Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"

Data: 2010-10-07 18:28:56
Autor: Brooks
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"
Jak w temacie, w latach 2005-2007, mialaby to byc np. Monika Olejnik.

Kto byl u "koryta" wówczas?

Kto rzadzil w TVP?

Jakie motywy mialo CBA czy ABW do podsluchiwania dziennikarzy TVN24,
RMF-u, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Polityki i Newsweeka? Brak
obiektywnosci dziennikarskiej? Antyrzadowa dzialalnosc na zamówienie
polityczne? Skoro nikogo nie przymknieto wówczas to byc moze
zastraszano, szantazowano?
Czy w takiej sytuacji jest szansa aby dziennikarz byl obiektywny?

Nie ma to jak tekst Rosiewicza "Wystarcza cztery Ziobra by Polska byla
dobra" - bez komentarza.

--
Brooks

Data: 2010-10-08 21:49:43
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-10-08 03:28, *Brooks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nie ma to jak tekst Rosiewicza "Wystarcza cztery Ziobra by Polska byla
dobra" - bez komentarza.

Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-10-08 18:02:02
Autor: Brooks
On Oct 8, 8:49 pm, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:
> [...]

> dobra" - bez komentarza.

Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.

Daruj sobie cenzorstwo! Sprawa jest powazna bo w Polsce autentycznie
nie ma niezaleznych mediów.
Jesli dziennikarze moga byc szantazowani przez sluzby?

Skoro jestes taki dociekliwy poszukaj moze koledze moze kodów do
TNK ;-)

Post moze byc na kilku grupach jednoczesnie, nie ma najmniejszego
problemu.

Brooks

Data: 2010-10-09 09:37:22
Autor: Ghost

Użytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:de4cf3e5-b0da-4f5c-af14-75d5eb2de656d17g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> dobra" - bez komentarza.

Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.

Daruj sobie cenzorstwo!

Zawsze mozesz wyladowac w KF. Za duzo grup zostalo zdesantowanych przez gosci z polityki by nie reagowac. Rolickim mowimy nie, rece precz od useneta!

Data: 2010-10-09 09:14:08
Autor: Brooks
On Oct 9, 8:37 am, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "Brooks" <xixuo...@jadamspam.pl> napisał w wiadomościnews:de4cf3e5-b0da-4f5c-af14-75d5eb2de656d17g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Zawsze mozesz wyladowac w KF. Za duzo grup zostalo zdesantowanych przez
gosci z polityki by nie reagowac. Rolickim mowimy nie, rece precz od

Za duzo tej polityki w naszym zyciu stanowczo.
Zlodziejom za kradziez powinno sie ucinac rece.
Politykom zlapanym na klamstwie ucinac jezyk ewentualnie palec lub
obie dlonie jesli ma sklonnosc nimi gestykulowac.
A Mordercom KS.
A co to jest KF?
Bo ja jestem na MP, jesli Ci to cos mówi? ;-)

Brooks

Data: 2010-10-09 22:18:12
Autor: Ghost

Użytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:13c76452-05a4-45e0-9e41-9957ef33034bj18g2000yqd.googlegroups.com...

Bo ja jestem na MP, jesli Ci to cos mówi? ;-)

Psychiatryk?

Data: 2010-10-09 14:59:02
Autor: Brooks
On Oct 9, 9:18 pm, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "Brooks" <xixuo...@jadamspam.pl> napisał w wiadomościnews:13c76452-05a4-45e0-9e41-9957ef33034bj18g2000yqd.googlegroups.com...

>Bo ja jestem na MP, jesli Ci to cos mówi? ;-)

Psychiatryk?

Pytaniem na pytanie?
Chyba,ze wszystko odnosisz do polityki i stanu swojego zdrowia.

Data: 2010-10-10 16:36:12
Autor: Jingiel
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"

Pytaniem na pytanie?
Chyba,ze wszystko odnosisz do polityki i stanu swojego zdrowia.

Wystarczy tego trollowania.

Jingiel

Data: 2010-10-08 23:44:43
Autor: Regius
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"

to grupa o TV a nie o polityce.

Popieram!

Pozdrawiam

Data: 2010-10-10 08:48:55
Autor: Brooks
On Oct 9, 7:12 pm, Evan <e...@127.0.0.1> wrote:
W dniu 2010-10-08 21:49, Mirek Ptak pisze:

> Dnia 2010-10-08 03:28, *Brooks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:

> Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.

> Pozdrawiam - Mirek

No ale mówiono o tym w TV, więc zdecydowanie THIS GROUP ;)

Juz zdaje sie sprawa nie dotyczy Olejnik ergo juz nie dotyczy TVN24
ergo to juz nie na grupe.

Brooks

Data: 2010-10-19 14:27:48
Autor: Tomy M.
[...]

O TV tak ... ale nie o łamaniu zabezpieczeń, programowaniu
tunerów i innych farmazonach, czas dojrzeć do konkretnej
dyskusji o mediach jakim jest TV.
Skończmy pierdolić tutaj o krzywiźnie anten a zacznijmy
rozmawiać o TV. Od krzywizn anten jest forum elektrody.

Tomy M.

Data: 2010-10-11 23:03:17
Autor: Marcin Rolicki
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi
Przykład idzie jakby od Tuska. Jacek Mąka wiceszef ABW wykorzystał do
prywatnego procesu materiały ABW z podsłuchu dziennikarzy. Natomiast Tusk nie
odwołał Mąki. Tusk nie wyciągnął konsekwencji wobec prokuratora, który
udostępnił adwokatowi Mąki stenogramy z podsłuchów. A rzecznik rządu Paweł
Graś, mówi w Wiadomościach TVP1,że prokuratura w Polsce działa dobrze i
rozwiąże też przyczyny katastrofy w Smoleńsku. Natomiast w innej sprawie
ocenzurowanej przez TVN, że prokuratura nie wyciągnęła konsekwencji wobec
podpułkownika w sprawie fałszowania dokumentacji fikcyjnych szkoleń pilotów
(choć są nagrania) w pułku w Inowrocławiu. A podsłuchiwano dziennikarza Bodana
Rymanowskiego z TVN24 i dziennikarza śledczego "Rzeczpospolitej" Cezarego Gmyza. Paweł Graś rzecznik rządu Tuska o prokuraturze w tej sprawie za "Gazetą Wyborczą":

"Paweł Graś powiedział, że minister sprawiedliwości nakazał "już dzisiaj,
niezwłocznie", by prokuratura zbadała sprawę. - W związku z tym należy
spodziewać się w tej w sprawie wyjaśnień i stanowiska prokuratury. Myślę, że
tam również wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane - mówił Graś." Cała sytuacja pokazuje, że w Polsce ludzie rządu we Warszawie mogą
podsłuchiwać każdego Polaka, śledzić elektronicznie i robić to bezkarnie,
kiedy tzw. bezpieczeństwo kraju jest zagrożone. A pod to można podciągnąć
wszystko i każdego. No ładnie w Polsce obok więzień CIA złamano standardy
demokratycznie podsłuchiwano i podsłuchuje się dziennikarzy.

Data: 2010-10-11 23:05:06
Autor: Marcin Rolicki
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi
Przecztaj całość:
"Wyborcza.pl": Donald Tusk: Jacek Mąka zostaje
http://wyborcza.pl/1,75478,7193399,Donald_Tusk__Jacek_Maka_zostaje.html

Data: 2010-10-12 20:38:14
Autor: Brooks
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi
On Oct 12, 12:05 am, "Marcin Rolicki" <mn.roli...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Przecztaj całość:
"Wyborcza.pl": Donald Tusk: Jacek Mąka zostajehttp://wyborcza.pl/1,75478,7193399,Donald_Tusk__Jacek_Maka_zostaje.html

W takiej Rosji morduje sie dziennikarzy. Na naszym podwórku nie jest
chyba tak najgorzej.
Zastanawia mnie jedynie jaki potencjalnie wplyw maja takie inwigilacje
na obiektywnosc dziennikarska?

Brooks

Data: 2010-10-13 19:11:48
Autor: z
Brooks pisze:

[...]

Dajcie spokój. Właśnie w wsi24 pewien poseł sld z komisji (a ich po podlizywanie się dla pisu nie podejrzewam) zbagatelizował sprawę inwigilacji (nie tyle osób i nie w taki sposób...)
Był nius? Był. A teraz dalej do piaskownicy i trenować poprawnościową obiektywność.

Data: 2010-10-13 16:00:01
Autor: Brooks
On Oct 13, 6:11 pm, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
Brooks pisze:

> [...]

inwigilacji (nie tyle osób i nie w taki sposób...)
Był nius? Był. A teraz dalej do piaskownicy i trenować poprawnościową

chodzi ci zapewne o tvn24 i posel z sld bagatelizowal sprawe
oczywiscie.
Nie podsluchiwano bowiem towarzyszy z sld.
Jak sie okazalo ze sluzby podsluchuja czlonow rzadu po to zaraz
odwolano szefa.

Brooks

Data: 2010-10-14 09:48:15
Autor: Cavallino
[...]

Następny debil nadający tylko o polityce?
No to jak inni - PLONK
Wypad z tej grupy.

Data: 2010-10-13 20:56:13
Autor: Brooks
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi
On Oct 13, 6:11 pm, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
<CIACH>
[...]

Gdyby nie bylo nic na rzeczy to jak wyjasnic zaintetresowanie
Helsinskiej Fundacji Praw Czlowieka?
Zainteresowanych odsylam do lektury:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/388dd281aae2ef62#

"Fundacja przygotowuje też zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu
popełnienia przestępstwa przekroczenia uprawnień przez funkcjonariuszy
służb
i złamania przez nich tajemnicy dziennikarskiej. "

Niezainteresowanym odpisuje, ze sprawa dotyczy niezaleznosci
dziennikarzy, ich inwigilowaniu i rozpracowywaniu przez spec-sluzby
(na zamówienie?). Niestety polityczne bloto ubrudzilo ten watek.

Fajnie byloby skupic sie na niezaleznosci mediów w tej konkretnej
sprawie.

Chcialbym, zebysmy z tej cyfrowej polskiej tv, w niewiadomej
przyszlosci, mogli uzyskac obiektywne informacje.
Czego sobie i panstwu zycze,
Brooks

Data: 2010-10-14 20:07:45
Autor: Marcin Rolicki
Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi

Zastanawia mnie jedynie jaki potencjalnie wplyw maja takie inwigilacje
na obiektywnosc dziennikarska?

Na przykład ustalenie z podsłuchów, że Bogdan Rymanowski z TVN go gej. Nawet
sama taka wiedza o tym, że dziennikarz to gej, ma żonę a na boku spotyka się z
mężczyznami, może owocować pełnym szantażem. Taki dziennikarz, bowiem ma
świadomość, że jeśli się to wyda, to jest skończony. I ludzie z ABW
podsłuchują Polaków, dziennikarzem to za przyzwoleniem rządu Tuska, czy rządu
Kaczyńskiego. W polityce z Warszawy zapanowało zdziczenie obyczajów i pojęcia
 prawa.

Onet.pl: "Słowa Tuska zaniepokoiły Fundację Helsińską"
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/walka-z-dopalaczami/slowa-tuska-zaniepokoily-fundacje-helsinska,1,3734195,wiadomosc.html

Czy Tusk, czy Kaczyński, czy Kwaśniewski, ten od więzień CIA, z działalnością
na granicy prawa, z podsłuchiwaniem dziennikarzy, a nie przestępców i
policjantów (Zabójstwo Krzysztofa Olewnika) są niebezpieczni dla demokracji.

--

Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"