Dziki wykurw...

Data: 2010-01-02 22:30:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dziki wykurw...
sobota, 2 stycznia 2010 22:01. carbon entity 'Sam Brown'
<sbrown@news.united.world> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

Ja gówna nie brałem, nie biorę i nie wezmę nawet za darmo. Bardzo
współczuję tym którzy muszą brać.

Eee, nie muszą. Zdarzało mi się niegdyś popalać tzw. trawkę w celach
rekreacyjnych i nigdy jakoś nie "musiałem". Chciałem, to paliłem, nie
chciałem, to nie, w końcu w ogóle przestałem, bo się znudziła.

Robi się ludziom wodę z mózgu, że używanie pewnych substancji w celach
rekreacyjnych to musi być jakiś szajs bez wyjścia. No tak bywa, ale to tyko
w przypadku tych kilku procent,którym natura poskąpiła genetycznie
możliwości ich przyswajania i transformacji. Co do znakomitej większości
populacji jest przy innych substancjach w zasadzie tak jak ze spożyciem
C2H5OH -- - szkody minimalne, sporym minusem jest brak charakterystycznych
dla alkoholu wartości odżywczych. Ten fakt i zanieczyszczenia mogą
rzeczywiście powodować złą opinię o trawie i koce.

Nie tyczy się to braunu i innych opiatów, a także syntetyków, które
rzeczywiście są niebezpiecznym gównem.

Dziki wykurw...