Dzi¶ III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]

Data: 2010-04-25 10:35:03
Autor: abc
Dzi¶ III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
Czę¶ci zmienne Mszy ¶w. na dany dzień  (propria missae) s± tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza ¦więta > III Niedziela po
Wielkanocy.

Na III Niedzielę po Wielkanocy czyta nam Ko¶ciół ¦więty Ewangelię według
¦więtego Jana,   J 16, 16-22 )

"Jeszcze chwila, a nie będziecie Mnie ogl±dać, i znowu chwila, a ujrzycie
Mnie.

Wówczas niektórzy z Jego uczniów mówili między sob±: Co to znaczy, co nam
mówi: Chwila, a nie będziecie Mnie ogl±dać, i znowu chwila, a ujrzycie Mnie;
oraz: Idę do Ojca?

Powiedzieli więc: Co znaczy ta chwila, o której mówi? Nie rozumiemy tego, co
mówi.

Jezus poznał, że chcieli Go pytać, i rzekł do nich: Pytacie się jeden
drugiego o to, że powiedziałem: Chwila, a nie będziecie Mnie ogl±dać, i
znowu chwila, a ujrzycie Mnie?

Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Wy będziecie płakać i zawodzić, a ¶wiat
się będzie weselił. Wy będziecie się smucić, ale smutek wasz zamieni się w
rado¶ć.

Kobieta, gdy rodzi, doznaje smutku, bo przyszła jej godzina. Gdy jednak
urodzi dziecię, już nie pamięta o bólu z powodu rado¶ci, że się człowiek
narodził na ¶wiat."

Stałe czę¶ci Mszy ¦więtej s± tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miło¶ci nauka.

Data: 2010-04-25 10:46:26
Autor: abc
Dzi¶ III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
Introit na dzisiejsz± niedzielę można wysłuchać tu:

http://www.youtube.com/watch?v=7XRXu-ZsNLI

Tekst:

Iubilate Deo, omnis terra, alleluia : psalmum dicite nomini eius, alleluia :
date gloriam laudi eius, alleluia, alleluia, alleluia.

Dicite Deo, quam terribilia sunt opera tua, Domine! In multitudine virtutis
tuae mentientur tibi inimici tui.

Gloria Patri...

Iubilate Deo...

czyli

Wykrzykuj Bogu, wszystka ziemio, alleluja, ¶piewajcie chwałę Jego Imieniu,
alleluja. Czci± Go wspaniał± otoczcie, alleluja, alleluja, alleluja.

 Mówcie Bogu: jakże straszne s± dzieła Twoje, Panie! Wielk± moc Twoj±
uznawać musz± nawet wrogowie.

Chwała Ojcu...

Wykrzykuj Bogu...

Dzi¶ III Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]