Dziennikarze Petru i Schmidt]

Data: 2017-01-30 07:56:23
Autor: A. Filip
Dziennikarze Petru i Schmidt]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,98556,title,Super-Express-publikuje-sms-y-Petru-i-Schmidt-Godzic-To-balansowanie-na-granicy-prawa,wid,18687637,wiadomosc.html
Oskar Górzyński ; akt. 28.01.2017, 11:11
"Super Express" publikuje sms-y Petru i Schmidt. Godzic: To
balansowanie na granicy prawa Tabloid ujawnił treść osobistych
wiadomości, które podczas czwartkowych obrad Sejmu mieli wysyłać sobie
lider Nowoczesnej Ryszard Petru i Joanna Schmidt [...] "Super Express"
był w stanie odczytać wiadomości dzięki zdjęciom zrobionym z sejmowej
galerii. Treść sms-sów wskazuje na zażyłe związki polityków
Nowoczesnej. [...]
Godzic. - Lider Nowoczesnej mógłby wystąpić z tym do sądu i nawet
miałby szansę wygrać, ale z pewnością nie byłby to pomogłoby mu to
politycznie - ocenia. [...]

http://www.pudelek.pl/artykul/104383/schmidt_i_petru_flirtuja_na_posiedzeniach_sejmu_ja_chce_i_potrzebuje/
Sobota 28.01.2017
Schmidt i Petru flirtują na posiedzeniach Sejmu: "Ja chcę i potrzebuję"

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Dziennikarze Petru i Schmidt]