"Dziewczyny do wzięcia"

Data: 2009-03-18 03:15:23
Autor: Panslavista
"Dziewczyny do wzięcia"
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości
Panowie , pamiętacie ten film ?! Nooo , co starsi zapewne tak.. Jaja , co
nie ?
Był tam taki epizod , w którym buraki wyrywają te laski i przedstawiają
się..
"magister jestem ... inżynier jestem". Nie macie gdzieś jakiegoś linka na
ten
epizod ?! Nie , nie na całe filmidło , tylko ta scena ...

Aha , i niech nikt nie pindoli , że to nie w temacie grupy , bo jest to
grupa
interdyscyplinarna.

MH

A one w odpowiedzi socjal_loszka jestem...

Data: 2009-03-19 04:03:31
Autor: MH
"Dziewczyny do wzięcia"
> [...]
> interdyscyplinarna.
>
> MH

A one w odpowiedzi socjal_loszka jestem...

Cokolwiek w odpowiedzi.. Ty Panslav masz karierę filmową , dawaj linka na
epizod. Nie ma się czego wstydzić .. To tylko film !!

MH

--

"Dziewczyny do wzięcia"