Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]

Data: 2010-10-31 16:56:17
Autor: sofu
Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ccd192d$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

-- -- -- --
 Królestwo moje nie jest z tego
¶wiata. Gdyby królestwo moje było z tego ¶wiata, słudzy moi biliby się, abym
nie został wydany Żydom. Teraz za¶ królestwo moje nie jest st±d.

A wiec Jezus przyznał się, że był emigrantem! Może nawet nie był Żydem?
Może był Polakiem skoro teraz mohery chc± go na króla Polski?
Pewnie byl krolem jakiegos odległego szczepu, wioski czy plemienia, o ktorym pies z kulaw± nog± nie słyszał?
Reszte dopowiedziały potem złotouste kotabasy.....

sofu

-- -

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraĽnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Dzi¶ ¦więto Chrystusa Króla [1 kl.]