Dzi¶! Ostra jazda

Data: 2010-12-02 11:57:49
Autor: mihau
Dzi¶! Ostra jazda
On 2 Gru, 17:26, "Palik" <pa...@TNIJktowie.pl> wrote:

Zastanawia o mnie czy mo e si do niego przyczepi Policja i ukara za to,
e wyjecha w z pogod do centrum miasta?

http://lmgtfy.com/?q=prawo+o+ruchu+drogowym
:)

A tak og lnie...rower to jest to, ale ja zawsze mia em z e skojarzenia
zimowe i dlatego nie je dz np do pracy..
Macie jakie do wiadczenia i rady dla takich co chc jutro jecha rowerem do
pracy?

Ciepłe rękawiczki i szerokie opony z klockami, słabo napompowane.
Jechać po czarnym, czyli w koleinie na jezdni lub po od¶nieżonym
chodniku. Je¶li nie ma czarnego, to po białym ubitym.

Ale żeby zaczynać codzienne dojazdy do pracy rowerem, to chyba
nienajlepsza pora ;)

--
mihau

Data: 2010-12-02 12:11:54
Autor: Pichu
Dzi¶! Ostra jazda
On 2 Gru, 20:57, mihau <michal.sala...@gmail.com> wrote:
> [...]

chodniku. Je¶li nie ma czarnego, to po białym ubitym.

Ale żeby zaczynać codzienne dojazdy do pracy rowerem, to chyba

Tak niesmialo sie wtrace, piszczcie bez polskich znakow bo sie czytac
tego nie da, polowe znakow wpierdziela po drodze

Data: 2010-12-02 23:07:30
Autor: SERG
Dzi¶! Ostra jazda

Tak niesmialo sie wtrace, piszczcie bez polskich znakow bo sie czytac
tego nie da, polowe znakow wpierdziela po drodze

To kodowanie sobie ustaw poprawnie.
¶ćĽżó±ęł

Data: 2010-12-03 13:26:46
Autor: cytawa
Dzi¶! Ostra jazda
W dniu 2010-12-02 23:07, SERG pisze:

Tak niesmialo sie wtrace, piszczcie bez polskich znakow bo sie czytac
tego nie da, polowe znakow wpierdziela po drodze

To kodowanie sobie ustaw poprawnie.
¶ćĽżó±ęł

No to niech wszyscy pisza jednakowo, uzywaja takich samych komputerow, takich samych przegladarek i jednakowo koduja.

Jan Cytawa

Data: 2010-12-03 13:49:45
Autor: SERG
Dzi¶! Ostra jazda

No to niech wszyscy pisza jednakowo, uzywaja takich samych komputerow,
takich samych przegladarek i jednakowo koduja.

Nigdy nie miałem problemów z czytaniem wiadomo¶ci od osób z prawidłowo skonfigurowanym czytnikiem.
Jak już kto¶ pisuje na usenecie to może się dodatkowo trochę wysilić i skonfigurować wysyłanie i odbieranie wiadomo¶ci prawidłowo.

Dzi¶! Ostra jazda