Dziewczyna się bała pogrzebów

Data: 2011-04-01 10:41:54
Autor: Sjurek Irecki
Dziewczyna się bała pogrzebów
Wstaję rano, jem śniadanie, otwieram stronę KC KDP...
...a tam na głównej stronie - jak pięknie - aż cztery nekrologi. Macie pojęcie, że PTTK od zawsze stanowił i do tej pory stanowi, zaplecze
wypoczynkowe dla 250 tysięcy agentów Służb Bezpieczeństwa?

Dlatego do tej pory PTTK jest nierentowne.

Zapraszam do dyskusji.

Sjurek Irecki

Data: 2011-04-01 16:26:59
Autor: Henryk Cieszyński
 Sjurek Irecki <sjurek.irecki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

zacznij  palić  lepsze  zioła !  aktualne ci  szkodzą !

Data: 2011-04-02 12:40:43
Autor: Sjurek Irecki
Dziewczyna się bała pogrzebów
> Dlatego do tej pory PTTK jest nierentowne.
> zacznij  palić  lepsze  zioła !  aktualne ci  szkodzą !

PTTK nigdy nie było rentowne i nie jest. To pozostałość systemu
komunistycznego z chorym systemem finansowania. Jak kupujesz Snickersa, to część forsy idzie na PTTK. Jak kupujesz dziecku
komplet podręczników do nauki - też. Jak kupujesz alkohol z banderolą,
benzynę, materiały budowlane i jogurt - to część wydanej forsy idzie na PTTK. Domy wypoczynkowe PTTK na siebie nie zarabiają mimo 30-letniego okresu
przemian w Polsce i obowiązującej gospodarki wolnorynkowej.

Spotkałem niedawno pewnego byłego SB-ka, który mówił, że wypoczywa w ośrodkach
PTTk za 30 procent ceny cennikowej. O to tak naprawdę chodzi. To zaplecze
wypoczynkowe dla Zatoki Czerwonych Świń. A tych jest dużo do koryta.

Sytuacja przypomina trochę stan zadłużonych i nierentownych spółek węglowych,
sprzed 20 lat, gdzie jedyne co się liczy to fucha członka zarządu i kadry
kierowniczej. To intratne stołki do obsadzenia. Kolesie kolesi. Można zarabiać
parę razy więcej niż Prezydent RP. Wszystko z kieszeni podatnika.
O ile w spółkach węglowych się poprawiło, to w PTTK sytuacja jest skostniała.
Dopóki kasa płynie z budżetu państwa to się kręci.

Prawdę mówiąc gdyby mój kolega dostał kondolencje od KC, ZG, czy innych
podobnych, to miałbym poczucie, że ktoś nasrał mu na grób.

Przyszły członek KC KDP
Sjurek Irecki
 P.S. Co do nekrologów - to się pomyliłem. Są tylko dwa, nie cztery. Całe
szczęście, że wczoraj był prima aprilis.
 --

Dziewczyna się bała pogrzebów