Dziś Święto Chrystusa Króla [1 kl.]

Data: 2010-10-31 08:36:22
Autor: MH
Dziś Święto Chrystusa Króla [1 kl.]
[1 kl.] , [2 kl.] itede i srelele..  Weź mi abecadło wyjaśnij o co chodzi ?!

MH

Data: 2010-10-31 08:57:50
Autor: abc
Dziś Święto Chrystusa Króla [1 kl.]
[1 kl.] , [2 kl.] itede i srelele..  Weź mi abecadło wyjaśnij o co chodzi
?!

Ponieważ niedziele nie są związane ze stałą datą, często następuje zbieg dwu
świąt.  Tak jest np. dzisiaj -  Święto Chrystusa Króla (święto Pańskie1
klasy) zbiega się z XXIII Niedzielą po Zesłaniu Ducha Świętego (niedziela 2
klasy).  Święto Pańskie 1. lub 2. klasy przypadające w niedzielę 2. klasy
zajmuje miejsce niedzieli ze wszystkimi jej prawami i przywilejami. Dlatego
nie wspomina się niedzieli.

Data: 2010-10-31 09:38:26
Autor: dK

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ccd2182$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale  co to ma wspólnego z ewangeliami???

dK

Data: 2010-10-31 11:20:29
Autor: MH
> [...]

zajmuje miejsce niedzieli ze wszystkimi jej prawami i przywilejami. Dlatego

Za skomplikowane!! Jednak równania różniczkowe nieliniowe to przy tym bułka z
masłem.

MH

--

Dziś Święto Chrystusa Króla [1 kl.]