"Dziewczyny do wzięcia"

Data: 2009-03-19 01:18:59
Autor: MH
"Dziewczyny do wzięcia"
Panowie , pamiętacie ten film ?! Nooo , co starsi zapewne tak.. Jaja , co nie ?
Był tam taki epizod , w którym buraki wyrywają te laski i przedstawiają się..
"magister jestem ... inżynier jestem". Nie macie gdzieś jakiegoś linka na ten
epizod ?! Nie , nie na całe filmidło , tylko ta scena ...

Aha , i niech nikt nie pindoli , że to nie w temacie grupy , bo jest to grupa
interdyscyplinarna.

MH

Data: 2009-03-18 03:15:23
Autor: Panslavista
"Dziewczyny do wzięcia"
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

A one w odpowiedzi socjal_loszka jestem...

Data: 2009-03-19 04:03:31
Autor: MH
"Dziewczyny do wzięcia"
> [...]
> interdyscyplinarna.
>
> MH

A one w odpowiedzi socjal_loszka jestem...

Cokolwiek w odpowiedzi.. Ty Panslav masz karierę filmową , dawaj linka na
epizod. Nie ma się czego wstydzić .. To tylko film !!

MH

Data: 2009-03-19 06:52:22
Autor: Mignon
"Dziewczyny do wzięcia"
On Thu, 19 Mar 2009 01:18:59 +0100, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

Panowie , pamiętacie ten film ?! Nooo , co starsi zapewne tak.. Jaja , co nie ?
Był tam taki epizod , w którym buraki wyrywają te laski i przedstawiają się..
"magister jestem ... inżynier jestem". [...]

 czy przypadkiem nie byli to blizniacy ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-19 07:49:01
Autor: jadrys
"Dziewczyny do wzięcia"
MH pisze:
[...]

Tytuł filmu?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-19 11:40:44
Autor: MH
"Dziewczyny do wzięcia"
MH pisze:
> [...]
> epizod ?! Nie , nie na całe filmidło , tylko ta scena ...
>
> Aha , i niech nikt nie pindoli , że to nie w temacie grupy , bo jest to grupa

Tutuł filmu = Tytuł wątka

MH

Data: 2009-03-19 12:41:59
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3927.000000cb.49c2212cnewsgate.onet.pl...
MH pisze:
> [...]
> epizod ?! Nie , nie na całe filmidło , tylko ta scena ...
>
> Aha , i niech nikt nie pindoli , że to nie w temacie grupy , bo jest to grupa

Tytuł filmu?

Tutuł filmu = Tytuł wątka

MH

Kolejna owocna debata na lewicy przy ustalaniu faktow  ;)

Kol

Data: 2009-03-19 11:53:58
Autor: jadrys

MH pisze:
> [...]

Tutuł filmu = Tytuł wątka

MH

Kolejna owocna debata na lewicy przy ustalaniu faktow  ;)

Billy widzę że jesteś ostrym krytykantem lewicy..  Czyżbyś był prawicowym oszołomem???

Data: 2009-03-19 12:11:19
Autor: MH
"Dziewczyny do wzięcia"
ColgatesBilly pisze:

> Kolejna owocna debata na lewicy przy ustalaniu faktow  ;)
>
> Kol
Billy widzę że jesteś ostrym krytykantem lewicy..  Czyżbyś był prawicowym oszołomem???

A Wy znowu o polityce.. posrało Was ??

MH

Data: 2009-03-19 04:52:22
Autor: Antenka
"Dziewczyny do wzięcia"
On 19 Mar, 12:11, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

> Billy widzę że jesteś ostrym krytykantem lewicy..  Czyżbyś był
> prawicowym oszołomem???

A Wy znowu o polityce.. posrało Was ??

MH

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ale o jaki film chodzi "Rejs" ( łahahahaha :D), czy może ten, w którym
grali naturowszciki chyba coś mi świta w głowie "Wielki podryw" z
Buczkowskim w roli głównej :-))) _˛+

Data: 2009-03-19 14:01:24
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:ab1d5066-8a31-46b2-afa0-470097dbe337w35g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Ale o jaki film chodzi "Rejs" ( łahahahaha :D), czy może ten, w którym
grali naturowszciki chyba coś mi świta w głowie "Wielki podryw" z

__________

Bosz... mozna sie z wami...socjalistami z lewa i z prawa zalamac...

http://www.filmweb.pl/f5307/Dziewczyny+do+wzi%C4%99cia,1972

Kondratiuka nawet nie znajo

PKol  ;)

Data: 2009-03-19 12:44:53
Autor: jadrys

MH pisze:

[...]

A ten poszukiwany przez Ciebie wątek  to nie sprawa polityczna?

Data: 2009-03-19 14:06:29
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:3927.000000d2.49c22857newsgate.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:

> [...]
>
> Kol
Billy widzę że jesteś ostrym krytykantem lewicy..  Czyżbyś był

A ma byc o filmach?

No to wlasnie udostepniono na osle:
"You ain`t nothing but a... SLAMDOG"
http://osiolek.com/?id=23742

Kol

Data: 2009-03-19 13:58:59
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gpt87v$pdi$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Nie, skond!
Ja to robie na zimno, z pelna swiadomoscio slow i czynow!

A i tak, szczerze mowiac, na prawicy jeszcze nie spotkalem oszoloma,
no chyba, ze mylisz prawice z jakimis, najczesciej katolskimi
oszalamamami...
Wiesz sam, tacy co to chca ludziom swiat zmieniac na sile, odgornie
i wypowiadac sie w imieniu ludzkosci.

PS widze, ze masz powazne braki w kulturze.... filmowej ;)

P-Kol

Data: 2009-03-19 13:11:03
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Skąd taki wniosek? Mam w domu kilkaset kaset VHS i około tysiąca płyt DVD z filmami, Sama klasyka..  Od Briana de Palmy do Wajdy..

Data: 2009-03-19 15:17:41
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gptcoo$53m$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

A to mnie silnie zaciekawiles...
Ale czy masz...liste ( i to w kompie)

Bo ja.... przy jeszcze wiekszej kolekcji Mam..
( I EWENTUALNIE chetnie porownam, ewent. zaproponuje byznes ;)

P-Kol

Data: 2009-03-19 15:10:45
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Nie, niestety nie mam . Niektórych nawet jeszcze nie oglądałem..

Data: 2009-03-19 07:23:03
Autor: Antenka
"Dziewczyny do wzięcia"
Nie, niestety nie mam . Niektórych nawet jeszcze nie oglądałem..No popatrz, popatrz nawet zbijobruki wildeckie czasami wychodzą na całkiem kulturalnych ludzi :))) . A "Jak rozpętałem II wojnę światową" z Kociniakiem w roli głównej masz hmm? :)))Antenka P.s. Zrobimy małą wymianę - dostaniesz "szare kluchy ze skwarkami z kapuchą" i coo? Albo pyry z gzikiem...za kasetę of course :DDD

Data: 2009-03-19 16:02:01
Autor: jadrys
"Dziewczyny do wzięcia"
Antenka pisze:
[...]

Wszystkie głośne polskie komedie mam, to wiem na pewno.. A z tym gzikiem   i kluchami narobiłaś mi smaku, aż mi w brzuchu zaczęło burczeć.. Może tymczasem przegryzę szneka..

Data: 2009-03-19 08:37:59
Autor: Antenka
"Dziewczyny do wzięcia"
Wszystkie głośne polskie komedie mam, to wiem na pewno.. A z tym gzikiem>   i kluchami narobiłaś mi smaku, aż mi w brzuchu zaczęło burczeć.. Może> tymczasem przegryzę szneka..Wiem, wiem chyba jutro zrobię na obiad  albo plędze mniam - szara klucha nie jest zła, plędza tysz ;-)Antenka

Data: 2009-03-19 16:51:35
Autor: jadrys
"Dziewczyny do wzięcia"
Antenka pisze:
[...]

Plędza? Uwielbiam, ale nie z cukrem jak niektórzy..

Data: 2009-03-19 18:07:48
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:ad0ee7e3-36c8-4554-8ae1-18c8b17f1e34p11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Cos ci sie pisze na caaaaala szerokosc kartki.
Strasznie to wyglada!

Ustaw cos!

P-Kol

Data: 2009-03-19 16:03:38
Autor: Vic
"Dziewczyny do wzięcia"
jadrys wrote:
narobiłaś mi smaku, aż mi w brzuchu zaczęło burczeć.. Może
tymczasem przegryzę szneka..

Wędzonego jesiotra, Jadrysiu.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 16:17:01
Autor: jadrys
"Dziewczyny do wzięcia"
Vic pisze:
jadrys wrote:
narobiłaś mi smaku, aż mi w brzuchu zaczęło burczeć.. Może
tymczasem przegryzę szneka..

Wędzonego jesiotra, Jadrysiu.

Nie ma już czegoś takiego (w Polsce) jak wędzony jesiotr, te Pikusie z hodowli to towar tylko jesiotropodobny..

Data: 2009-03-19 18:06:58
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:gptmqg$r3h$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

A te z lat 60-70 komedia to masz na DVD?
Wszystkie?

Kol

Data: 2009-03-19 17:26:54
Autor: jadrys

Antenka pisze:
[...]

Mam całą masę komedii ale Nie potrafię Ci odpowiedzieć w w taki sposób..   Gdyby  chodziło o konkretne tytuły to tak, ale roczników nie podam nawet na torturach, po prostu nie wiem..

Data: 2009-03-19 23:31:26
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

Antenka pisze:
[...]

A masz choc (na DVD ) Machulskiego:
- Deja Vu
- Girl Guide

?

P-Kol

Data: 2009-03-20 09:35:43
Autor: jadrys

Antenka pisze:
[...]

Jasne, ale  "Girl Guide"( znakomita ścieżka dźwiękowa min. utwór Maryna) to chyba trochę późniejsza produkcja niż  lata 70-te
Wiesz przejrzałem wczoraj trochę tą swoją kolekcje filmów i muszę powiedzieć że mam tam straszny galimatias, niektóre płyty nawet nie opisane..

Data: 2009-03-20 10:42:08
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gpvkh1$ind$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Wiesz, ja mam naprawde skarby, takze org.DVD koncertow..
Cos by sie znalazlo...
Jakies jednorazowe MACHNIOM droga pocztowa (pakiecik)
- jakies tam TOP TEN najbardziej poszukiwanych

Umisz RYPIC?

P-Kol

Data: 2009-03-20 10:07:41
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

W mojej paczce płyty a w Twojej cegła? Oczywiście  żartuję. A tak na  serio to nie wiem czy to warto się w to bawić, przecież jest w cyfrze+  opcja - video na życzenie.. (Groszowa sprawa) Choć nie wiem czy nie ma jakichś zabezpieczeń przeciw kopiowaniu, jeszcze nie korzystałem z tej usługi..
Jeżeli  "RYPIC",  to ripować,  to oczywiście daje sobie z tym radę..

Data: 2009-03-20 11:32:56
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gpvmcv$obs$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Moim zdaniem warto (dla kolekcjonera) i zdaje sie,
ze mamy obaj duzo czasu... a sie przeca nie pali.

Poza tym, koncze wielka prace dociagania brakujacych resztek z netu
( ostatnio wszystko pojawia sie w wersji 1,4 GB i dzwiekiem 5.1)
i wlasciwie, musze robic selekcje, a stare plyty...(z tymi 700MB)
podarowywac Polonii ;)
Wlasnie stoje przed ponownym tloczeniem calosci i te parenascie
tytulow ( w 700mb ) mnie wnerwia, takze z powodu jakosci.

A pozniej, np. pojawia sie jednak na osle, jako 1,4 GB, i znowu klopot
bo juz wytloczona cala seria ( np. komedii CZY pol-kryminalow ) i wlasciwie,
trzebaby znowu calosc machnac > jestem perfekcjonista.
( stosunkowo niedawno przekonalem sie do tych DivXvidow, bo zaSADNICZO
  tylko DVD, i legal ogolnie)
Tak wiec, jesli mialbys te 10-12 tytulow, bys mi mocno dupe uratowal,
a ja, miast cegiel, dalbym nawet wiecej w zamian.

Lista gotowa, na pewno znajdziesz niejedna perelke
machnac to mozna w pare godzin, robiac co innego (np-Orange Liga ;)
- a reszte mozna dogadac na GG, lub Skyp

P-Kol

Data: 2009-03-20 10:52:25
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Zobaczymy jak skataloguje tą swoją kolekcję, wtedy będzie wiadomo  na czym stoję..

PS. Korzystałeś już z tej usługi CYFRA+VOD??

Data: 2009-03-20 12:06:30
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:gpvp17$j1i$1news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:

Zobaczymy jak skataloguje tą swoją kolekcję, wtedy będzie wiadomo  na czym stoję..

PS. Korzystałeś już z tej usługi CYFRA+VOD??

Lepiej pogadajmy zaraz, bo moze... starczylyby mi 3-4  D V D  tytuly na dzis..
i moglbym jechac z tloczeniem, z ominieciem tych klopotliwych tytulow...
( 2X Machulski, moze RYS, Cudownie ocalony i cus jeszcze- do tego nie trzeba listy)

Nie dosyc jednak, ze moglbys zalapac pare filmow i koncertow, to jeszcze mam
polskie seriale w DivX... wiec nie musialbys sie meczyc, a sa wlasnie w 5.1
i swietnej jakosci.
( o ile masz tego typu odtwarzanie)

Co do CYFRY, to lece POPRZEZ POSREDNICZKE (wlasciciel z Bytomia)
i platnosc jest posrednio przez nio, a ja, mam zestaw dosc BASIC
( zwl. ze sam mam moze pareset nieobejrzanych wlasnych DVD)
czyli: BASIC + Kino Polska + Orange

Na lepszy potrzebowalbym wymienic stary odbiornik, i pewnie byloby to n-tv...

Lepiej wiec pogadajmy, bo wyslac 4 plytki to nie problem chyba

P-Kol

Data: 2009-03-20 12:07:31
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

No dobrze pomyślimy o tym ale kiedy indziej. Dzisiaj nie mam do tego głowy (jestem zaproszony na kolejne z rzędu wesele), muszę kupić prezenty itp. duperele przed weselne..

Raczej nie polecałbym  n-tv.. Tam naprawdę nie ma co oglądać.. W Cyfrze jest chociaż liga Polska..

Data: 2009-03-20 13:23:18
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gpvtdm$534$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

No dobrze pomyślimy o tym ale kiedy indziej. Dzisiaj nie mam do tego głowy (jestem zaproszony na kolejne z rzędu wesele), muszę kupić prezenty itp. duperele przed weselne..

OK.. za jakis czas, ale chociaz potwierdz te tytuly!  ( ze DVD !!)
- aha- 3X Machulski, bo i niedostepny:  V.I.P
( poza tym, CZLOWIEK Z... Cesarskie ciecie, Ucieczka z Kina W.
  Co lubia tygrysy, Wielka wsypa, Zawrocon + Operacja KOZA ; )
'
Kol

Data: 2009-03-20 12:40:22
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Dobrze, ale to potrwa z miesiąc.. Na pewno mam - Operacja KOZA, Wielka wsypa i V.I.P-a, co do pozostałych to muszę się rozeznać..

PS. Oglądałem wczoraj znakomity film -  Otoke-tochi no Yamato. Dzieło na miarę Titanica z Di Caprio.. Polecam..

Data: 2009-03-20 14:25:17
Autor: ColgatesBilly
"Dziewczyny do wzięcia"

ColgatesBilly pisze:

[...]

Potwierdz DEJA VU i GIRL GUIDE, to bedzie git

P-Kol

Data: 2009-03-20 14:00:21
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Girl mam na pewno.. Co do tego drugiego, nie mam pewności..

Data: 2009-03-20 14:17:01
Autor: Vic
"Dziewczyny do wzięcia"
jadrys wrote:
Potwierdz DEJA VU i GIRL GUIDE, to bedzie git

P-Kol
Girl mam na pewno.. Co do tego drugiego, nie mam pewności..

Girl guide był słabiuteńki. Oglądało się to z przyjemnością głównie ze względu na piękną dziewczynę - Renatkę (miodzio!!) i przyjemną muzyczkę.
Ale fabularnie - nędza...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 14:43:06
Autor: jadrys
"Dziewczyny do wzięcia"
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Wiem że słaby, ale Billy zbiera do kolekcji..

A i Kukiz też niczego sobie.. ;-)

Data: 2009-03-20 14:52:50
Autor: Vic
"Dziewczyny do wzięcia"
jadrys wrote:
A i Kukiz też niczego sobie.. ;-)

Ja jednakże wolę Renatkę.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 17:43:17
Autor: raff
"Dziewczyny do wzięcia"
Antenka pisze:
[...]

Wszystko jest na Chomiku. Ja stamtad sciagnalem caly zestaw starych polskich komedii.

R.

Data: 2009-03-19 16:03:12
Autor: MH
"Dziewczyny do wzięcia"

> [...]

A to mnie silnie zaciekawiles...
Ale czy masz...liste ( i to w kompie)

Bo ja.... przy jeszcze wiekszej kolekcji Mam..

QRVA !! Jak się zmusiłeś do tej roboty. Filmów za wiele nie mam , ale płyt to
mam ze 3-4 tysiaki. Chciałbym mieć to skatalogowane , ale lenistwo bierze górę !
Ale w zasadzie ... po co ?! Pomimo tej ilości , świetnie się w tym orientuję.

MH

Data: 2009-03-19 21:19:38
Autor: Krzysiek
"Dziewczyny do wzięcia"
Hallo,

"MH" <logiznam@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4fa5.00000006.49c25eb0newsgate.onet.pl...

> [...]

Ale w zasadzie ... po co ?! Pomimo tej ilości , świetnie się w tym orientuję.

jak to po co?? Przeciez Pan Colgates juz napisal - po to, zeby porownac. Przeciez teksty
Pana Jadrysa musza z czegos wynikac i moga to byc jakies wady wrodzone, a moze,
jak zapewne przypuszcza Pan Colgates, sa wynikiem nieodpowiednich dla jego wieku
filmow czy lektur.

A Pan gdyby chcial miec liste, to przeciez nie musi sam tego robic, bo moze sie Pan
zwrocic do lokalnego biura CIA lub od razu do centali w Lyngley, zeby Panu udostepnili
liste z zawartoscia Pana nosnikow, chociaz musze Panu powiedziec, ze u nich obsluga
klienta jest zupelnie pod psem, zupelnie tak samo jak u sprzedawcy za komuny, ten
tez patrzyl sie na klienta jak na wroga, ze mu w pracy przeszkadza...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski