Dziewczyny PO ,LSD cos dla was

Data: 2011-03-23 18:31:49
Autor: matusm
Dziewczyny PO ,LSD cos dla was
http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/taniec-na-rurze-dla-jezusa-ku-chwale-pana,1,4220287,wiadomosc.html

Taniec na rurze dla Jezusa. Ku chwale Pana,,,,,

wreszcie bedzie można zobaczyć jak coś sie kończy  w czasach gdy ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-03-23 17:57:09
Autor: obserwator
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
Taniec na rurze dla Jezusa. Ku chwale Pana,,,,,

wreszcie bedzie można zobaczyć jak coś sie kończy  w czasach gdy ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,

nic sie nie konczy. Po prostu onet.pl i GW zaczely coraz czesciej jak zwykle
wybiorczo cytowac, jedna z najpopularniejszych platform blogerskich w USA.
Tym amerykanska platforma blogerska, zaczely sie nagle interesowac od momentu,
kiedy powstala w Polsce analogiczna platforma nowyekran.pl.
Poniewaz na nowymekranie.pl. pojawiaja sie teksty anty PO i anty GW, powoli
zaczeli,to cos kombinuja.

Ciekawe, ze nie cytuja tekstow o charakterze religijnym, ktore na amerykanskim
portalu, maja swoje godne miejsce, obok tekstow antykatolickich czy generalnie
antyreligijnych?
 Voila:

http://www.huffingtonpost.com/religion/

Data: 2011-03-23 18:41:37
Autor: abc
Dziewczyny PO ,LSD cos dla was
A jakiego "wyznania" są te tancerki?

Data: 2011-03-23 18:59:00
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d8a30d5$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
A jakiego "wyznania" są te tancerki?

jak wszyscy, żydowskiego...

boukun

Data: 2011-03-23 18:05:18
Autor: obserwator
Dziewczyny PO ,LSD cos dla was

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d8a30d5$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
>A jakiego "wyznania" są te tancerki?

jak wszyscy, żydowskiego...

a jakiego wyznania jest ktos kto wspomina z nostalgia PRL, ktory zaimaplanowala
w Polsce zydokomuna?

Data: 2011-03-23 19:15:23
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imdcou$pg9$1inews.gazeta.pl...

> [...]

jak wszyscy, żydowskiego...

a jakiego wyznania jest ktos kto wspomina z nostalgia PRL, ktory zaimaplanowala

Odpowiedz ty mi tylko kiedy PRL się skończył? I jak? I co tu jest teraz do chwalenia?

boukun

Data: 2011-03-23 18:28:39
Autor: obserwator
Dziewczyny PO ,LSD cos dla was

Odpowiedz ty mi tylko kiedy PRL się skończył? I jak? I co tu jest teraz do chwalenia?

skoro sie nie skonczyl, to dlaczego wspominasz go ciagle z nostalgia?

Przeciez masz to co chciales, problemy z cukrem to kolejny krok, ktory cie do tego wspanialego PRL wprowadzi ponownie i doslownie.

Rzadza ci sami i robia to samo, jedynie Kaczynski chcial ten zaczarowany krag
przerwac, to go udupiliscie i nadal po nim ujezdzacie. Prubuja robic w/g pomyslow Michnika socjalizm z ludzka twarza, a tu ciagle ta sama twarz sie pojawia, zboja komucha.
Pretensje miejcie do siebie.

Data: 2011-03-23 18:29:23
Autor: obserwator
probuja

Data: 2011-03-23 22:52:40
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imde4m$1u0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja tęsknię za okresem, kiedy Polacy przejowali władzę, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku.
Ty sam nie wiesz, co chesz od życia... Kaczyński chciał co jedynie tego samego co Tusk, żeby układ Okrągłego Stołu rządził na zmianę, czyli koalicja kiszczakowska...

boukun

Data: 2011-03-23 19:17:04
Autor: Polok_Prawdziwy
matusm wrote:

Taniec na rurze dla Jezusa. Ku chwale Pana,,,,,

Pikne takie tańce som...

- moja Maryna tes censto namojej ruże wywijo...

Scegulnie, gdyjej siem dokościoła nasumem leźć niechce, to pryntko barchany ściongnie, kacapem podmyje i wimieniu trujcypsenojświntsej, zadka mi nadstawi...

KACEZIMNEIROBOKIEMTOCONE...!!!

- jakie wuwcas łofiarowania i wniebowstompienia wyprawiomy...!

Dziewczyny PO ,LSD cos dla was