Dzikie historie

Data: 2014-09-25 23:06:01
Autor: FEniks
Dzikie historie
6 nowel filmowych zupełnie ze sobą niezwiązanych poza tym, że fabuła każdej z tych historii napędzana jest posuniętymi do skrajności emocjami bohaterów. Mnóstwo zaskakujących zwrotów akcji, a ponieważ wszystko dzieje się w gorącym argentyńsko-hiszpańskim klimacie, łatwo sobie wyobrazić, że od emocji rzeczywiście buzuje. Także u widza, bo czasem nie wiadomo, czy się dziko śmiać czy płakać. Jeśli ktoś zna hiszpański, to podejrzewam, że będzie miał dodatkowe wrażenia, bo język dodaje postaciom temperamentu.
Film wciąga jak trąba powietrzna. Koniecznie trzeba zobaczyć!
Zazdroszczę tym, którzy jeszcze nie widzieli, bo pewnie za drugim razem już nie będzie tak smakowało.

http://www.filmweb.pl/film/Dzikie+historie-2014-689545

Ewa

Data: 2014-10-24 23:30:16
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2014-09-25 23:06, FEniks pisze:

http://www.filmweb.pl/film/Dzikie+historie-2014-689545

Ale numer! Zmienili datę premiery na styczeń.
A ja już się szykowałam na ten weekend.

Ewa

Data: 2014-10-27 14:44:44
Autor: taki.jeden
Dzikie historie

Użytkownik "Qrczak" <qr@qrnik.pl> napisał w wiadomości news:544b3d4b$0$11154$65785112news.neostrada.pl...
[...]

oj tam  - co siÄ™ odwlecze to...
może zastępczo taki http://www.filmweb.pl/film/Zaginiona+dziewczyna-2014-695409
:)))

z caÅ‚ego kina tylko ja siÄ™ trochÄ™ Å›miaÅ‚em znaczy  można  :))) postacie raczej komiksowe ale to teraz taki trend hipperrealizm  pokazany "surrealstycznie"  :))

Data: 2015-03-06 21:19:22
Autor: Qrczak
Dzikie historie
[...]

Polecam.
W jednej opowiastce mnie co prawda to wciągnięcie wymęczyło, ale zakończenie historii o dwóch kierowcach i panu Bombiarzu - rewelacja!
Uchachałam się zdrowo.
Jacy my, ludzie, jednak jesteśmy zabawni w swoich poczynaniach.

PS. Ta trzecia to wierna ilustracja niejednej dyskusji o pyzach. Mam racjÄ™, Ewo?

Data: 2015-03-07 18:34:39
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2015-03-06 o 21:19, Qrczak pisze:

W jednej opowiastce mnie co prawda to wciągnięcie wymęczyło

Z panną młodą?

PS. Ta trzecia to wierna ilustracja niejednej dyskusji o pyzach. Mam racjÄ™, Ewo?

Nie jestem pewna, czy dobrze pamiętam kolejność, ale jeśli ta trzecia to panowie kierowcy, to tak.

Ewa

Data: 2015-03-07 20:37:33
Autor: Qrczak
Dzikie historie
W dniu 2015-03-06 o 21:19, Qrczak pisze:

W jednej opowiastce mnie co prawda to wciągnięcie wymęczyło

Z panną młodą?

Właśnie nie. Najbardziej mnie znużyła historyjka z ogrodnikiem. Być może dlatego, że strasznie dużo tam kłapali ozorami a miałam wersję z napisami polskimi nakładającymi się na angielskie, a z hiszpańskiego master ze mnie żaden.

PS. Ta trzecia to wierna ilustracja niejednej dyskusji o pyzach. Mam
racjÄ™, Ewo?

Nie jestem pewna, czy dobrze pamiętam kolejność, ale jeśli ta trzecia to
panowie kierowcy, to tak.

Właśnie tak. Piękną była scena owa, kiedy wreszcie nadjechała pomoc drogowa.

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-03-08 11:07:45
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2015-03-07 o 20:37, Qrczak pisze:
[...]

Dlatego preferuję jednak oglądanie filmów w kinie. No ale nie wszystko się da.

[...]

W ogóle za umiejętne podglądnięcie ludzkich zachowań i charakterów ten film uważam za chyba najlepszy z widzianych przeze mnie w zeszłym roku.

Ewa

Data: 2015-03-12 19:16:56
Autor: Moonsky
Dzikie historie

Użytkownik "Qrczak" <qr@qrnik.pl> napisał w wiadomości news:54fa0bc6$0$2167$65785112news.neostrada.pl...
6 nowel filmowych zupełnie ze sobą niezwiązanych poza tym, że fabuła

widziałem dwie i powiem... że to takie trochę "licealne". Po drugiej historii uszkodziłem plik, więc nie wiem, czy próbować go naprawić?

Moonsky

Data: 2015-03-13 08:17:45
Autor: Ghost
Dzikie historie

Użytkownik "Moonsky"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mdsohb$s3q$2@speranza.aioe.org...

[...]

Daj móńkowi plik to go popsuje

nmsp :-)

Data: 2015-03-15 03:03:31
Autor: Sonn
Dzikie historie
W dniu 2015-03-12 o 19:16, Moonsky pisze:

uszkodziłem plik

Zafascynowało mnie to. Mógłbyś przybliżyć szczegóły tej dramatycznej historii? Użyłeś młotka?

--
Sonn

Data: 2015-03-15 13:17:48
Autor: Moonsky
Dzikie historie

Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5504e86f$0$5284$b1db1813$926ec78anews.astraweb.com...
W dniu 2015-03-12 o 19:16, Moonsky pisze:

uszkodziłem plik

Zafascynowało mnie to. Mógłbyś przybliżyć szczegóły tej dramatycznej historii? Użyłeś młotka?

programu VLC Player.
M.

Data: 2015-03-16 17:31:34
Autor: Sonn
Dzikie historie
W dniu 2015-03-15 o 13:17, Moonsky pisze:

[...]

Jaja sobie robisz? To program który odtwarza praktycznie wszystko i tak jak go używam od niepamiętnych czasów, to nie zdarzyło się by cokolwiek uszkodził. Ba, nawet odtwarzał uszkodzone pliki

--
Sonn

Data: 2015-03-16 19:33:26
Autor: Qrczak
Dzikie historie
Dnia 2015-03-16 17:31, obywatel Sonn uprzejmie donosi:
[...]

Może wsadził nie tą stroną?

Data: 2015-03-16 20:38:07
Autor: Sonn
Dzikie historie
W dniu 2015-03-16 o 19:33, Qrczak pisze:
[...]

Hmmmm, znając dokonania Muńka to całkiem prawdopodobne ;)

--
Sonn

Data: 2015-03-20 16:42:18
Autor: Moonsky
Dzikie historie

Użytkownik "Sonn" <paszolwon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:55070563$0$16041$b1db1813$a307dbb3news.astraweb.com...
[...]

Zasugerował naprawę indeksu pliku i go zjebał. I tyle.
Zdarza siÄ™.
M.

Data: 2015-03-12 11:11:20
Autor: Skylla
Dzikie historie

[...]

Film całkiem niezły, choć nie wszystkie historie są równie dobre, więc daleki jestem od zachwytu, ale zobaczyć na pewno warto.
S.

Data: 2015-03-12 16:04:29
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2015-03-12 o 11:11, Skylla pisze:

[...]

Będę wdzięczna za 3 zeszłoroczne tytuły choćby równie dobre, bo być może mój zachwyt powstał z wyposzczenia.

Ewa

Data: 2015-03-12 16:05:47
Autor: FEniks
Dzikie historie
[...]

A która podobała się naj -bardziej i -mniej? I dlaczego?

Ewa

Data: 2015-03-12 16:50:17
Autor: Skylla
Dzikie historie

A która podobała się naj -bardziej i -mniej? I dlaczego?

Najlepszy był oczywiście Pasterna,k potem pewnie kierowcy. Najsłabsze dla mnie to: inżynier (bo zakończenie było od początku oczywiste) i wesele (nazbyt przerysowane i groteskowe na tle reszty).
ZresztÄ… jest to rzecz bardzo subiektywna.
Co do lepszych filmów, to rzeczywiście nic wybitnego nie było, ale kilka równie dobrych tytułów się znajdzie:
Magia w blasku księżyca
Lewiatan
Sędzia
Snajper
Zero (japoński http://www.filmweb.pl/film/Eien+no+Zero-2013-660005)
z polskich najlepszy to pewnie Bogowie
S.

Data: 2015-03-12 16:52:35
Autor: Skylla
Dzikie historie
P.S.
Grand Budapest Hotel  oczywiÅ›cie :-)

Data: 2015-03-12 18:00:02
Autor: Qrczak
Dzikie historie
Dnia 2015-03-12 16:52, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
P.S.
Grand Budapest Hotel oczywiście :-)

Od tego należało by zacząć.

Data: 2015-03-12 18:05:26
Autor: Skylla
Dzikie historie

Grand Budapest Hotel oczywiście :-)

Od tego należało by zacząć.
Podobno nieważne jak się zaczyna...
Inna rzecz, że akurat o tym filmie rozpocząłem wątek i to już 8 czerwca :-)
S.

Data: 2015-03-12 18:54:43
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2015-03-12 o 18:05, Skylla pisze:

Grand Budapest Hotel oczywiście :-)

Od tego należało by zacząć.
Podobno nieważne jak się zaczyna...
Inna rzecz, że akurat o tym filmie rozpocząłem wątek i to już 8 czerwca :-)

Aż spojrzałam, co ja w tamtym wątku napisałam - same zachwyty!
  "Grand Budapest Hotel" to Å›wietny film, ale ja jestem prostym czÅ‚owiekiem i widocznie proste przekazy trafiajÄ… do mnie bardziej. Surrealizm jest dla mnie przeżyciem zbyt ulotnym. ObejrzÄ™ za jakiÅ› czas znowu, może znów siÄ™ zachwycÄ™. ;)

Ewa

Data: 2015-03-16 11:59:31
Autor: robot
Dzikie historie
W dniu 2015-03-12 o 18:00, Qrczak pisze:
Dnia 2015-03-12 16:52, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
P.S.
Grand Budapest Hotel oczywiście :-)

Od tego należało by zacząć.

Słabiutki ten hotel chociaż da radę obejrzeć od biedy.
A żeby nie było, że tylko narzekam, to polecę inny ale za to dobry film,
na podstawie książki Stefana Zweiga: 24 godziny z życia kobiety

http://www.filmweb.pl/film/24+godziny+z+%C5%BCycia+kobiety-2002-99802

pozdro

Data: 2015-03-12 18:49:47
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2015-03-12 o 16:50, Skylla pisze:

[...]

Widziałam z tego "Magię", "Bogów" i "Snajpera". Wszystkie trzy dobre, ale żaden nie tak dobry jak dla mnie. Choć to w sumie trudno porównać, a numerków wstawiać nie lubię.

Ewa

Data: 2015-03-12 20:02:43
Autor: Skylla
Dzikie historie

Widziałam z tego "Magię", "Bogów" i "Snajpera". Wszystkie trzy dobre,
ale żaden nie tak dobry jak dla mnie. Choć to w sumie trudno porównać, a
numerków wstawiać nie lubię.

Numerki wstawiam od paru lat na filmwebie, ale głównie po to, aby zapisać, że dany film obejrzałem. Zdarzało mi się wcześniej zapominać, zwłaszcza słabsze filmy i nacinałem się na nie po jakimś czasie ponownie :-). Czasem zdarza się, że numerki trzeba zweryfikować po paru latach, ale niezbyt często.
S.

Data: 2015-03-12 21:16:41
Autor: FEniks
Dzikie historie
W dniu 2015-03-12 o 20:02, Skylla pisze:

[...]

No fakt, to dobry powód. Też mi się zdarza zapominać, coraz częściej zresztą. I nie wiem, czy to już wina wieku, czy jakości filmów.

Ewa

Data: 2015-06-24 02:55:16
Autor: Titus Atomicus
Dzikie historie/Relatos salvajes (2014)
Witam,
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzikie_historie
https://www.youtube.com/watch?v=5dNIsrrf_rw
Poszedlem na to troche przypadkiem, bo cos mi sie zdawalo (staram sie za duzo nie czytac o filmach, na ktore chodze), ze to film Almodovara, czy tez w stylu Almodovara. A za nim nie przepadam.
Na szczescie Almodovar wystepowal tam tylko jako producent.
A film byl raczej w stylu wczesnego Danny Boyla...
Choc fabula wiekszosci tych historyjek byla zgrubsza przewidywalna, daje 8+/10 za poczuci humoru, klimat i realizacje.
--
TA

Data: 2015-06-24 10:37:00
Autor: 2late
On 24/06/2015 01:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Obejrzalem ten film nie dalej jak 2 miesiace temu i juz pamietam tylko dwie z historii. Nienajlepiej to swiadczy o filmie. ;)

Data: 2015-06-24 19:47:09
Autor: Ghost
Dzikie historie/Relatos salvajes (2014)

Użytkownik "2late"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mme18f.7nc.1@outspace.org...

Obejrzalem ten film nie dalej jak 2 miesiace temu i juz pamietam tylko dwie z historii. Nienajlepiej to swiadczy o filmie. ;)

Niby dlaczego?

Data: 2015-06-24 21:15:34
Autor: 2late
On 24/06/2015 06:47, Ghost wrote:

Obejrzalem ten film nie dalej jak 2 miesiace temu i juz pamietam tylko
dwie z historii. Nienajlepiej to swiadczy o filmie. ;)

Niby dlaczego?

Taka moja refleksja. Zupelnie nie wiazaca.

Data: 2015-06-24 22:08:36
Autor: Qrczak
Dzikie historie/Relatos salvajes (2014)
Dnia 2015-06-24 11:37, obywatel 2late uprzejmie donosi:
[...]

Czegoś za dużo, innego za mało.
Ale żeby od razu film winić...