Dziennikarze wychodzili przed czasem.

Data: 2011-06-30 09:49:13
Autor:
Dziennikarze wychodzili przed czasem.
On Wed, 29 Jun 2011 21:47:00 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Biała Księga" opublikowana dzisiaj przez działaczy Prawa i Sprawiedliwości została również zaprezentowana w Brukseli, gdzie zapoznali się z nią zagraniczni dziennikarze.

 ciekaw jestem czy ta wersje raportu przedstawiono niezyjacemu
 od 50-ciu lat kongresmanowi amerykanskiemu? ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 13:11:29
Autor: obserwator
pisem@...pl> wrote:

> [...]
 od 50-ciu lat kongresmanowi amerykanskiemu? ;o)))))

lec teraz Hersk i zloz raport twoim mocodawcom w Rosji.

--

Dziennikarze wychodzili przed czasem.