Dziennikarze wychodzili przed czasem.

Data: 2011-06-29 21:47:00
Autor: Przemysław W
Dziennikarze wychodzili przed czasem.
Biała Księga" opublikowana dzisiaj przez działaczy Prawa i Sprawiedliwości została również zaprezentowana w Brukseli, gdzie zapoznali się z nią zagraniczni dziennikarze. Na sali, gdzie transmitowana była konferencja prasowa Antoniego Macierewicza, pojawiło się kilkunastu dziennikarzy, z których część wyszła przed czasem. - Przyszedłem tu dowiedzieć się, co pan Kaczyński sądzi o polskiej prezydencji, a przez godzinę karmiono mnie konspiracyjnymi teoriami na temat tego co wydarzyło się rok temu - komentował jeden z gości.
Zobacz jak zagraniczni dziennikarze komentowali "Białą Księgę" PiS:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zagraniczni-dziennikarze-skomentowali-zaprezentowa,1,4776877,wiadomosc.html

Kiedy kurdupel zrozumie, że dziennikarze mają w dupie jego spiskową teorie i są zainteresowani tym co faktycznie dzieje się na świecie, a nie tym co urodziło się w chorej głowie Macierewicza? Tumanom nie wystarczył wyjazd dyplomatołków do USA i dalej próbują przeforsować swoją terię. Tfu!!!

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Data: 2011-06-29 19:57:05
Autor: obserwator
Dziennikarze wychodzili przed czasem.

Zobacz jak zagraniczni dziennikarze komentowali "Białą Księgę" PiS:

zagraniczni dziennikarze? to ci co dostali wczesniej teksty napisane przez
towarzyszy z GW?

Data: 2011-06-30 15:10:57
Autor: CeSaR
Dziennikarze wychodzili przed czasem.
zagraniczni dziennikarze? to ci co dostali wczesniej teksty napisane przez
towarzyszy z GW?

:-))))
GW juz kupila zagranicznych dziennikarzy?
Sie porobilo.......

A tych niekupionych pewnie rozstrzelali :-)

Data: 2011-06-30 09:49:13
Autor:
Dziennikarze wychodzili przed czasem.
On Wed, 29 Jun 2011 21:47:00 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Biała Księga" opublikowana dzisiaj przez działaczy Prawa i Sprawiedliwości została również zaprezentowana w Brukseli, gdzie zapoznali się z nią zagraniczni dziennikarze.

 ciekaw jestem czy ta wersje raportu przedstawiono niezyjacemu
 od 50-ciu lat kongresmanowi amerykanskiemu? ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 13:11:29
Autor: obserwator
pisem@...pl> wrote:

> Biała Księga" opublikowana dzisiaj przez działaczy Prawa i Sprawiedliwości > została również zaprezentowana w Brukseli, gdzie zapoznali się z nią > zagraniczni dziennikarze.  ciekaw jestem czy ta wersje raportu przedstawiono niezyjacemu
 od 50-ciu lat kongresmanowi amerykanskiemu? ;o)))))

lec teraz Hersk i zloz raport twoim mocodawcom w Rosji.

--

Dziennikarze wychodzili przed czasem.