Dziesięciodniowy termin zwrotu, a towar robiony "pod klienta"

Data: 2013-06-16 00:19:27
Autor: Budzik
Dziesięciodniowy termin zwrotu, a towar robiony "pod klienta"
Osobnik posiadający mail dareczki@XXXXinteria.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Łelkam ewrybady ;)

Pytanko: sprzedaję na allegro - tak zwany sklep - fotopuzzle.
Założenie jest takie, że klient po złożeniu zamówienia i dokonaniu
wpłaty przesyła mi zdjęcie, które ja drukuję i robię z nich puzzle.
Czyli trzaskam pudełko dżigsałów które w domyśle mają być np.
prezentem dla jego kochanka (tak, miałem takie zlecenie, zdjęcie
męskich klejnotów wysuwających się spod futra z lisów, z imienną
dedykacją). Klient ma prawo odstąpić od zamówienia. Czy w tej sytuacji
również? Puzzle z penisem mogę sobie co najwyżej wsadzić w tyłek -
koszt materiałów i produkcji w plecy, a raczej nie widzę możliwości
odsprzedaży ;)
Nie, nie może.

poguglaj: zwrot towaru na zamówienie

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Dziesięciodniowy termin zwrotu, a towar robiony "pod klienta"