Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]

Data: 2010-10-31 08:22:18
Autor: abc
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]
Czę¶ci zmienne Mszy ¶w. na dany dzień  (propria missae) s± tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza ¦więta > Uroczysto¶ć Chrystusa
Króla czyta nam Ko¶ciół ¦więty Ewangelię według ¶w. Jana  J 18, 33-37

"Wtedy powtórnie wszedł Piłat do pretorium, a przywoławszy Jezusa rzekł do
Niego: Czy Ty jeste¶ Królem żydowskim? Jezus odpowiedział: Czy to mówisz od
siebie, czy też inni powiedzieli ci o Mnie?

Piłat odparł: Czy ja jestem Żydem? Naród Twój i arcykapłani wydali mi
Ciebie. Co¶ uczynił? Odpowiedział Jezus: Królestwo moje nie jest z tego
¶wiata. Gdyby królestwo moje było z tego ¶wiata, słudzy moi biliby się, abym
nie został wydany Żydom. Teraz za¶ królestwo moje nie jest st±d.

Piłat zatem powiedział do Niego: A więc jeste¶ królem?

/ Odpowiedział Jezus: / Tak, jestem królem. Ja się na to narodziłem i na to
przyszedłem na ¶wiat, aby dać ¶wiadectwo prawdzie. Każdy, kto jest z prawdy,
słucha mojego głosu."

Stałe czę¶ci Mszy ¦więtej s± tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-31 08:23:16
Autor: abc
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]
Introit na ¦więto Chrystusa Króla można wysłuchać tu:
http://www.youtube.com/watch?v=ZMZFZaYxrZU

Tekst:

Dignus est Agnus, qui occisus est, accipere virtutem, et divinitatem, et
sapientiam, et fortitudinem, et honorem. Ipsi gloria, et imperium in saecula
saeculorum.

Deus, iudicium tuum Regi da : et iusti-tiam tuam Filio Regis.

Gloria Patri...

Dignus est...

czyli

Godzien jest Baranek, który był zabity, otrzymać moc i boskie hołdy, i siłę,
i cze¶ć. Jemu chwała i panowanie
po wszystkie wieki.

Boże, daj swój s±d Królowi i Synowi Króla Twoj± sprawiedliwo¶ć.

Chwała Ojcu...

Godzien jest...

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-31 14:21:33
Autor: Polok_prawdziwy
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]
Data: 2010-10-31 08:36:22
Autor: MH
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]
[1 kl.] , [2 kl.] itede i srelele..  WeĽ mi abecadło wyja¶nij o co chodzi ?!

MH

Data: 2010-10-31 08:57:50
Autor: abc
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]
[1 kl.] , [2 kl.] itede i srelele..  WeĽ mi abecadło wyja¶nij o co chodzi
?!

Ponieważ niedziele nie s± zwi±zane ze stał± dat±, często następuje zbieg dwu
¶wi±t.  Tak jest np. dzisiaj -  ¦więto Chrystusa Króla (¶więto Pańskie1
klasy) zbiega się z XXIII Niedziel± po Zesłaniu Ducha ¦więtego (niedziela 2
klasy).  ¦więto Pańskie 1. lub 2. klasy przypadaj±ce w niedzielę 2. klasy
zajmuje miejsce niedzieli ze wszystkimi jej prawami i przywilejami. Dlatego
nie wspomina się niedzieli.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-31 09:38:26
Autor: dK
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ccd2182$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale  co to ma wspólnego z ewangeliami???

dK

Data: 2010-10-31 11:20:29
Autor: MH
> [...]

zajmuje miejsce niedzieli ze wszystkimi jej prawami i przywilejami. Dlatego

Za skomplikowane!! Jednak równania różniczkowe nieliniowe to przy tym bułka z
masłem.

MH

Data: 2010-10-31 12:25:49
Autor: 6f5e946fcea@d3e208076b8d.com.de
Dzi¶ Halołyn [666 kl.]
MSPANC

Data: 2010-10-31 14:18:50
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Stałe czę¶ci Mszy ¦więtej s± tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

A tukej cosik dlo ciebie i twojego Krula ABECADŁO:

http://www.taschen.com/custom/gallery_pages_image_popup.php?id=119559&main_id=18537&size=960

Data: 2010-10-31 16:56:17
Autor: sofu
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ccd192d$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

-- -- -- --
 Królestwo moje nie jest z tego
¶wiata. Gdyby królestwo moje było z tego ¶wiata, słudzy moi biliby się, abym
nie został wydany Żydom. Teraz za¶ królestwo moje nie jest st±d.
-- -- -- -- -

A wiec Jezus przyznał się, że był emigrantem! Może nawet nie był Żydem?
Może był Polakiem skoro teraz mohery chc± go na króla Polski?
Pewnie byl krolem jakiegos odległego szczepu, wioski czy plemienia, o ktorym pies z kulaw± nog± nie słyszał?
Reszte dopowiedziały potem złotouste kotabasy.....

sofu

-- -

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraĽnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2010-10-31 17:02:22
Autor: Andrzej Adam Filip
abc "potwierdza" rzymską praworządność?
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Części zmienne Mszy Ĺ›w. na dany dzieĹ„  (propria missae) sÄ… tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza ĹšwiÄ™ta > Uroczystość Chrystusa

"Wtedy powtórnie wszedł Piłat do pretorium, a przywoławszy Jezusa rzekł do
Niego: Czy Ty jesteś Królem żydowskim? Jezus odpowiedział: Czy to mówisz od
siebie, czy teĹĽ inni powiedzieli ci o Mnie?

Piłat odparł: Czy ja jestem Żydem? Naród Twój i arcykapłani wydali mi
Ciebie. Coś uczynił? Odpowiedział Jezus: Królestwo moje nie jest z tego
świata. Gdyby królestwo moje było z tego świata, słudzy moi biliby się, abym
nie został wydany Żydom. Teraz zaś królestwo moje nie jest stąd.

Piłat zatem powiedział do Niego: A więc jesteś królem?

/ Odpowiedział Jezus: / Tak, jestem królem. Ja się na to narodziłem i na to
przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie. Każdy, kto jest z prawdy,
słucha mojego głosu."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

Czyli wy abc potwierdzacie na grupie POLITYCZNEJ ĹĽe sÄ…d rzymski
słusznie/praworządnie skazał za grube przestępstwo polityczne?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jesień jest szczodra, wiosna - skąpa.

Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]