Dziś 2000 :)

Data: 2009-07-16 10:25:14
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

Użytkownik "tes" <tes444@gmail.com> napisał w wiadomości
Myślę że dziś będzie ten dzień  - zaliczymy 2000.

Moim zdaniem to dopiero początek hossy -- - nikt nie wierzy.
2300-2400 do końca lipca.

pozdrawiam
tes

A ja uważam, że dziś zaliczymy wreszcie podwójne dno na 1250 czy coś koło
tego.

Data: 2009-07-16 10:35:21
Autor: Endriu
Dziś 2000 :)

Moim zdaniem to dopiero początek hossy -- - nikt nie wierzy.
2300-2400 do końca lipca.

Albo hossa albo poważny zjadzd w dół ....

http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/07/Dwa-kliny-na-FW20-czyli-klin-klinem.html

" [...] Jeśli nie dojdziemy do 1900 to będzie oznaczało, że rynek jest wyjątkowo słaby.[...]"

1900 lekko  przebiło, ale się zatrzymało .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-07-16 10:40:48
Autor: Dars
Dziś 2000 :)
a nie widaje sie wam  ze własnie trwa płaska korekta
tak spokojnie sie zrobiło....... wskażniki zaczną sie chłodzic.......
tak czyk siak bedziemy zmuszeni dotknac te 2000pkt.

pzdr
Dars

Data: 2009-07-16 10:53:29
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dotkniemy sobie albo i nie i cześć pracy, no problem a wskaźniki to mogą być
rozgrzane do czerwoności przez kilka tygodni. W trendzie amatorzy gapią się
w te wskaźniki jak sroka w lustro a jak zaczną ich dotykać to się poparzą i
taki skutek tego.

Data: 2009-07-16 15:51:59
Autor: Dars
Dziś 2000 :)

[...]

Kolego kogo nazywasz amatorem.......???
Idziemy na 2000pkt czy Ci sie podoba czy nie.....
rynek na razie rozjezdza mocno niedzwiadki.......
maszyna ruszyła.......

pzdr
Dars

Data: 2009-07-16 16:28:27
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

> [...]

Kolego kogo nazywasz amatorem.......???
Idziemy na 2000pkt czy Ci sie podoba czy nie.....
rynek na razie rozjezdza mocno niedzwiadki.......

Dars ja nie mówiłem o Tobie tylko ogólnie.

Pzdr

Data: 2009-07-16 11:00:44
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)
[...]

Płasko będzie do momentu kiedy JP Morgan poda wyniki, prawdopodobnie będą lepsze od prognoz tak jak u Goldmana a wtedy znowu strzała w górę.

Data: 2009-07-16 04:06:01
Autor: tes
Dziś 2000 :)
Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
wszyscy czekaja na korekte a tu 1930  .
Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi  i hiperbole w
okolice 2000  :)))))))))))))

Data: 2009-07-16 13:24:19
Autor: Delfino Delphis
Dziś 2000 :)
tes wrote:

Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
wszyscy czekaja na korekte a tu 1930  .
Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi  i hiperbole w
okolice 2000  :)))))))))))))

A ja myślę, że nie :P

Data: 2009-07-16 14:31:54
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3n2l3$i1s$1news.onet.pl...
tes wrote:

[...]

Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

Data: 2009-07-16 14:35:50
Autor: Krzychu
Dziś 2000 :)

Data: 2009-07-16 06:22:46
Autor: macieks
Dziś 2000 :)
On 16 Lip, 14:35, "Krzychu" <Krzychu71.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

wszedzie to chyba, napisalibyscie cos pewnego :)

Na pewno to ja się dziś zamykałem :)
Nie daje mi spokoju OIL i EURUSD, nie idą za indeksami.

A jak dojdziecie dziś do 2000, to się wkurzę, że ja wyskoczyłem :) :)

Data: 2009-07-16 15:25:55
Autor: Delfino Delphis
Dziś 2000 :)
macieks wrote:

A jak dojdziecie dziś do 2000, to się wkurzę, że ja wyskoczyłem :) :)

Nie dojdą. Ile można? :P

Data: 2009-07-16 15:26:52
Autor: RySZARd
Dziś 2000 :)
swig80 już - 3%
zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

pozdrawiam
RySZARd

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4247 (20090715) __________

Data: 2009-07-16 16:20:30
Autor: radekp@konto.pl
DziÂś 2000 :)
Thu, 16 Jul 2009 15:26:52 +0200, w <h3n9qt$69s$1@news.onet.pl>, "RySZARd"
<ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl> napisał(-a):

swig80 już - 3%
zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

A jednak pięknie ogólnie i całkowicie wyszliśmy na 0 :).

Data: 2009-07-16 16:23:09
Autor: Dars
Dzi? 2000 :)

A jednak pięknie ogólnie i całkowicie wyszliśmy na 0 :).

tak na 0 ale nie zapominaj że tak od 25-38 niedzwiadki dostały
w dupe i teraz płacza.........

pzdr
Dars

Data: 2009-07-16 16:22:53
Autor: iktorn
Dziś 2000 :)
RySZARd pisze:
swig80 już - 3%
zaraz zaczniemy go gonić, chociaż juz dzisiajpewnie nie dogonimy

pozdrawiam
RySZARd

Te -3% na swigu to jakaś bzdura była, też miałem w NOL-u

Data: 2009-07-16 17:39:29
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)

Użytkownik "iktorn" <nospam@example.com> napisał w wiadomości news:h3nd3k$a82$1news.task.gda.pl...
RySZARd pisze:
[...]

A na koniec prawie na zero wyszło.

Data: 2009-07-16 14:47:07
Autor: Fidelio
Dziś 2000 :)
Użytkownik "Krzychu" <Krzychu71.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3n6vb$3gm$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dane o zasiłkach lepsze od prognoz, chyba idziemy w górę.

Proszę bardzo: śmierć i podatki ;-)

Data: 2009-07-16 13:42:18
Autor: kigam
Dziś 2000 :)

Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
wszyscy czekaja na korekte a tu 1930  .
Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi  i hiperbole w
okolice 2000  :)))))))))))))

Przebierasz nogami niemożliwie.

Data: 2009-07-17 10:34:33
Autor: Miron A. Kajfasz
Dzi? 2000 :)

Myślę że dziś będzie ten dzień  - zaliczymy 2000.

Moim zdaniem to dopiero początek hossy -- - nikt nie wierzy.

To prawda. Ja obstawialem dokladnie odwrotnie

--
tryb internetowy

Dziś 2000 :)