Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.

Data: 2012-09-01 12:47:05
Autor: neoniusz
Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
On 9/1/12 12:34 PM, Krzysztof 45 wrote:
Z drugiej strony ja ten system rozumie.

A po polsku?

Data: 2012-09-01 19:14:52
Autor: Krzysztof 45
Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.
W dniu 2012-09-01 18:47, neoniusz pisze:
A po polsku?

Dopisz m to zajarzysz. Mam nadzieję.
--
Krzysiek

Data: 2012-09-01 13:18:30
Autor: neoniusz
On 9/1/12 1:14 PM, Krzysztof 45 wrote:
A po polsku?

Dopisz m to zajarzysz. Mam nadzieję.

Szkoda ze ty nie zajarzyles przed napisaniem.

Data: 2012-09-01 19:30:33
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-09-01 19:18, neoniusz pisze:
Szkoda ze ty nie zajarzyles przed napisaniem.
Szkoda. Bardzo wielka szkoda. No masz racje. Szkoda jak hxx wie co. Nie przewidziałem czepiacza na m. Napij się ale do 1,6 promila. Przejdzie .... ci.
--
Krzysiek

Data: 2012-09-01 15:59:43
Autor: neoniusz
On 9/1/12 1:30 PM, Krzysztof 45 wrote:
[...]

Wystarczy mi 0,8 promila, bo wtedy moge jezdzic legalnie tutaj gdzie jestem.

Dziki kraj a co za tym idzie i sądownictwo.