Dziś 2000 :)

Data: 2009-07-15 23:17:54
Autor: tes
Dziś 2000 :)
Myślę że dziś będzie ten dzień  - zaliczymy 2000.

Moim zdaniem to dopiero początek hossy -- - nikt nie wierzy.
2300-2400 do końca lipca.

pozdrawiam
tes

Data: 2009-07-16 10:25:14
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

Użytkownik "tes" <tes444@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

A ja uważam, że dziś zaliczymy wreszcie podwójne dno na 1250 czy coś koło
tego.

Data: 2009-07-16 10:35:21
Autor: Endriu
Dziś 2000 :)

Moim zdaniem to dopiero początek hossy -- - nikt nie wierzy.
2300-2400 do końca lipca.

Albo hossa albo poważny zjadzd w dół ....

http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/07/Dwa-kliny-na-FW20-czyli-klin-klinem.html

" [...] Jeśli nie dojdziemy do 1900 to będzie oznaczało, że rynek jest wyjątkowo słaby.[...]"

1900 lekko  przebiło, ale się zatrzymało .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-16 10:40:48
Autor: Dars
Dziś 2000 :)
a nie widaje sie wam  ze własnie trwa płaska korekta
tak spokojnie sie zrobiło....... wskażniki zaczną sie chłodzic.......
tak czyk siak bedziemy zmuszeni dotknac te 2000pkt.

pzdr
Dars

Data: 2009-07-16 10:53:29
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dotkniemy sobie albo i nie i cześć pracy, no problem a wskaźniki to mogą być
rozgrzane do czerwoności przez kilka tygodni. W trendzie amatorzy gapią się
w te wskaźniki jak sroka w lustro a jak zaczną ich dotykać to się poparzą i
taki skutek tego.

Data: 2009-07-16 15:51:59
Autor: Dars
Dziś 2000 :)

[...]

Kolego kogo nazywasz amatorem.......???
Idziemy na 2000pkt czy Ci sie podoba czy nie.....
rynek na razie rozjezdza mocno niedzwiadki.......
maszyna ruszyła.......

pzdr
Dars

Data: 2009-07-16 16:28:27
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

> [...]

Kolego kogo nazywasz amatorem.......???
Idziemy na 2000pkt czy Ci sie podoba czy nie.....
rynek na razie rozjezdza mocno niedzwiadki.......

Dars ja nie mówiłem o Tobie tylko ogólnie.

Pzdr

Data: 2009-07-16 11:00:44
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)
[...]

Płasko będzie do momentu kiedy JP Morgan poda wyniki, prawdopodobnie będą lepsze od prognoz tak jak u Goldmana a wtedy znowu strzała w górę.

Data: 2009-07-16 04:06:01
Autor: tes
Dziś 2000 :)
Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
wszyscy czekaja na korekte a tu 1930  .
Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi  i hiperbole w
okolice 2000  :)))))))))))))

Data: 2009-07-16 13:24:19
Autor: Delfino Delphis
Dziś 2000 :)
tes wrote:

Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
wszyscy czekaja na korekte a tu 1930  .
Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi  i hiperbole w
okolice 2000  :)))))))))))))

A ja myślę, że nie :P

Data: 2009-07-16 14:31:54
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3n2l3$i1s$1news.onet.pl...
tes wrote:

[...]

Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

Data: 2009-07-16 14:35:50
Autor: Krzychu
Dziś 2000 :)

Data: 2009-07-16 06:22:46
Autor: macieks
Dziś 2000 :)
On 16 Lip, 14:35, "Krzychu" <Krzychu71.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

wszedzie to chyba, napisalibyscie cos pewnego :)

Na pewno to ja się dziś zamykałem :)
Nie daje mi spokoju OIL i EURUSD, nie idą za indeksami.

A jak dojdziecie dziś do 2000, to się wkurzę, że ja wyskoczyłem :) :)

Data: 2009-07-16 15:25:55
Autor: Delfino Delphis
Dziś 2000 :)
macieks wrote:

A jak dojdziecie dziś do 2000, to się wkurzę, że ja wyskoczyłem :) :)

Nie dojdą. Ile można? :P

Data: 2009-07-16 15:26:52
Autor: RySZARd
Dziś 2000 :)
swig80 już - 3%
zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

pozdrawiam
RySZARd

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4247 (20090715) __________

Data: 2009-07-16 16:20:30
Autor: radekp@konto.pl
DziÂś 2000 :)
Thu, 16 Jul 2009 15:26:52 +0200, w <h3n9qt$69s$1@news.onet.pl>, "RySZARd"
<ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl> napisał(-a):

swig80 już - 3%
zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

A jednak pięknie ogólnie i całkowicie wyszliśmy na 0 :).

Data: 2009-07-16 16:23:09
Autor: Dars
Dzi? 2000 :)

A jednak pięknie ogólnie i całkowicie wyszliśmy na 0 :).

tak na 0 ale nie zapominaj że tak od 25-38 niedzwiadki dostały
w dupe i teraz płacza.........

pzdr
Dars

Data: 2009-07-16 16:22:53
Autor: iktorn
Dziś 2000 :)
RySZARd pisze:
swig80 już - 3%
zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

pozdrawiam
RySZARd

Te -3% na swigu to jakaś bzdura była, też miałem w NOL-u

Data: 2009-07-16 17:39:29
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)

Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:h3nd3k$a82$1news.task.gda.pl...
RySZARd pisze:
[...]

A na koniec prawie na zero wyszło.

Data: 2009-07-16 14:47:07
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)
Użytkownik "Krzychu" <Krzychu71.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3n6vb$3gm$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

Proszę bardzo: śmierć i podatki ;-)

Data: 2009-07-16 13:42:18
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
wszyscy czekaja na korekte a tu 1930  .
Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi  i hiperbole w
okolice 2000  :)))))))))))))

Przebierasz nogami niemożliwie.

Data: 2009-07-17 10:34:33
Autor: Miron A. Kajfasz
Dzi? 2000 :)

Myślę że dziś będzie ten dzień  - zaliczymy 2000.

Moim zdaniem to dopiero początek hossy -- - nikt nie wierzy.

To prawda. Ja obstawialem dokladnie odwrotnie

--
tryb internetowy

Data: 2009-07-16 10:41:44
Autor: Duch
Dziś 2000 :)
"tes" <tes444@gmail.com> wrote in message news:22ba5e29-df52-443a-91f2-8b8292fac494c2g2000yqi.googlegroups.com...
Myślę że dziś będzie ten dzień  - zaliczymy 2000.

Bez przesady ale - wydaje mi sie ze gielda w gore przez nastepne miesiace.
Dlaczego?

Od lutego gielda poszla w gore ale nie bylo pewnosci czy to tylko korekta spadkow.
Wiele osob czekalo na kolejne spadki.
Tylko ze byla juz druga fala zaopowiedzi spadkow lecz...wiekszych spadkow nie ma.
Skoro spadkow nie ma, to uspokoi inwestorow, obawiajacych sie strat.
Juz tylko czekac az gielda znowu zacznie byc pompowana.

Pozdr,
Duch

Data: 2009-07-16 20:13:50
Autor: dwig
Dziś 2000 :)
[...]

Poziom 2300-2400 nie jest wcale poziomem na wyrost. Jeśli chodzi o czas to
trochę może być trudno ale z drugiej strony ciekawą datą na jakiś zdecydowany
odwrót to 4,5.sierpnia 2009 (czy szczyt czy dołek to już trudno ustalić).Faktem
natomiast jest że dzisiejszy wzrost został zatrzymany na 61.8 zniesienia
ostatnich spadków, świeca po dzisiejszej sesji ma dłuższy górny cień i w
przypadku ewentualnych jutrzejszych spadków decydujący będzie poziom ok 1867 na
WIG20. Zejście po niżej będzie oznaczało zamknięcie luki i kontynuacje spadków.
Czas pokaże jednak tak czy inaczej należałoby pomacać okolice dołka z lutego.

www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
Czy bessa to już przeszłość?  --

Dziś 2000 :)