Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie

Data: 2014-04-03 23:36:52
Autor: Aleksander
Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie

"Koziołek" wrote in message news:533dd051$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Ile za to mozna wołać wśród zorientowanych? Bo kolejka już się ustawiła, tylko każdy chciałby pewnie dać jak za przekręconego tłuczka po Niemcu.
[...]

Zaproś tę kolejkę na licytację, ten kto da najwięcej określi poziom
"ile za to można wołać"...

Data: 2014-04-04 00:55:12
Autor: Koziołek
Aleksander napisał:
Zaproś tę kolejkę na licytację, ten kto da najwięcej określi poziom
"ile za to można wołać"...

Dokładnie to powiedziałem rodzicom. Usłyszałem: "a co będzie, jak się obrażą?" ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
www.blogmateuszka.blox.pl

Data: 2014-04-04 01:33:34
Autor: anacron
W dniu 03.04.2014 23:36, Aleksander pisze:

"Koziołek" wrote in message
[...]

Jeśli przebieg naprawdę udokumentowany to spokojnie na prawdziwą aukcję
bym wystawił.

--
anacron

Dziewięcieoletnie BMW z przebiegiem 36 tysięcy - pytanie