Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]

Data: 2017-07-31 08:07:06
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
 Sprytniejsze ,,Żydy" wcześniej skapowały, o co chodzi i przepoczwarzyły się w liberałów: ,,Zgoda, ja mogę być leberał, tylko wy o tem mnie powiedzcie!" - wołał Towarzysz Szmaciak. Przepoczwarzone w ,,leberałów" ,,Żydy" nieubłaganym palcem wskazały na ,,Chamów", które nie posiadały się z oburzenia. - Owszem - mordowaliśmy - mówiły ,,Chamy" - ale to przecież ,,Żydy" wydawały nam rozkazy! Wtedy ,,Żydy" oskarżyły ,,Chamów" o ,,antysemityzm" - no i ta przepychanka ciągnie się już ponad 60 lat, jako, że na widownię dziejową zdążyło wejść już trzecie pokolenie ,,Chamów" i ,,Żydów", które jednak - kiedy tylko zabrzmi sygnał znajomej trąbki - posłusznie rusza do walki z trzecim pokoleniem Armii Krajowej. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3768

A reprodukuje się ona w kolejnych pokoleniach ubeckich i partyjnych dynastii i dlatego można powiedzieć, że oto trzecie pokolenie UB walczy z trzecim pokoleniem Armii Krajowej. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3861

Data: 2017-07-31 08:10:32
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
[...]

http://3obieg.pl/wp-content/uploads/2015/12/2c9df-ministrowie_msz_pap_625.jpg

Ciągnie Buzek wózek...
 TW ,,Karol" otrzymał od Służby Bezpieczeństwa 7000 USD (Równowartość ówczesnych ok. 350 pensji).

Data: 2017-07-31 20:58:02
Autor: Lord Donate
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
pacynka "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com>

Masz na myśli Zelnika czy Macierewicza?

CL

Data: 2017-07-31 20:58:24
Autor: Lord Donate
Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]
pinokio "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Jak widzę temat znasz z autopsji. Wpisz w googlach KALKSTEIN. Poznasz swoich
przodków! ;-))

CL

Dziennikarze! Czepianie się ojca Kaczyńskiego jest JUŻ nieetyczne! :-) [Patrz lex Borowski/Berman ]