Dziewczyna i...

Data: 2010-11-16 19:15:11
Autor: skibu¦.m
Dziewczyna i...
... i motor a konkretniej stunt.
Wła¶nie panowie co my¶licie o tym .?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-16 15:13:43
Autor: KJ@noway.com
Dziewczyna i...
On 16 Lis, 20:15, skibu .m <variates@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
.. i motor a konkretniej stunt.
W a nie panowie co my licie o tym .?

No, gonia na przyklad dawala na gumie gixerem.

 I co z tego ?

Wys ano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

a to akurat widac golym okiem

KJ

Data: 2010-11-17 10:41:12
Autor: Magic
Dziewczyna i...
W dniu 2010-11-16 20:15, skibuĹš.m pisze:
.. i motor a konkretniej stunt.
Właśnie panowie co myślicie o tym .?

Coraz trudniej o lans na dzielni ...

Poczytaj MotorManię i poguglaj, parę dziewczyn jeździ. Sam robiłem jednej klatkę i mody w cebrze.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-17 10:45:41
Autor: AZ
Dziewczyna i...
On 2010-11-16, skibu¦.m <variates@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
.. i motor a konkretniej stunt.
Właśnie panowie co myślicie o tym .?

Robi sie nam na tej gejowskiej grupie coraz sweetasniej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-17 16:58:51
Autor: skibu¦.m
Dziewczyna i...
nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny wła¶nie w stuncie

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-17 10:43:52
Autor: AZ
Dziewczyna i...
On 17 Lis, 17:58, skibu .m <variates@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
nie chodzi o lans (chocia to te ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny
w a nie w stuncie

Ja na ten przykład uwielbiam patrzeć, a szczególnie takie momenty:
http://www.youtube.com/watch?v=Aq9WeQHH3TA
http://www.youtube.com/watch?v=jzhb08GNnHo

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-17 19:04:56
Autor: Arni
Dziewczyna i...
skibu¦.m pisze:
nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny wła¶nie w stuncie

ja nie widziałem ale mało ogl±dam bo mnie stunt nie jara. Wiec nie wiem jak widzę

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-11-17 19:34:22
Autor: Marcin Gardeła
Dziewczyna i...
Arni wrote:
skibu¦.m pisze:
nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie
dziewczyny wła¶nie w stuncie
ja nie widziałem ale mało ogl±dam bo mnie stunt nie jara. Wiec nie
wiem jak widzę

A ja na przykład uwielbiam stunt dziewczyn na redtube, ogl±dałe¶?

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-11-17 20:56:17
Autor: Arni
Dziewczyna i...
Marcin Gardeła pisze:
Arni wrote:
skibu¦.m pisze:
[...]

ale chyba bez motocykli?

Data: 2010-11-17 21:09:17
Autor: cpt. Nemo
Dziewczyna i...

Użytkownik "skibu¦.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:188c094c0981a7a9d9e54982bcdf00d7$1grupy.scigacz.pl...
nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny wła¶nie w stuncie

Stunt mi wisi, ale jak juz to wiadomo ze wole patrzec na dziewczyne niz na chlopaka :)

Nemo

Data: 2010-11-17 21:07:34
Autor: skibu¦.m
Dziewczyna i...
cpt. Nemonapisal

[...]

oo no wła¶nie o to mi chodziło;)
bo na brak zainteresowania nie narzekam :).. ale czy w dobrym ¶wietle s± widziane dziewczyny na moto??... chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego i udajecie niezadowolenie albo wy¶miewacie...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-11-17 22:16:24
Autor: Arni
Dziewczyna i...
skibu¦.m pisze:

[...]

NTG -> pl.sci.psychologia

ale do tego to:

Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

juz nie wystarczy, trzeba umiec na newsy sie dostac

Data: 2010-11-18 03:00:04
Autor: marider
Dziewczyna i...
W dniu 2010-11-17 22:07, skibu¦.m pisze:
cpt. Nemo napisal

Użytkownik "skibu¦.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie
dziewczyny wła¶nie w stuncie

Raczej pozytywnie, to sport dla kazdego, powiedzmy. Choc przyznam bardziej wolalbym zobaczyc jakies laski np w MMP i z wynikami.

Stunt mi wisi, ale jak juz to wiadomo ze wole patrzec na dziewczyne niz
na chlopaka :)

Zalezy co potrafi a ze facet na ogol wzrokowiec... ;)

oo no wła¶nie o to mi chodziło;)
bo na brak zainteresowania nie narzekam :).. ale czy w dobrym ¶wietle s±
widziane dziewczyny na moto??...

To zalezy od PR i czy przy tym maja cos wiecej pod kopulka niz tylko gaz na maxa i otrzepywanie sie po efektowym dzwonie ;)

chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego i udajecie niezadowolenie albo wy¶miewacie...

Spada "ego"? To zalezy co pokaza (chyba sie powtarzam).. ;>

Pzdr
--
marider      co zna kilka motogirl egzemplarzy :P
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2010-11-18 08:18:53
Autor: Roman Niewiarowski
Dziewczyna i...
W dniu 2010-11-17 22:07, skibu¦.m pisze:

ale czy w dobrym ¶wietle s± widziane dziewczyny na moto??...

Absolutnie! Dziewczyne na moto mozna podwiezc najwyzej do najblizszego motelu. Ew zrobic jej gola fotke na motocyklu i wydrukowac pozniej z tego kalendarz.

chyba nie bardzo bo wtedy spada wam ego
i udajecie niezadowolenie albo wy¶miewacie...

Przyznaj sie, piszesz artykul do 'pani domu na goraco'.

pozdr
newrom
--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html
DT 125r

Data: 2010-11-18 10:28:37
Autor: Tytus z fabryki
Dziewczyna i...
Siemka
 "Roman Niewiarowski"
Absolutnie! Dziewczyne na moto mozna podwiezc najwyzej do najblizszego motelu. Ew zrobic jej gola fotke na motocyklu i wydrukowac pozniej z  tego kalendarz.

Koniecznie sprobuj z nia:
 http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/images/_MG_2004.jpg
albo z ta:
http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/images/_MG_2545.jpg

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-18 10:45:35
Autor: Roman Niewiarowski
Dziewczyna i...
W dniu 2010-11-18 10:28, Tytus z fabryki pisze:

Koniecznie sprobuj z nia:
  http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/images/_MG_2004.jpg

ehh, zebym cija mial zdolnosci i talent do robienia zdjec to chetnie bym sprobowal. Chociaz biorac pod uwage ksztalnosc moglbym probowac i bez aparatu ;)

pozdr
newrom
PS. a Ty sproboj przeczytac mojego poprzedniego posta z nia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

Data: 2010-11-18 13:01:32
Autor: Tytus z fabryki
Dziewczyna i...
Siemka
 "Roman Niewiarowski"
a Ty sproboj przeczytac mojego poprzedniego posta z nia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

ProbOje ale w zalewie postow coraz trudniej ja wychwycic.
Kiedys taka role pelnily emoty ale to bylo za mojej mlodosci :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-18 13:22:54
Autor: KJ Siła Słów
Dziewczyna i...
W dniu 2010-11-18 13:01, Tytus z fabryki pisze:

Kiedys taka role pelnily emoty

emoty sa dla emo.

KJ

Data: 2010-11-18 12:23:43
Autor: AZ
Dziewczyna i...
On 2010-11-18, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Kiedys taka role pelnily emoty

emoty sa dla emo.

Wzglednie, skutersow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-18 13:52:42
Autor: Tytus z fabryki
Dziewczyna i...
Siemka
 "AZ"  KJ Siła Słów
 emoty sa dla emo.

 Wzglednie, skutersow.

I pewnie dlatego japiszony ich nie uzywaja...
nie ta wrazliwosc

Tytus z fabryki

Data: 2010-11-18 10:50:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Dziewczyna i...
Tytus z fabryki napisał(a):
Koniecznie sprobuj z nia:
 http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/images/_MG_2004.jpg
albo z ta:
http://bodhi.pl/foto/2010_07_11_treningi_nowodwor/images/_MG_2545.jpg

Ktora to Grzybol??

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-11-18 11:01:55
Autor: Magic
Dziewczyna i...
[...]

O tak, sądząc po ciałokształtach gołe fotki tych dwóch zawodniczek mogłyby być baaardzo interesujace :)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-18 11:35:37
Autor: TaDzik
Dziewczyna i...
W dniu 18-11-2010 11:01, Magic pisze:
O tak, sądząc po ciałokształtach gołe fotki tych dwóch zawodniczek
mogłyby być baaardzo interesujace :)

szczegĂłlnie tej pierwszej :)
bo ta druga (na biało) to jakoś niebardzo z tymi wcięciami i uwypukleniami. No chyba, że to ten biały kolor "pogrubia" ;)
I do tego ma blachę podgiętą! To jakiś łobuz jest!! :[

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2010-11-18 11:35:47
Autor: Leszek Karlik
Dziewczyna i...
On Thu, 18 Nov 2010 10:28:37 +0100, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl>  wrote:

[...]
> [...]
> motelu. Ew zrobic jej gola fotke na motocyklu i wydrukowac pozniej z   > tego kalendarz.

Photoshopped. The pixels are all wrong.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-18 09:13:46
Autor: cpt. Nemo
Dziewczyna i...

Użytkownik "skibu¦.m" <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7834e179f138aa7e39238c9d95178124$1grupy.scigacz.pl...
cpt. Nemonapisal

[...]

Jak nie bardzo jak moja Córka tez powozi, nie dorabiaj filozofii tam gdzie jej nie ma  :)
To ze nie przepadam za stuntem to nie znaczy ze dziewczyna na motocyklu to dla mnie jakies wydarzenie. Jeszcze wiele lat temu to byla rzecz nie czesto spotykana, ale teraz to juz zupelna normalka. Podobnie nie dziwi mnie dziewczyna jako kierowca samochodu :)
Nic niezwyklego.

Pozdrawiam, Nemo

Data: 2010-12-22 14:22:22
Autor: Piotrek Roczniak
Dziewczyna i...
Dnia 17.11.2010 skibu?.m <variates@_NOSPAM_gmail.com> napisał/a:
nie chodzi o lans (chociaż to też ) ale o to jak Wy widzicie dziewczyny wła¶nie w stuncie

Ja w stuncie najbardziej lubie jak sie ktos wypierdoli. A jak to jeszcze
jest dziewczyna to tym bardziej. Dla mnie mega!

--
Pietrasznik mysz± ¶mierdzi.
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2010-12-22 15:44:27
Autor: Monster
Dziewczyna i...
W dniu 2010-12-22 15:22, Piotrek Roczniak pisze:

Ja w stuncie najbardziej lubie jak sie ktos wypierdoli. A jak to jeszcze
jest dziewczyna to tym bardziej. Dla mnie mega!

Tak,ale koniecznie w stringach!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=topISZKM4n8&feature=related
--
Tomek