby tam chodzi
o ży?

Jak widać ćwiczenia eurogojców w PL mamy ciąg dalszy:)

[...] z REM: zmiana nazwiska nie jest "rzekoma" tylko że Borowski już
odziedziczył jako pierwszy "Borowski _dziedziczny_ ".

Nu ale w UK czy JP sprawdzają takie szczegóły do trzeciego pokolenia wstecz,
takie mają standardy.

Data: 2017-07-31 17:14:03
Autor: A. Filip
Bytomir Kwasigroch vel Męczywór <bytomir.kwasigroch@gmail.com> pisze:
> [...]

o ży?

Jak widać ćwiczenia eurogojców w PL mamy ciąg dalszy:)
[...]

Z wielkiego kontekstu?  <ironia> Oznaką kręgosłupa Borowskiego jest to
że nie wrócił do nazwiska (wstydliwego?) dziadka tylko się trzyma wyboru
ojca choć ten napawa go wstrętem! </ironia>

http://www.rp.pl/Media/170739928-Rada-Etyki-mediow-krytycznie-o-wpisie-Magdaleny-Ogorek-na-TT.html
   Panie @MarekBorowski,nawiązując do wypowiedzi o kręgosłupie
   @Jaroslaw_Gowin-czy oznaką kręgosłupa jest zmiana nazwiska z Berman
   na Borowski?
   -- Magda Ogórek (@ogorekmagda) 28 lipca 2017

--
A. Filip

Data: 2017-07-31 20:57:48
Autor: Lord Donate
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
pajac "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com>
napisał:
> [...]

Ale tam nic nie było o ży, padło tylko nazwisko.
Skąd rada judeochrześcijańskich mediów wpadła na trop że niby tam chodzi

Nie mów, KRRiTV jest "judeochrześcijańska" ? Czy J.Kurski też? Bo własciciel
kota na 100% ;-)))

CL

Data: 2017-07-31 08:07:06
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
 Sprytniejsze ,,Żydy" wcześniej skapowały, o co chodzi i przepoczwarzyły się w liberałów: ,,Zgoda, ja mogę być leberał, tylko wy o tem mnie powiedzcie!" - wołał Towarzysz Szmaciak. Przepoczwarzone w ,,leberałów" ,,Żydy" nieubłaganym palcem wskazały na ,,Chamów", które nie posiadały się z oburzenia. - Owszem - mordowaliśmy - mówiły ,,Chamy" - ale to przecież ,,Żydy" wydawały nam rozkazy! Wtedy ,,Żydy" oskarżyły ,,Chamów" o ,,antysemityzm" - no i ta przepychanka ciągnie się już ponad 60 lat, jako, że na widownię dziejową zdążyło wejść już trzecie pokolenie ,,Chamów" i ,,Żydów", które jednak - kiedy tylko zabrzmi sygnał znajomej trąbki - posłusznie rusza do walki z trzecim pokoleniem Armii Krajowej. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3768

A reprodukuje się ona w kolejnych pokoleniach ubeckich i partyjnych dynastii i dlatego można powiedzieć, że oto trzecie pokolenie UB walczy z trzecim pokoleniem Armii Krajowej. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3861

Data: 2017-07-31 08:10:32
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
[...]

http://3obieg.pl/wp-content/uploads/2015/12/2c9df-ministrowie_msz_pap_625.jpg

Ciągnie Buzek wózek...
 TW ,,Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000 USD (Równowartość ówczesnych ok. 350 pensji).

Data: 2017-07-31 20:58:02
Autor: Lord Donate
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
pacynka "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com>

Masz na myśli Zelnika czy Macierewicza?

CL

Data: 2017-07-31 20:58:24
Autor: Lord Donate
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
pinokio "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Jak widzę temat znasz z autopsji. Wpisz w googlach KALKSTEIN. Poznasz swoich
przodków! ;-))

CL

Data: 2017-07-31 20:51:57
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+iqzvwtxp0f-h7v1@buntownik.pl...
Od przodków się albo odcina albo za nimi stoi.
Marek Borowski *wstydzi* się swojego ojca?  Dlaczego?

To tak jak J.Kaczyński wstydzi się swego Rajmunda, który jest jednoczesnie jego wujkiem czyli bratem prawdziwego ojca.

CL

Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]